Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Je laatst ontvangen sms'je/Whatsapp

Gestart door Iwan, 21 november 2006, 01:14:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Nevyn

Ik moest zo huilen  :'(

Zus! Ik wil je even zeggen dat ik van je hou, wat er ook gebeurd en wat ik soms ook zeg. Zus, jij bent mijn alles. Je geeft mij kracht, zonder jou heeft mijn leven geen zin. x Kim BSFE

:'(  :'(  :'(

BSFE = Best sisters forever... Zo sluiten Kim en ik altijd een gesprek of een mailtje naar elkaar.

Iwan

Heej Lieffie mis je
hoop je gauw
weer te zien
kusje.



Geen idee van wie het berichtje is.  ???
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Heey! Ben je vanavond thuis? Kom ik dvd even brengen en even gezellig kletsen. x Angele

Nevyn

Hey Diaan, met mij gaat het goed. Net terug van school. Das geen goed nieuws :( Hoe ben je het te weten gekomen? Wat weet je van haar? In ieder geval niet leuk voor jou. Ik denk aan je. Het komt goed. Kus, Sandra p.s. je hebt post ;)

Op dit moment kan ik de meiden zóó goed gebruiken!

Nevyn

Hee allemaal! Muntjes opmaken vanavond? En stappen? Kus Nicole en Bas

bigfoot

Moi,en... veel vissen verkocht? Verder nog wat drukte gehad? Wij zijn net terug, rommel opgehaald. latertje ont mon!gr ed

van men collega was toen iets van 10 uur sávonds

DonWoozy

hm kheb net alle smsjes gewist

Margje

Hey, zondag hoeft niet meer. Ga maandag gezamelijk met collegas in busje van Vertis mee. Zie je eind okt. Gr. g

Nevyn

Hey Diaan! Geen antwoord meer gehad. Wat zal ik nu doen? Kus Nicole. p.s. Hoe is je les gegaan?

Lynn

Kom je maandag ook? Bert wordt dan 50 :) xxx

Nevyn

He Diaan, kreeg net een sms van S. Ze is echt dommig. Weetje al wat je aandoet vana? Ben op famfeest van Bas. Echt zwaar saai! Kus, Nicole

bertus

heej gast, mn pa heeft een parkiet gekocht weet jij toevallig een naam?

waarop ik antwoorde dat ik niet verder kwam dan piet de parkiet -_-

bigfoot

hoi knak, zijn io schiphol. gaan zo naar de treinen. weet nu dus nog niet hoe laat die gaan. je ziet on wel verschijnen. alles goed metjou,ing,katjes en de dogs?gr

Lynn

Ik heb het even nagevraagd, maar ik mag morgen om half 11 weg van het werk... dan ben ik er om kwart voor 11.. zie je dan!  xx E

Nevyn

He Diaantje, je eet morgen dan bij mij hè? Hoe was je werk gister? Vana school en ben nu al moe. 't is ook finale van beauty n nurd. Nog nieuws van S? x N.

Dity

Van mijn kleinzoon

Hallo oma, wilde je even laten weten dat het heel leuk is op mijn nieuwe school.
Knuffel van Jordy
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Nevyn

Hey Diana! Met mij alles goed en met jou? Rustige dag gehad en jij? Ik heb dit weekend tennistoernooi in Zeeland! Dus een kus zit er niet in ;) x frank

Lynn


Dity

Hoi ma, Lorenzo heeft zijn b-diploma gehaald
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Nevyn

Zit nu bij een maat, dus dat is niet echt handig! Sorry! Hoop dat je het niet erg vindt! x Frank.

Ik merk dat ik niet de enige ben die overal een uitroepteken achter plakt, haha.