Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

en het terrier tuig

Gestart door eigenzinnige, 30 juni 2008, 14:19:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

eigenzinnige


Iwan

Leuke beestjes, maar wat hebt gij in uwe handen op den foto? Speeltje?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

eigenzinnige

ja een frisbee voor in het water  ;D

DonWoozy

die beestjes kunnen fel zijn man niet normaal wel leuk overigens

eigenzinnige

ja ook daar staan stevige koppen op , maar zoals gezegd ik val op zulke types , ;D en daarnaast erg dapper en vasthoudend

DonWoozy

Citaat van: eigenzinnige op 30 juni 2008, 16:23:22
ja ook daar staan stevige koppen op , maar zoals gezegd ik val op zulke types , ;D en daarnaast erg dapper en vasthoudend

klopt het zijn van oorsprong jagers honden. Wist je dat de naam Jack Russell afkomstig is van Dominee John "Jack" Russell? Hij hield van jagen
op konijnen en hazen. Hiervoor wilde hij graag een klein pittig hondje hebben die snel een konijnenhol open kon graven vandaar dat deze hondjes
Jack Russell's heten!

eigenzinnige

haha ,ja ik weet het , heb me heel goed in het ras verdiept voor aanschaf

DonWoozy

Citaat van: eigenzinnige op  7 juli 2008, 15:58:08
haha ,ja ik weet het , heb me heel goed in het ras verdiept voor aanschaf

heel goed! ik heb namelijk zelf ongeveer 7 jaar in een dierenspeciaalzaak gewerkt
dus weet er ook aardig wat vanaf en ook dat er veel mensen niet weten waaraan ze
beginnen bij het aanschaffen van een hond(je). Het was zelfs een keer zo erg dat er
iemand wat wilde weten over een Rottweiler want daar wilden zij een pup van aanschaffen
nou aangezien toen mijn baas 5 Rottweilers heeft konden zij daar alles over vertellen.
Hun die beesten laten zien, ze stonden helemaal perplex en vroegen: "worden die ZO groot?"
echt TE gek voor woorden!