Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Van dag tot dag

Gestart door mary-kate, 10 februari 2007, 14:48:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

mary-kate

He he daar ben ik weer. Ik was even een beetje druk geweest. En dan al dat gezeik aan mijn hoofd pfff word je zo moe van....  :-\
Ik heb gisteren een plaatsje geboekt voor in de bus naar de huishoudbeurs. Ik heb er al helemaal zin in. Ik vroeg een vriendin mee maar die wist nog niet of het financieel eraan zat ze liet het me wel weten. Ja duh daar ga ik niet op zitten wachten he. Ik zeg laat maar... Ik heb gebeld en er was plaats. Ik zou eigenlijk alleen gaan maar vanmorgen heb ik m'n moeder een appje gestuurd of ze mee wil. Ik heb er helemaal zin in. Ik denk ook je weet toch wel of je over 2 weken 35 euro hebt om mee te gaan? Ze was die dag ook naar de kapper geweest. Kost toch ook geld. Het zal me niks verbazen als ze die vriendin van haar ook een knip beurt heeft gegeven. Die zogenaamde vriendinnen zijn alleen maar profiteurs. Jammer dat ze me niet wil horen en zelf niet wil zien. Ik ga nog liever alleen dan dat ik nog iemand mee moet vragen. Dat gezeur iedere keer. Ik begin dat zat te worden. Een ander ding ook ik vroeg zullen we meet je zoontje naar de binnenspeeltuin gaan? 3 dagen later kreeg ik een nee. En nu hoorde ik ze was gisteren met iemand anders wel geweest. Moet ze natuurlijk zelf weten maar waarom met haar wel en met mij niet. Als zij iets heeft en mij mee vraagt zeg ik ook ja waarom kan dat andersom dan niet?  Ook dat is nu afgelopen dat snap jezelf ook wel. Morgen naar P & A we gaan breien. We hebben een brei club opgericht van 3 personen. haha
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Heerlijk straks er weer tussenuit. Even naar P en A. F komt ook dan gaan we breien. Heerlijk er even tussenuit wat dat thuis zitten is niks. Zeker niet als het regent. Ik heb gisteren tussen de buien door een half uurtje gewandeld. Wat ik nu echt mis is een echte vriendin waar ik mee kan kletsen en alles kan bespreken. Ik heb wel een paar kennissen maar daar zeg ik niet alles tegen. Bij hun ben ik alleen maar goed als ze zelf niks te doen hebben en als hun vriendinnetjes geen tijd hebben.  Maar ik ben straks even de deur uit wand in het weekeind zal ik weer 2 dagen achter de geraniums zitten. Jammer dat er in mijn vriend niks in zit. Ik vermaak me wel zelf maar ja daarvoor ben je toch niet samen. Wel dan? Zo meteen commessaris Rex kijken dat is ook altijd leuk. Gisteren bij de lidel recepten gehaald van stamppot. Ik ga volgende week er een proberen. Ook bij de Plus markt krijg je nu bij je voetbal plaatjes recepten bij. Die spaar ik nu ook dan kan ik daar een keer wat van uit proberen. Het houd je van de straat he....
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Over een uur naar het werk voor een zinloos gesprek. Ik heb er zo geen zin in he. En dan zit je daar weer met die leiding pipo met zijn domme opmerkingen. Bah die man heeft echt geen fatsoen.
En het gaat weer nergens over. Wat een wind zeg. Ik vind het wel heerlijk als je binnen zit of in bed ligt met een goed boek maar niet als je er door moet. Bah bah. Het is ook veel te gevaarlijk wand alle takken vallen van de bomen. En dan maar hopen dat ze niet op iemand vallen. Gisteren nog een mooie armband gekocht met bedels er aan. Ik heb mezelf verwent wand een ander doet het niet.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen eerst op telefoon gewacht wand de arbo zou bellen. Dat was ook zo afgehandeld en toen naar het Toon Hermans huis geweest. Dat is speciaal voor mensen die kanker hebben / gehad. Je kan daar gesprekken volgen. Of activiteiten mee doen. Bij het binnen komen werd ik al heel hartelijk ontvangen. Kei gaaf. Je voelde je meteen welkom. Ik heb een rondleiding gekregen en werd op de hoogte gebracht van wat hun allemaal doen en wat je er zelf kunt doen. Ik ga snel weer terug wand daar is het leuk. Je zit er met lot genoten en dat is ook heel fijn. Die begrijpen wat je door maakt en door hebt gemaakt en dat praat ook een stuk makkelijker.
