Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Nederlandse man slecht in bed

Gestart door Iwan, 11 december 2007, 02:36:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

AMSTERDAM -  Hollanders zijn "te ruw" in bed en behoren daarom tot de slechtste minnaars op aarde.
 
Vrouwen van over de hele wereld hebben de Nederlandse man gekozen tot één van de meest
waardeloze sekspartners. Dat deden ze op de populaire website WAYN.com waar reizigers
uit alle windstreken hun avonturen met elkaar delen, en nu dus ook hun liefdesaffaires.

De hardhandige Nederlanders staan op een derde plaats in het vergelijkend warenonderzoek.
Alleen de Zweden ("te snel") en Duitse mannen zijn wereldwijd nog minder in trek.
Onze oosterburen zijn namelijk niet alleen ernorm zelfzuchtig, maar bovendien slecht gekleed.

Op de vierde plaats staat de Amerikaanse man ("te dominant"). Ook de "luidruchtige Schotten,
mollige Engelsen, zwetende Turken, stinkende Grieken en harige Russen" komen slecht uit de verf
in het onderzoek.

Italianen zijn gekozen tot beste minnaars. Gevolgd door de Fransen op een tweede plaats
en de Ieren op een derde.

10.000 vrouwen uit vijftig verschillende landen deden mee aan het onderzoek.
Maar WAYN-woordvoerder Peter Ward heeft ook een boodschap aan de dames: "It takes two to tango."





©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Tyz

En mn vriendin zit nu in Rome, feest <<. Die is veel te gek op mij om wat te doen dus zit wel goed eigenlijk :P
Nahja, ik heb niks te zeggen erover, ben maar een jongetje dus behoor niet tot de Nederlandse mannen ^^ Kreeg meestal complimentjes van meisjes hoe ik het doe (voor relatie nu dus he xD)

Iwan

AMSTERDAM - Vrouwen vinden Duitsers de slechtste bedpartner. Ze stinken te veel.
De Britten staan op de tweede plaats wat betreft slechtst denkbare sekspartner.
De dames typeren deze mannen namelijk als lui en vinden dat zij al met werk moeten doen.
Te snel is ook weer niet goed. Dat zijn namelijk de Zweden, die daardoor op de derde plaats staan.

Ze worden op de voet gevolgd door de Nederlandse man, die weer te dominant is.
De Amerikanen zijn weer te ruw en bezetten de vijfde plaats.

Dit blijkt uit een uitgebreide enquête onder 15.000 vrouwen uit twintig landen.

Beste sekspartner is de Spanjaard, gevolgd door de Braziliaan en de Italiaan.


Slechtste bedpartners:
    1. Duitsers (te sterke lichaamsgeur)         
    2. Engelsen (te lui)
    3. Zweden (te snel)
    4. Nederlanders (te dominant)
    5. Amerikanen (te ruw)
    6. Grieken (te lief)
    7. Walers (te egoïstisch)
    8. Schotten (te luidruchtig)
    9. Turken (te zweterig)
    10. Russen (te behaard)
Beste bedpartners
    1. Spanjaarden
    2. Brazilianen
    3. Italianen
    4. Fransen
    5. Ieren
    6. Zuid-Afrikanen
    7. Australiërs
    8. Nieuw-Zeelanders
    9. Denen
    10. Canadezen



©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Het valt me toch tegen dat Nederland niet in de top10 van beste bedpartners staat.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het lijstje van de beste vrouwelijke bedpartner.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik kan me niet voorstellen dat de Nederlandse man een mindere minnaar is dan de Amerikaanse man.
Dat de Duitsers nog slechter scoren dan de Nederlanders doet me dan weer niet verbazen.
*Roept alle Nederlandse mannen op om zich bij zijn queeste aan te sluiten om de eer van de Nederlandse man te verdedigen*
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik heb nooit klachten gehad dus zal het bij mij wel goed zitten (hoop ik)! ;)

Iwan

Ik heb ook nooit klachten gehad, maar het lijkt mij toch ook niet iets waar je snel over gaat klagen.
Ik zou tegen mijn vriendin, of ex-en, ook niet zo snel zeggen wanneer ze er niets van bakken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Van horen zeggen schijnt de Bulgaarse man er ook niet veel van te kunnen...Ik weet het niet...en ga het ook niet uitproberen mocht dat de volgende vraag zijn ;)

carola

ik heb met mijn vriendjes niks te klagen gehad, ze weten vaak wel wat lekker is  ;)

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Nederlandse man vindt zichzelf geweldig in bed

AMSTERDAM - Dé Nederlandse man is erg tevreden over zijn prestaties in bed. 87 % vindt zichzelf bovengemiddeld goed scoren.
Vooral jonge mannen denken de vrouwen tussen de lakens de tijd van hun leven te bezorgen.

Dit blijkt een onderzoek onder bijna 2000 mannen op www.masterflirt.nl.
MasterFlirt is een project dat mannen ondersteunt hun relatie met vrouwen te verbeteren.

De Nederlandse man is erg tevreden met zijn bedprestaties. Maar liefst 18% van de mannen gaf aan
uitstekend te presteren tussen de lakens en in totaal scoorde 87% hoger dan gemiddeld.

Zelfoverschatting
Kan dat eigelijk wel een bovengemiddelde score van 87%? Tom Gorny van MasterFlirt geeft antwoort:
"Wij moesten erg lachen toen we de resultaten zagen. Nee, natuurlijk kan dat niet. Dit is een typisch voorbeeld
van mannelijke zelfoverschatting. Veel mannen zijn nogal gemakkelijk geneigd erg tevreden met zichzelf te zijn
en willen graag opscheppen over hun prestaties. Ook als ze er weinig van bakken.
"

Opmerkelijk in de uitslag van het onderzoek is dat jongere mannen zichzelf vaak hoger inschatten.
Gorny: "Rond de dertig worden mannen realistischer, willen ze meer naar zichzelf kijken en sommigen beginnen dan zelfs
aan zichzelf te werken om hun zwakke punten te verbeteren. Rond de twintig zijn de meeste mannen daar niet toe in staat.
Die schreeuwen zo hard mogelijk dat ze erg goed zijn, maar dat is uit onzekerheid.
"

Slecht
Opvallend was ook dat 9% zichzelf "dramatisch slecht" vond. Gorny: "Wij denken dat dat de grappenmakers zijn,
of juist de mannen waar hoop voor is, want als je dramatisch slecht bent, dan kun je ervoor kiezen aan de slag te gaan
en beter te worden. Maar je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden
."
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Denk idd een kwestie van zelfoverschatting en ook naarmate een man ouder wordt weet hij beter wat hij doet...als het goed is ;)

Iwan

Ik als Nederlandse man zou mezelf niet kwalificeren als zijnde geweldig in bed,
denk dat het naarmate je langer een seksuele relatie met één persoon hebt dan je dan beter wordt,
dan weet je wel wat de ander lekker vindt en wat je beter uit je hoofd moet laten,
en zul je je waarschijnlijk ook wat meer op je gemak voelen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Seksblog.nl
Italiaanse mannen zijn nog immer de nummero uno's voor seks

'The Latin Lover' heeft de reputatie heer en meester te zijn tussen de lakens.
Ze zouden vurig als vulkanen zijn, een en al hartstocht en passie.

Het zouden mannen zijn die overlopen van temperament en tederheid, die weten hoe
ze een vrouw in vuur en vlam kunnen zetten en haar weer het beste kunnen blussen.

Ook nu weer blijkt dat je de beste, of in elk geval langdurigste buitenlandse seks hebt
met een Italiaan.......

Zo blijkt uit onderzoek onder de aandacht gebracht door rugbyspelers Sean Maitland
en Danny Care onder ruim 6000 mensen uit Italië, Frankrijk, Engeland, Schotland,
Wales en Ierland, om het probleem van premature ejaculatie onder de aandact te brengen.

