Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Tips voor meer fun in bed

Gestart door Iwan, 8 december 2006, 03:00:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Maak jouw lover helemaal gek van de passie met deze tien tips om hem te behagen in bed.


Mannen zijn dol op massages
Verzacht zijn pijnlijke nek, armen, rug en benen met de zoete aanraking van jouw handen.
Het is niet noodzakelijk me helemaal af te likken of me een verleidingsmassage te geven.

Maak geluid
Maar overdrijf je gekreun niet. Niets windt een man meer op dan te weten, of te horen,
dat hij jou opwindt.

Laat iets achter
Wanneer je zijn bed en huis verlaat, laat dan een sexy kledingstuk (string!) tussen de lakens achter
zodat hij dat pas vindt wanneer je weg bent.

Zie het donker niet als vijand
Een donkere kamer betekent niet altijd dat hij niet geïnteresseerd is in naar jou te kijken.
Duisternis accentueert eigenschappen van een vrouwenlichaam die je normaal niet zo snel bemerkt,
zoals haar zachte huid of de vorm van haar ogen.

Wees zijn verleidelijke wekker
Maak hem wakker met een kus op zijn lippen of op een meer gewaagdere plek.
Niemand vindt het lekker om 's ochtends uit bed te komen.
En verassende wekservice kan de dag zeer goed laten beginnen

Draag zijn kleren
Mannen zijn gek op zijdezachte, sexy negligés maar als ze hun vrouw zien in een simpel t-shirt
of loshangend overhemd van hem is het vaak nog verleidelijker.

Doe het lekker rustig aan
Neem heerlijk de tijd in de slaapkamer wanneer je altijd aan het haasten bent in je leven.
Steven niet direct op de finishlijn af. Ook mannen houden van voorspel!
Breek uit je normale seksroutine en ontdek zijn lichaam.



©toostylish.com
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Zeg nou 'ns eerlijk: een beetje gesabbel en geknabbel aan ons intiemste plekje zijn we geen van allen vies van toch?
Zowel man als vrouw wordt graag met de mond geliefkoosd.
Hieronder staan vijf tips om hem beter te behagen en vijf tips om haar te behagen down there!


5 Tips om hem die ultieme kick te geven

  • 1. Gedraag je alsof je echt graag daar beneden bezig bent. Een vrouw die het doet omdat ze het gewoon moet, is de nummer één passiekiller
  • 2. Niet bijten (tenzij hij er om vraagt). Houd altijd je tanden bedekt met je lippen.
  • 3. Wees niet te ruw. De voorhuid terug 'rukken', te hard zuigen, op en neer pompen alsof je water uit een droge bron probeert te onttrekken... het is niet fijn!
  • 4. Onderricht jezelf. Vraag hem wat hij lekker vindt, vraag je vriendin wat goed werkt bij haar en haar vriend en let goed op seksscènes in boeken en films. Hoe meer je ontdekt en er over leest, hoe beter.
  • 5. Gedraag je niet alsof sperma vergif is. Je hoeft niet te slikken (alhoewel de heren dat wel het allergeilst vinden), maar je hoeft nou ook weer niet gelijk de kamer uit te rennen. Laat hem niet in de steek op zijn hoogtepunt. Maak het af met je hand of laat hem ergens anders op je lichaam komen.

5 Tips waarmee hij jou meer kan plezieren

  • 1. Laat hem weten hoe gek je er op bent. Geef hem ladingen en ladingen feedback. Vertel hem hoe fantastisch hij is.
  • 2. Zorg er voor dat je geweldig ruikt en smaakt. Ga douchen en reinig je daar onder grondig, en let op met knoflookconsumptie. (Yep, je ruikt het niet alleen aan je adem).
  • 3. Vraag hem met je te vrijen. Zeg: "Liefje, ik wil je tong op me voelen". Duw zachtjes zijn hoofd in de richting van jou gevoeligste plekje. Maak het heel duidelijk dat je het vaker wilt voelen.
  • 4. Vraag hem waarom hij het niet zo vaak doet als je zou willen. Er zou een goede reden voor kunnen zijn, zoals dat zijn tong vermoeid raakt of omdat hij kramp in zijn nek krijgt. Allemaal makkelijk te verhelpen door verschillende technieken of verschillende posities.
  • 5. Alleen wanneer je al het bovenstaande hebt geprobeerd en er over hebt gepraat, is het je toegestaan hem er rustig maar duidelijk op te wijzen dat het niet eerlijk voor jou is dat je zo hard je best doet hem te plezieren wanneer hij je het genot niet terug schenkt. Ik steun het niet om te gaan dreigen, maar het is zeker acceptabel om hem op de oneerlijkheid te wijzen.


©toostylish.com
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Veel van bovenstaande punten komen mij bekend voor.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."