Vriend lief zei gisteren, zeg morgen maar tegen de arbo dat je weer wilt gaan werken voor 2 uur per dag. Ik was stil en heb niks gezegd. Ik word hier toch echt niet goed van he. Werken! Ik heb wel even iets anders aan mijn hoofd!!!!! Ze kunnen daar om vallen. Dat gepush de hele tijd het werk kan me gestolen worden. Volgende week de operatie daar ben ik ook zenuwachtig voor. Ik zal blij zijn als alles voorbij is wand het is toch spannend. Morgen weer naar P & A breien. Heb ik ook geen zin in wand A kan zo zitten klagen. En meent altijd dat ze erger ziek is dan een ander. Met de slankclub wil ik ook stoppen. Ik heb er geen zin meer in. M zit de hele avond te klagen en een ander moet steeds het hoogste woord hebben. Pfff daar word ik zo moe van bah. Ik heb het helemaal gehad.
Morgen vroeg eerst een kwark taart maken wand vrijdag komt een kennis op bezoek dan kan ze het eens proeven.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Heel veel sterkte volgende week met de operatie!

Ik zou sowieso ff wachten tot na de operatie voor je weer aangeeft dat je weer aan het werk wil, de operatie lijkt mij nu het belangrijkste.

:FL:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Dank je wel Iwan  *KZ

Het gaat nu best goed met me. Alleen ben ik niet tevreden met het resultaat. Dat is heel frustrerend. De arts zei vorige week dat het komt door het vocht wat er nog in zit. Ja ja.
Over 4 weken weer terug en dan zien we weer verder. Van mij mogen ze alles eruit halen. Ik ben het helemaal zat.
Vorige week een gesprek gehad met een Medisch arbeids deskundige. Praten en plannen maken voor ander werk. Mens ik zit nog vol in de afspraken en controles!!!!
Morgen weer bot foto's laten maken. Ook weer spannend wat de uitslag is. Die krijg ik de 23e.
Vanmorgen even 168 vragen moeten beantwoorden en daarna nog 72 vragen over mezelf. Daar willen ze een uitslag uit krijgen zodat ze weten naar wat voor werk ze moeten gaan zoeken. Dus ze gaan er al vanuit dat ik niet meer naar mijn eigen werk terug kom. Maakt me ook niet uit ik wilde er toch weg. Dat kan nu op een nette manier.
A.s. donderdag is het 3 weken geleden dat ik geopereerd ben. M'n leiding gevende heeft nog niet 1 x gebeld. Nou dat zegt toch al genoeg. Voor mij hoeft die ook niet te bellen maar het gaat om het principe.
En dan moet ik naar zulk bedrijf terug gaan? Nee dank je wel.
Ik moet ook afleiding gaan zoeken en bezig blijven. Hoe wil ik afleiding gaan zoeken als ik niet mag auto rijden of fietsen? Ik kan nergens heen nu en ik vraag mijn vader niet iedere keer breng je me hier heen, breng je me daar heen? Hij doet dat wel als ik het vraag maar hij doet al genoeg voor me. Gister naar de psycholoog gebracht. Vanmiddag weer voor de jaarlijkse a.p.k. voor mijn bloeddruk. Morgen weer voor de bot foto's. Nou die man heeft het al druk genoeg met me zonder dat ik die extra ritjes ook nog laat rijden. Volgende week heb ik maar 1 afspraak dat scheelt weer. Ik mag 6 weken na de operatie niet fietsen of auto rijden en dit word nu de 3e week dus doe ik het nog niet. In week 5 dan kan ik weer een keer gaan fietsen...
Jammer is ook dat mensen je niet begrijpen. Ze menen dat je nu beter bent en weer alles kunt. Nou zo werkt dat niet. Zo wel lichamelijk als geestelijk.

Deze week de spaarkaarten van de Albert Heijn verzilveren dan kan ik dit jaar een keer naar de Efteling voor 26,50 i.p.v. 36,50
Even kijken hoeveel kaarten ik verzilver. Ik heb er 5
Ik vind de Efteling altijd heel leuk en een mooi park.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag weer naar de markt kip kopen. Daarna met d 3 andere wat gaan drinken en eten. Altijd gezellig op 1 na die kan zo klagen  >:(
Volgende week niet wand dan is het pasen en dan gaan hun op vakantie dus dat word afkicken hihi. Och ja zo bespaar ik ook weer wat geld. Kreeg ik zaterdag een brief van het werk een hele preek over salaris verhoging en bonus en dan helemaal onderin DIT IS WEGENS JOU ARBEIDSONGESCHIKTHEID NIET VAN TOEPASSING.
En bedankt! Had die brief maar gehouden dan wand hier word ik ook niet vrolijk van en weer op de feiten gedrukt. Ik ben nu al 3,5 week thuis uit het ziekenhuis na de operatie en de leiding gegevende heeft nog niet 1 x gebeld. Goh wat word ik toch gemist. NOT!!!
Een collega belde me vorige week. Dat meen je niet? zei ze. Ja dat meen ik wel maar zeg er maar niks van wand ik wil die man niet aan de telefoon hebben. Hij hoeft niet alles in de mond gelegd worden. Als die niet zelf op het idee kan komen om een zieke te bellen dan zegt dat al genoeg.
Over een paar weken wil m'n vader een weekeindje weg met mij. Ik heb er wel zin in maar aan de andere kant voelt het ook niet goed. Je hebt een vriend en je gaat met je vader 2 dagen weg. Ook omdat vriend lief niet mee op vakantie wil al is het maar 2 dagen.
Deze week heb ik 1 afspraak staan in het ziekenhuis en verder niks. Heerlijk een beetje rust.
Dinsdag met m'n nicht weer wat drinken en bij kletsen. Dat is ook altijd weer gezellig.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag een hoop verwijderd op facebook. Ik heb van 2 mensen zo'n commentaar gekregen dat ik zo iets heb van mens bemoei je eens met je eigen zaken.
Ik heb 1 geblokkeerd die kan me alvast geen chat contact zoeken en de ander heb ik op een andere pagina van mij weg gebieberd. Ik hou niet van al die bemoeiallen. Ze hebben hun eigen pagina zo ingesteld dat niemand iets erop kan zetten. Moeten ze ook zelf weten, maar dan wel bij anderen overal mee zitten bemoeien. Ja hallo.....
Het geeft me een stuk rust. En wie weet blok ik straks ook alles voor iedereen dan kunnen ze alleen nog plaatjes kijken en niet reageren. Klaar!
Vandaag een rust dagje gehad. Vanmorgen een boodschap gedaan en verder de hele dag op de bank gezeten
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Ik heb net de ramen aan de buiten kant gedaan. Nu even pauze. Gisteren weer naar de arbeids deskundige geweest. Wat een ellende. Moest ik een test invullen op alles waar ik nee heb gezegd scoor ik 100%. Hoe kan dat nou? En waar ik misschien op heb ingevuld staat er helemaal niet in. En waar ik niet op gereageerd heb staat als mijn eerste keuze. Huh...Nu weet ik het even niet meer.
Over 2 weken weer terug. Ik zeg wie betaald dat? Het is wel iedere keer 10 euro aan reis kosten. Tja probeer maar op het werk te verhalen... Wel ja alsof hun mijn reis kosten geven voor zo iets.
Volgende week naar het werk. Ik moest maar eens op de koffie komen. Nou daar heb ik dus zo geen zin in he. Maar ja altijd beter dan dat hun hier komen wand dat wil ik niet..
Ze komen niet voor mij. Ze komen alleen om te zien hoe je woont.
Binnenkort naar de fitness. Ook weer zo'n pokke eind rijden 2 x per week. En dan zitten ze ook nog achter je aan voor werk dat je moet solliciteren. Mensen laat me toch eens met rust!!!
Hoe moeilijk kan het zijn? Ik zit niet met een griepje thuis al krijg ik dat er nu ook nog eens gratis bij.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Morgen weer naar het werk op bezoek. Zo geen zin in maar ja altijd beter dan dat ze hier komen wand dat wil ik niet  >:(
Gisteren de tuin gedaan en vandaag wil ik het afwerken maar het regent dus zal er niet veel meer van komen. Misschien vanmiddag als het droog is.