Zo'n 64% van de Italianen gaf aan tevreden te zijn. Engeland kwam als slechtste uit de bus
met iets meer dan de helft als bevredigd man over zijn seksleven.

De Schotten hebben de laagste verwachtingen. 10% denkt namelijk niet dat de seks langer
dan 2 minuten zal duren. Ook hier komen de Italianen er een stuk beter vanaf.
Ruim eenderde mikt op een vrijpartij van op zijn minst 10 minuten.

Meer dan 20% van de mannen wil eigenlijk niet dat de seks zo snel voorbij is.
"Het komt vaker voor dan veel mensen denken en mannen hoeven zich er niet voor te schamen",
stelt Martin Tod van Men's Health.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Seksblog.nl
Nederlandse mannen: slechte minnaars, maar wel volhouders in bed

Een verenigd Europa is nog geen verenigd seksleven.
Qua minnaarschap blijken er grote verschillen tussen de Casanova's, Don Juan's en Jannen uit de polder.

De Franse mannen doen hun land van l'amour en 'voulez vous coucher avec moi?' als vanouds eer aan.
De Nederlander eindigt als één na laatste van de Europese kerels.

In de categorie uithoudingsvermogen scoort de polderman wel het hoogste, maar dat zou weleens te maken
kunnen hebben met zijn lichaamsbouw. Zo blijkt uit onderzoek van Ashley Madison onder 12.940 van haar
vrouwelijke leden in Europa.

De Franse man ontvangt dus goud met een gemiddeld cijfer van 7,5.
De Zweden en Spanjaarden wonnen met een gemiddelde van 7,33 gezamenlijk de zilveren medaille
van hun bewonderaars uit heel Europa. Plek 3 gaat naar de Portugezen die met een 7,17
tegen 7,0 nipt de Italiaanse Don Juans versloegen. De Britten, Duitsers en Denen kregen ieder een 6,83.

Dan komt de Nederlandse en Noorse man met een 6,67 en hekkensluiter is de Finse vent die slechts
een magere 6,5 krijgt van de Europese vrouw.

Maar waarom zijn de Fransen, en bijna alle andere mannen in Europa, ons de baas?
Romantiek was één van de categorieën. En wie scoort er hoger dan de Fransen zou je denken.
Een wandeling langs de Seine met een glas champagne erbij. Daar kan weinig tegen op.
Ze krijgen dan ook een 9 op dat vlak.

Toch scoren de Duitsers hoger met een 10 met een griffel.
Laagst scoren de Britten. Zij krijgen een 4 toebedeeld. Dat halen ze weer op met een 10 voor humor.
De Nederlanders scoren hier een magere 6.

En zoenen? De Italiaan weet van wanten zo blijkt. Met een 10 voor mogen ze zich daar in hun handjes knijpen.
De Nederlandse man gaat hier onderuit met een 5. Toch maar weer gaan oefenen?

Uiterlijk is uiteraard een categorie die in het oog springt. De Spaanse man scoort hier het allerhoogste (10)
na de Grieken en de Zweden (9). De Nederlandse man behaalt de laagste score met een 4.

Uiteindelijk gaat het in bed om uithoudingsvermogen. Je kan goed kunnen kussen, of weten hoe je een fles
champagne openmaakt. Als het in bed na luttele seconden gedaan is, haakt iedere vrouw af.
En juist hier scoort de Nederlander een hele dikke vette 10. De Italianen hebben blijkbaar haast want zij
scoren hier het laagst met een 4.

De gemiddelde cijferlijst:
  • Frankrijk: 7,5
  • Spanje: 7,33
  • Zweden: 7,33
  • Portugal: 7,17
  • Italië: 7,0
  • Groot Brittannië: 6,83
  • Duitsland: 6,83
  • Denemarken: 6,83
  • Noorwegen: 6,67
  • Griekenland: 6,67
  • Nederland: 6,67
  • Finland: 6,5
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."