Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat verwacht jij van je partner?

Gestart door Iwan, 19 november 2006, 05:46:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Wat verwacht jij van je partner;
Wat zoek jij in een man/vrouw?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

  • Humor hebben
  • Iemand waar ik mee kan praten
  • Eerlijkheid zijn
  • Lief zijn
  • Sociaal zijn
  • Aandacht geven
  • Initiatief nemen
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: HLN.be
Dit zoeken mannen in een vrouw

Je partner moet je met zijn of haar gebreken nemen en soms is dat moeilijker dan je eerst zou denken.
Vaak steken kleine irritaties dan ook al snel de kop op. Toch zijn er enkele karaktertrekken die mannen
nooit beu raken bij hun vriendin. Het zijn dan ook de tien dingen die mannen zoeken in hun droomvrouw.
Askmen zette ze op een rijtje en jij ontdekt ze hier.

10. Zelfstandigheid
Een relatie ga je niet aan om een babysit te zijn. Het is vaak leuk dat je vriendin tegen je kan praten
over haar slechte werkdag, maar als ze amper iets alleen kan en altijd je hulp nodig heeft,
voelt je relatie vaak verstikkend. Zelfstandigheid is daarom de ideale basis van een relatie,
zowel voor mannen als voor vrouwen.

9. Intelligentie
We haten het om je op de hoogte te brengen, maar een bimbo-attitude is echt niet aantrekkelijk.
Mannen raken al snel uitgekeken op vrouwen die telkens domme en belachelijke opmerkingen maken,
een intelligente dame blijft hen daarentegen verrassen en boeien. Het is bovendien leuk om eens
over andere onderwerpen te praten dan koetjes en kalfjes.

8. Seks
Nu we het toch over koetjes en kalfjes hebben: jij en je partner moeten ook op seksueel vlak bij elkaar passen.
Wie bovendien open durft praten over zijn of haar verlangens, zal dubbel zoveel plezier beleven in bed.

7. Mysterie/Aantrekkingskracht
Hoewel het logisch is dat mannen ook naar het uiterlijk van een vrouw kijken, vinden ze het vooral belangrijk
dat een vrouw zich verzorgt. Schoonheid is immers persoonlijk, maar een verzorgd uiterlijk kan nooit kwaad.

6. Respect
Een van de belangrijkste aspecten in een relatie vinden mannen respect en dat is meer dan normaal.
Wie maar weinig respect heeft voor het doen en laten van haar partner, kan heel wat twijfel oproepen bij haar geliefde.
Tijd nemen om te luisteren naar je partner (zelfs tijdens een verhitte discussie) is dan ook onontbeerlijk.
Een respectvolle vriendin zal er bovendien ook voor kiezen om jullie ruzie privé op te lossen in plaats van alles
in het openbaar uit te smeren.

5. Mannelijkheid
Respect impliceert ook dat vrouwen hun man graag zien om wie ze zijn. Die kleine kantjes en typische gedragingen
horen er dus bij. Is een man die een keer per week gaat pokeren met zijn vrienden een slecht lief? Helemaal niet.
Een goede vriendin laat dan ook haar vriend een man zijn al zijn glorie.

4. Redelijkheid
Wij hebben bovendien nog geen enkele man ontmoet die zijn leven heeft omgegooid omdat zijn vriendin
maar over dat ene aspect bleef zagen. Mannen houden niet van gezeur. Punt. Praten over problemen
is natuurlijk iets anders. Wanneer je een goede reden hebt om te praten/discussiëren en zelfs klagen,
begrijpen mannen het meestal wel.

3. Familie
Hoewel heel wat mannen het niet graag toegeven, vinden ze het toch uiterst belangrijk dat hun geliefde
een goede band heeft met zijn familie. Ook vrienden zijn een belangrijk onderdeel van het leven en het feit
dat jij als vrouw je best doet om die mannen te begrijpen, maakt je een goed lief.

2. Liefde
Wanneer mannen een vrouw hebben gevonden die hen graag ziet om wie ze zijn en niet om wie ze niet zijn,
word jij als vrouw echt gezien als een 'blijvertje'. Het is namelijk onmogelijk om jezelf altijd anders voor te doen
dan je echt bent. Het liefste wat iedereen dan ook wilt, is graag gezien worden om hun karakter.

1. Toekomst
Liefde is een goede reden om je leven overhoop te gooien en een positieve verandering te maken. Wat meer geld sparen,
liever zijn tegen je zus of die huishoudelijke taken eindelijk uitvoeren: wanneer een vrouw een positieve invloed
op het gedrag van haar man heeft, wordt dat door beide partijen als goed ervaren. Hoe melig dat ook mag klinken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik zoek vooral eerlijkheid en respect. Ik denk dat je relatie daarmee valt of staat. En samen van en met elkaar genieten. Niet enkel dingen los van elkaar doen, maar ook dingen samen doen en samen bijvoorbeeld genieten van een avondje op de bank. De kleine dingen doen het vaak.

Jetheu

Wat ik verwacht van mijn partner:

* Eerlijkheid
* Respect naar elkaar toe
* Jezelf blijven
* Elkaar steunen in goede maar ook slechte tijden.
* Elkaars humor begrijpen
* Sociaal zijn