Straks even naar de intra tuin even een nieuwe kop kopen zodat er verschillende water stralen uit komt.
Alles is nu even frustrerend. Niemand snapt wat je door maakt. Alsof je nu lang genoeg ziek bent geweest en dat moet nu afgelopen zijn. Zo komt het er op neer. Ja sorry maar zo werkt dat niet en dat kun je sommige niet aan hun verstand brengen. Ik word er gestoord van.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Daar ben ik weer na een aantal dagen. Wat maken de mensen het me toch moeilijk met hun gezeur.Maandag naar een energetische behandeling geweest. Op dat moment heb ik er niks van gemerkt. Ik voelde geen energie door me heen stromen of tintelingen. Maar gisteren merkte ik wel minder raar gevoel in mijn tenen dus het heeft wel iets gedaan. Over een paar weken staat er weer een afspraak. Daarna nog even met een van de vrijwilligers gesproken. Dat was wel gezellig en weer even goed om dingen van me af te praten. Vrijdag naar een ander gesprek over wat ik wel en niet kan / hoeft te doen qua werk. Ook daar word ik gestoord van. Het bedrijf zit te trekken om te terug te krijgen en een andere instantie zit te trekken naar een andere baan. Mens laat me toch met rust! Ik heb nu hier echt geen behoefte aan hoor wand mijn hoofd zit nog ergens anders dan werk. Gisteren kreeg ik een telefoontje van een collega dat ik nu iedere woensdag op de koffie kom. Huh...? Hoe komt die daar nu weer bij??? Er is niks van waar...
Vriend lief zit ook steeds te zeggen als ik weer ergens heen moet, zeg maar dat je 2 uurtjes per dag wilt gaan werken. Ik reageer er niet eens meer op. Ik denk snap je het nu nog niet?
Zaterdag ga ik naar de kapper en zondag bij een vriendin op bezoek. Even ertussen uit wand dat thuis zitten word ik gaar van ieder weekeind. We doen ook werkelijk helemaal niks in het weekeind. Hebben we zaterdag boodschappen gedaan zegt die...Ik ben zo moe ik heb ook zoveel gedaan vandaag...Huh? je hebt alleen de boodschappen naar binnen gedragen...Mijn god ik denk je moest eens weten wat ik allemaal deed toen ik nog alleen nog. Zo frustrerend allemaal. Stel je iets voor is het gelijk nee. Dan ga ik zelf maar weer iets verzinnen om te doen. Helaas kan ik nog niet ver rijden anders was ik een keer naar zee gegaan. Dat stelde ik vrijdag ook al voor. Zullen we zondag een keertje naar zee rijden even lekker uitwaaien en er even tussenuit. Nee het gaat zondag regenen. Ja en...het is nog maar vrijdag het kan allemaal veranderen. Nee het gaat regenen dat zeiden ze net op het nieuws. Punt en daar blijft het dan bij. Nou en bedankt! Schiet niet op zoiets he. Ik vraag me steeds meer af waarom en waarvoor wonen we eigenlijk samen?
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen al vroeg op pad geweest. Eerst even een pakketje weg gebracht en nu thuis blijven wand ik verwacht zelf een pakketje wat ik gisteren heb besteld.
Ze komen tussen 12 en 14 uur dus dat is wel handig als je weet wanneer ze komen.
Ik zat net iets over postcrossing te lezen dat lijkt me ook wel leuk om eens wat meer post te krijgen. Vroeger maakte ik altijd fb's (fanbooks) en deco's. Dat zijn kleine blaadjes die je naar iemand stuurt die zet zijn / haar naam erop en stuurt ze verder. Is het vol krijg je ze terug. En zo'n boekje kan de hele wereld over gegaan zijn als je geluk hebt. En bij deco's decoreer je 1 kantje met stickertjes of net wat en doe je verder hetzelfde. Naam erop en verder sturen. Helaas heb ik er niet veel van terug gekregen. Ik weet niet wat sommige er mee doen. Maar dan denk ik als je er geen zin in hebt doe dan niet mee...
Het gaat alleen onder de brieven schrijvers rond... Wie weet probeer ik het nog wel eens een keer.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Eindelijk het is weer maandag. Vriend lief de deur uit eindelijk weer rust. Vanmorgen eerst brood gehaald en toen door naar de markt.
