Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

mijn schilderijen.....

Gestart door lovelyz, 9 juli 2008, 11:37:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lovelyz

Wel leuk om ff te laten zien, ik heb een uit de hand gelopen hobby... ik schilder namelijk. Olie verf op doek... Ben wel benieuwd wat jullie er van vinden. ik heb er zo onderhand een stuk of 20 verkocht. Wel een grappig idee dat er werk van jou bij iemand anders in de kamer hangt..... kijk en oordeel zelf:




dit is een hele grote 2 luik, hangt bij de tandarts in de w8kamer

deze hangt bij onszelf boven de bank

deze hangt bij een andere tandarts in de w8kamer

deze 3-luik is besteld en was voor een vrouw, haar 3 kinderen zitten hierin verwerkt "abstract" natuurlijk, het jongentje als de "stamboom"en de beide bloemen aan weerszijden de beide dochters

dit is de ene helft van een 2-luik, hierin zitten de sterrenbeelden verwerk van beide ouders en beide kinderen

dit is de andere helft

op bestelling deze:


en deze was voor een collega


heb dr nog veel meer, maar had geen zin meer............ hahahahhaaaa
heb ook een site maar dat mag hier volgens mij niet......
Ben benieuwd wat jullie er van vinden..........

Iwan

Hele mooie schilderijen, rood uwe favoriete kleur?  ;D
Je mag best een link naar je site plaatsen op het forum hoor,
het mag alleen niet als mensen hier zich enkel aanmelden
om reclame te maken voor hun (betaal) site.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

lovelyz

Citaat van: Iwan op  9 juli 2008, 11:40:30
Hele mooie schilderijen, rood uwe favoriete kleur?  ;D
Je mag best een link naar je site plaatsen op het forum hoor,
het mag alleen niet als mensen hier zich enkel aanmelden
om reclame te maken voor hun (betaal) site.

keej, de link naar mijn site is:
www.carlaaskunst.come2me.nl

en dank voor het compliment...

Nevyn

Mooie schilderijen!
Lekker vrolijk!!
Ik houd alleen niet zo van abstacte kunstwerken..

DonWoozy


lovelyz


stuitertjuh

ik zie een hoop kleurtjes met of katten of muisjes erin verwerkt best mooi om te zien  maar het is iets van jou wat kan jou het schelen wat een ander er van denkt , dit ben jij en wees jezelf je bent creatief zat ookal zie ik overal wel een beetje rode kleur , maar dit hoeft niet slecht te zijn dit ben jij en het is fijn dat je dit met ons wil delen.

lovelyz

Citaat van: stuitertjuh op  2 augustus 2008, 01:16:41
ik zie een hoop kleurtjes met of katten of muisjes erin verwerkt best mooi om te zien  maar het is iets van jou wat kan jou het schelen wat een ander er van denkt , dit ben jij en wees jezelf je bent creatief zat ookal zie ik overal wel een beetje rode kleur , maar dit hoeft niet slecht te zijn dit ben jij en het is fijn dat je dit met ons wil delen.

maakt me ook niet uit hoor wat een ander er van vindt. Ik maak wat ik zelf mooi vind. Maar vind het wel leuk om verschillende meningen van mensen te horen over wat ik maak, zowel positief als negatief.....

Tyz

Uhm, daar heb ik verder geen mening over, of wel, een beetje positief neigend, maar ik voel er iets Indisch bij (alle). Misschien heel raar, maar dat voel ik erbij :P

Ik hou niet zo van abstract maar ik vind sommige hiervan prachtig! Vooral met de kat : )

lovelyz

hey, nwe site van mij, oude is nie meer.....
www.carlaaskunst.web-log.nl

laat je ff een reactie achter??????????????????? leukkkkkkkkkkkkk  :mH: :mH: