Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Zorgrelatie

Gestart door Margje, 1 september 2010, 22:28:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margje

Soms zie je dat mensen een bepaalde partner uitzoeken die naar hun idee meer zorg nodig heeft.
Ken je iemand in je omgeving of heb je misschien zelf ooit zo een soort relatie gehad?
Hoe is dit voor diegene of hoe was dit voor jezelf?

Iwan

Ik heb nog nooit een partner 'uitgekozen' omdat ik vond dat ze meer zorg nodig had,
ik heb wel eens een partner gehad waarbij ik het idee had dat ik haar 'beter' kon maken.
Niet beter maken als in dat ze ziek was, maar dat ik het idee had dat ze mijn hulp wel kon gebruiken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Linda2009

Een vriendin van mij heeft een spierziekte en haar vriend was daarvan al op de hoogte toen ze bij elkaar kwamen en hij had er geen problemen mee....

Mijn vriend en ik vertroetelen elkaar wat extra als we wat extra zorg nodig hebben.
Op dit moment kan mijn vriend niets beginnen met zijn linker schouder en dus ook niet met zijn boven arm.
Hij kan zich bv niet zelf aankleden, hierbij help ik hem dan graag bij, zonder dat hij dat gevraagd heeft.

Mijn vriend zegt:
Je moet een ander net zo behandelen als jij behandeld wilt worden in elke situatie.

carola

neee die heb ik nooit gehad, ben altijd zorgzaam in een relatie  ;)

Iwan

Mijn exen waren eigenlijk nooit erg zorgzaam. Heb wel eens gehad dat ik een ex belde, was toen nog geen ex,
die bij mij zou komen om te vertellen dat ik ziek was. Toen kwam ze dus niet en ging ze dat weekend wat anders doen.
Ik had het wel fijn gevonden als ze juist langsgekomen was als ik ziek was.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

@ iwan

Volgens mij val je gewoon op de verkeerde vrouwen!!

Iwan



Citaat van: Kim op 19 april 2015, 08:13:36
@ iwan

Volgens mij val je gewoon op de verkeerde vrouwen!!
Ik denk het ook......  :'(
Heb gewoon een beroerde smaak qua vrouwen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."