Ook nog even bij de action binnen gelopen. Het is ook zo'n leuke winkel en het kost bijna niks. Nu thuis wat aan de computer en voor de tv hangen.
Zaterdag naar de kapper geweest. Alleen geknipt en wat blonde plukjes erin laten zetten. Fris voor de zomer als die nog komt. Gisteren bij een vriendin op bezoek geweest. We hadden wat geknutseld. Ik had nog 2 kaarten gemaakt. Daarna nog een ijs gaan eten maar wat was dat koud. Ik had toch liever een broodje gehad. Ze had wat spulletjes van me gekregen en ze wou iets terug doen en dat was een ijs. Brrrr maar ja een gekregen paard moet je niet in de bek kijken zeggen ze dan.
Donderdag weer naar de arbo eens zien wat die weer te zeuren heeft.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen een bloemetje gekocht voor de ouders van mijn collega die 2 jaar geleden overleden is. Even een momentje van ik denk aan jullie.
Ik heb het laten bezorgen en ben benieuwd wat ze er van vinden. Daarna naar huis gegaan wand vandaag krijg ik 2 pakjes. Een van een pen vriendin omdat ze knutsel spulletjes van me heeft gekregen.
Ik hoef er niks voor te hebben maar ze wil me er toch iets voor geven. Dat vind ik wel leuk. Wat het is...? Ik heb geen idee. Het is nog een verrassing. En ik had een ketting besteld die word vanmiddag
ook bezorgd. Morgen Konings dag geen idee wat ik zal gaan doen. Ligt ook aan het weer en of ik zin heb om naar het dorp te gaan. Er is van alles te doen maar als het regent ga ik niet. Er is ook een kindermarkt ik hoop niet dat het regent als die jonge lui op de grond zitten met hun spulletjes.
Net een lekker broodje gezond gemaakt met de eitjes van de kippetjes van de moeder van een vriendin van me. Lekker vers.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Eindelijk weer maandag. Lekker het huis voor mij alleen. Vanmorgen gestoft en straks nog even stofzuigen en dan ben ik weer klaar.
Dan even naar de markt kip halen. Gisteren zijn P & A weer terug gekomen van vakantie maar heb nog niks gehoord of ze vanmiddag weer ergens wat gaan drinken.
Van mij mag het dan heb ik weer wat te doen. Morgen en overmorgen weer werken. 1 1/2 uur per dag 2 dagen per week. Is genoeg om mee te beginnen. Daarna zien we weer verder.
Vrijdag zonnepitten gekocht. Eens zien of er wat uit komt.
Gisteren naar de rommelmarkt geweest. Ik had brief papier gekocht, 2 leesboekjes van die dwarsliggers. Die zijn mooi klein voor in de handtas als je ergens moet wachten heb je wat te lezen en niet meteen zo'n gigantisch boek bij je. En een doos vol knutsel spul voornl. papier die je als achter gronden kunt gebruiken en stempels. Er zitten hele mooie dingen tussen.
Vandaag is het hier mooi weer. Nu al terwijl het nog maar net 9.45 uur is. Hopen dat het zo blijft.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Daar zijn we weer. Gisteren even verf gehaald en nu nog de deur en kozijnen schuren dan kan er weer een nieuw laagje verf overheen. Vandaag een hor gordijn gehaald dan blijven al die vliegen ook voor een groot deel buiten. Straks nog even een donor broodje halen. Ook altijd lekker. Wat een prachtig weer zeg. Warmer hoeft voor mij ook niet wand dan zit je nog de hele dag binnen. Deze week weer 2 dagen gewerkt, ander half uur per dag. Dat was ook weer meer dan genoeg. M'n vader wil met me een weekeindje weg. Ik heb wel zin om mee te gaan wand vriend lief doet het toch niet. Maar toch voelt het wel raar om hem thuis te laten en zelf weg te gaan. En doe ik het niet dan kom ik ook nooit ergens en daar is het leven te kort voor daar ben ik nu wel achter. Dus even een moeilijke beslissing al vind hij het wel goed als ik ga.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag weer naar het Toon Hermans huis voor een energie behandeling. De laatste keer denk ik wand ik merk er niet veel van eerlijk gezegd.
