Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Woning ongeschikt verklaard voor hond

Gestart door Iwan, 9 augustus 2008, 16:15:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

In het stadje Monkton, in noordoost Engeland, is deze week een hond uit een woning gehaald,
omdat het er zo smerig was dat het niet geschikt was om er een hond in te laten wonen!
In de zwaar vervuilde huis leven ook de 53-jarige gehandicapte Peter Quinn en zijn 38-jarige
vriendin Angela Flowers. Beiden zijn tot nu verbaasd dat de dierenbescherming
Zeus de Stafford terrier heeft meegenomen. De sterk vermagerde hond, die op dat moment
14,5 kilo woog in plaats van de 25 kilo die dat soort honden moet wegen, werd in de woning
gevonden tussen honderden lege blikjes bier en wijnflessen en andere rotzooi.
De hond kreeg niets anders te eten of te drinken dan een emmer met braaksel,
waaruit hij af en toe een likje kon nemen om in leven te blijven! Beide bewoners,
Quin en Flowers, moeten volgende maand voor de rechter verschijnen wegens dierenmishandeling,
zij riskeren daarvoor een gevangenisstraf. Zeus de hond is aan de beterende hand
en heeft inmiddels een nieuw baasje gekregen.





Ã,©raarmaarwaar.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Als je niet goed voor een hond kunt zorgen, om wat voor reden dan ook,
zoals deze mensen moet je geen hond nemen.  Ãâ€"Ã,µ
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

attje

Goed dat die hond is weggehaald, maar als je zo leeft heb je zelf ook hulp nodig
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Maeve

Maar goed dat de hond uit dat huis gehaald is zoals Iwan al zei als je niet voor een hond kan zorgen dan moet je er geen nemen. Ik kan hier behoorlijk kwaad om worden.

Pinnie

Dat sommige mensen niet inzien wat ze hun dier aandoen vind ik belachelijk. Bij animal resque (oid) waren MAGERE varkens, je kon de ribben tellen...vel over been. En die vrouw bleef maar vragen wat er nou mis was  Ãâ€"Ã,µ Als je niet voor een dier kan zorgen, moet je het niet nemen. En geld voor alleen voer en drinken is niet genoeg, er zijn ook dierenartskosten enz.