Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Vrouwen verwennen minnaar meer dan eigen partner

Gestart door Iwan, 9 september 2010, 16:14:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl

Vrouwen verwennen minnaar meer dan eigen partner

ROTTERDAM - Vrouwen verwennen hun minnaar meer in bed dan hun vaste partner.
59% trekt voor haar minnaar de meest sexy lingerie aan. 54% is tijdens de seks met hun minnaar ongeremder.

Zo draaien ze hun hand niet om voor anale en orale seks, ingewikkelde/andere standjes en seks met speeltjes.
Dat blijkt uit de vreemdgaan-enquête van Vrouwonline.nl onder 694 vrouwen.

Ook deinzen de vreemdgangsters niet terug voor seks in de auto met hun 'parttime lover' (16%).
Andere geliefde locaties zijn een hotel (14%), in het huis van een bekende (6%), bij de minnaar thuis (29%)
en in het eigen huis (18%). De vaste partner heeft een behoorlijk minder spannend seksleven
en wordt daarom flink benadeeld. Toch geeft een kleine 40% aan dat het seksleven met haar vaste partner
is opgebloeid sinds de minnaar in het spel is.

Minnaar op het werk populairst
Opvallend is dat er relatief veel vrouwen hun minnaars op het werk vinden (26%)
gevolgd door via vrienden en kennissen (20%) en uitgaan (17%).
Toch wordt er op het werk erg weinig gesekst met de minnaar.

Trouw
Meer dan de helft van de vrouwen gaat vreemd. Dit doen zij om zich gelukkig, gewaardeerd of gewoon zichzelf te voelen.
Onverwachts blijken de 'vreemdgangsters' erg trouw: 40% doet het met een vaste minnaar,
tegenover 18% die het met 'losse scharrels' doet. Bij 37% was het een eenmalige actie.

Spannender of liever?
Hun minnaar moet vooral spannend of een ander type dan hun partner zijn. Slechts een kleine minderheid
valt voor haar minnaar, omdat hij liever is dan haar vaste partner. Op de vraag hoe deze vrouwen het zouden vinden
als hun partner vreemd zou gaan, antwoordt 64% met ronduit 'kut'.

Online vreemdgaan telt niet
Wat valt er eigenlijk onder vreemdgaan? Volgens 46% is seks met een ander vreemdgaan.
31% vindt zoenen met een ander al vreemdgaan en voor 16% is dat verliefd zijn op een ander.
Online vreemdgaan telt trouwens voor 29% niet als vreemdgaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik had wel verwacht dat een groot deel van de vrouwen met partner vreemd zou gaan,
maar dat het meer dan de helft is had ik niet verwacht. Ik kan me wel voorstellen,
dat door de spanning die het meebrengt, dat de seksuele escapades met een minnaar 'spannender' zijn
dan de seks met de eigen partner.

Persoonlijk zou ik niet vreemdgaan met een collega of met een vriend(in) of kennis,
dan zou ik liever iemand oppikken in de kroeg, maar ik ga nooit meer naar de kroeg.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."