Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

contactadvertentie

Gestart door Iwan, 19 november 2006, 05:26:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Iwan


Zou je een contactadvertentie zetten of beantwoorden
om op die manier aan een vriend/vriendin te geraken?
(of heb je dat wel eens gedaan?)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Ik heb het nog nooit gedaan en zou het ook niet zo snel doen.
Ik kom een eventuele partner liever tegen in bijvoorbeeld een kroeg.

jaantje

Nee,zou niets voor mij zijn.

Iwan

Ik zou niet zo snel een contact-advertentie zetten, kan me niet voorstellen dat ik het zou doen.
Reageren op een contact-advertentie zou ik ook niet doen, dan ontmoet ik liever iemand in een kroeg ofzo.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Heb weleens op internet een reactie verzonden aan iemand n.a.v. een contactadvertentie en heb me ook weleens aangemeld bij sommige sites...Maar ik ga er niet voor betalen en soms houd je er wel een leuk e-mail contact (msn) aan over al is dat vaak snel weer over..Heb weleens een blind date gehad ook..nou ja..na gechat of gemailt te hebben met iemand...Ik vind het wel leuk...maar doe het nu eigenlijk niet meer zo snel...wie weet ooit nog eens in de toekomst..gewoon omdat het leuk is..

marcel1970

ik heb me ook wel eens aangemeld bij zo,n site het heeft niet lang geduurd alleen het idee dat je er voor moet betalen stond me niet aan heb mijn account daar na twee maanden al weer opgeheven met 1 dame van die site heb ik nu nog een leuk contact

Pinnie

Plaatsen zou ik zeker nooit doen...reageren kan altijd je bent nergens toe verplicht.

Eric

Het maakt mij helemaal niets uit op welke manier ik een vrouw ontmoet, of dat nou in de kerk, kroeg, tijdens het winkelen of via het internet is.
Ik vind een vrouw leuk of niet, de manier van ontmoeten maakt mij niks uit.

XXXX

Nee heb ik nog nooit gedaan en ben ik ook niet van plan. maar zeker voor oudere mensen vind ik het een goede manier om in contact te komen met anderen.. zo had mijn oma van (toen) bijna 80 ook een vriendje via een contactadvertentie. Mooi toch?

Iwan

Citaat van: Linnepin_gc op 19 januari 2007, 19:25:00
Plaatsen zou ik zeker nooit doen...reageren kan altijd je bent nergens toe verplicht.
Reageren zou ik ook niet doen, zou bang zijn dat ik dan wanhopig zou overkomen.  ;D
Kreeg/krijg wel eens via een site's berichtjes van vrouwen/meisjes
en als ik dan niet snel genoeg naar hun zin iets terugstuurde werden ze kwaad.   :'(
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Persoonlijk zou ik zoiets nooit (zeg nooit; nooit) doen, heb het dan natuurlijk ook nog nooit gedaan.
Een contactadvertentie komt bij mij heel onpersoonlijk over, je weet ook nooit of de persoon waarop je reageerd
of die op jou reageerd echt de persoon is wie hij/zij zegt dat ze is, denk dat mensen zichzelf in contactadvertenties
toch wat ophemelen of alleen hun positieve kanten benadrukken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."