Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Je laatst ontvangen sms'je/Whatsapp

Gestart door Iwan, 21 november 2006, 01:14:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Lynn

We zijn goed aangekomen in Turkije! Liefs ons

Ons = Bibi en Ronald

Ik ben jaloers! :)

Nevyn

Die komt ook nie hoor k net, want heeft iets op zijn hand laten vallen ofzo.. xx

Nevyn

Ahhh, leuk zeg! Is hij lang gebleven? Blijft het bij zoenen of volgen er meer afspraakjes? Kus Sandra

Kim

Ja!

Zeeeer romantisch bericht van mijn vriend die laat weten dat tie vertrekt vanaf zijn werk.  *G

Nevyn

Diaantje, heb je morgen wel tijd voor mij op de kermis? Nu al je vrienden meegaan..

Joyce is in een onzekere bui, haha.. Volgens mij krijgt ze door dat ze te weinig doet voor onze vriendschap.

Iwan

Weltrusten en slaap lekker.

Van mijn moeder die momenteel op vakantie is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

haha, ja vet! groetjes Léon
Ik zou een roze wuppie voor zijn mama meenemen..

Nevyn

heej hoe gaat et met je?
Wat ben jij nog aan het doen? Groetjes Arno

Lynn

We zijn er weer hoor! Goede reis gehad, maar ben wel erg moe... Bel je morgen! Kus Bibi

Kim

Je moet me toch echt eens leren xboxen, want Tous wint steeds! Grrrr Kus


Celine


Nevyn

He Diaan, heb mailtje verzonde. Ben beetje aan het piekeren. Kun je straks even reageren & mij even laten weten wanneer je dat hebt gedaan? Kus, N. p.s. Mag bij right tot einde van de maand blijven, dus moet mijn solli's voor vrijdag af gaan zeggen. M. gaat vandaag nog met directeur praten. Miss dat ik langer mag.

Nevyn

Hoe was het nog met K op msn? En uiteindelijk op sex uitgekomen? Gehoord van booster in Frankrijk? Tot hoelaat vana? Krijgt Kim al1 parfum? Morgen jarig toch?

Volgens mij heeft Nicole een paar vragen...   Ãâ€"lol

Nevyn

Oei, wat heb je gehad dan? Mijn weekeinde ging wel.. Niet zo spannend allemaal. En nu ben ik weer aant werk, haha. En heb je er geen zin in dan? Om vanavond te gaan bellen? Kuzz Arno

Nevyn

Oké, ik ben benieuwd naar je haar! Tot vanavond dan  :) Kusje voor Diaan

Sms van Léon.. Waarom doet ie nou opeens zo lief??
Mannen?? Ik snap er echt helemaal niets van!!

sterretje

Van een dierbare vriend die een toch op de motor heeft gemaakt en me verteld dat het een leuke rit was en dat hij nu mosselen aan het eten is in een restaurant
(net ontvangen)

Nevyn

Aan het bezuinigen op smsjes?? Of is het lelijk? Film is supergaaf! Kus Nicole

jaantje

Kom je ff op msn,moet je dringend spreken
xxx Sanne

sterretje

Mijn laatste smsjes was vanuit belgie:

ik ben een tourke op de motor aan het maken, bel je vanavond wel
xxx