Op het werk gaat het ook niet goed en dan ben ik maar 3 dagen 1,5 uur per dag daar. Ik moest 2 weken terug op kantoor komen. het ging werkelijk nergens over.
Ook kreeg ik vorige week vrijdag geen vrij. Ze verplichten me om te komen en als ik die dag niet kan moet ik een andere dag inhalen. Hallo.....
Niemand haalt zijn eigen vakantie dagen in. Wel dan? Donderdag weer bij de bedrijfsarts geweest en die was het er ook niet mee eens dus nu weer hele dagen thuis.
Even rust...
Och ja er klopt wel meer niet daar. Ik zal blij zijn als ik er voor goed weg ben. Ze geloven me gewoon niet. Alsof ik sta te liegen. Ik heb niet met een griepje thuis gezeten....
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Straks naar de fitness. Bllll eigenlijk helemaal geen zin in wand fitness is niet mijn ding.
Maar ja het moet nu even eenmaal. Daarna zien we weer verder hoe we de dag doorbrengen.
Het is mooi weer dus misschien nog even buiten zitten onder de parasol.
Gisteren weer een energie behandeling gehad. Op dat moment is het wel ontspannend maar dat gevoel is best snel weg vind ik. En echt ontspannen lukt me nog steeds niet  :-\
Ik hoef voorlopig niet te werken en dat is wel fijn nu kan ik me richten op de fitness en conditie. Wand al die ellende van het werk kan ik er nu even niet bij hebben. Kinderachtig gedoe daar, bah.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Citaat van: mary-kate op  9 augustus 2016, 09:42:26
Straks naar de fitness. Bllll eigenlijk helemaal geen zin in wand fitness is niet mijn ding.
Maar ja het moet nu even eenmaal. Daarna zien we weer verder hoe we de dag doorbrengen.
Het is mooi weer dus misschien nog even buiten zitten onder de parasol.
Gisteren weer een energie behandeling gehad. Op dat moment is het wel ontspannend maar dat gevoel is best snel weg vind ik. En echt ontspannen lukt me nog steeds niet  :-\
Ik hoef voorlopig niet te werken en dat is wel fijn nu kan ik me richten op de fitness en conditie. Wand al die ellende van het werk kan ik er nu even niet bij hebben. Kinderachtig gedoe daar, bah.
Wat is een energie behandeling?
Ik vindt fitnessen heerlijk, doe het 2x in de week, Dinsdags met een collega en vrijdags met Rias en soms met GJK er ook bij.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op 11 augustus 2016, 17:46:53
Citaat van: mary-kate op  9 augustus 2016, 09:42:26
Straks naar de fitness. Bllll eigenlijk helemaal geen zin in wand fitness is niet mijn ding.
Maar ja het moet nu even eenmaal. Daarna zien we weer verder hoe we de dag doorbrengen.
Het is mooi weer dus misschien nog even buiten zitten onder de parasol.
Gisteren weer een energie behandeling gehad. Op dat moment is het wel ontspannend maar dat gevoel is best snel weg vind ik. En echt ontspannen lukt me nog steeds niet  :-\
Ik hoef voorlopig niet te werken en dat is wel fijn nu kan ik me richten op de fitness en conditie. Wand al die ellende van het werk kan ik er nu even niet bij hebben. Kinderachtig gedoe daar, bah.
Wat is een energie behandeling?
Ik vindt fitnessen heerlijk, doe het 2x in de week, Dinsdags met een collega en vrijdags met Rias en soms met GJK er ook bij.

Bij een energie behandeling lig je op een bed en dan gaat de persoon die het geeft met haar handen over je lichaam om de stress en afvalstoffen te verwijderen. Of ze houd haar handen een aantal minuten op 1 plek en dan moet de positive energie door je lichaam stromen. Je voelt er niks van. Ik ben er ook te nuchter voor denk ik maar op de een of andere manier geeft het op dat moment wel een ontspannen gevoel.
Ik fitness nu ook 2 a 3 x per week om conditie, energie en spierkracht op te bouwen wand dat is in die 1,5 jaar flink gedaald. Maar ik ben geen fitness mens ik hou er niet zo van
Life can be so beautyfull
so follow your heart