Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Lang leve de herfst

Gestart door Kim, 30 september 2008, 19:50:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kim



Nederland, wat een geweldig land!  :-[

Joost

Dat valt wel mee. Als nederland net zo blauw is al dat gedeelte naast ons land is het pas erg  Ãâ€"pf

TimT

Vandaag was inderdaad alleen maar regen, ik denk dat ik hier in ons durp heel de dag heeft geregend. Nu even is het droog, maar voor hoelang?

DonWoozy

het is inderdaad niet al te best weer. Het vreemde vind ik altijd dat wanneer het zulk soort
weer is dat het op de Nederlandse snelwegen ineens stikt van de files net of iedereen ineens
niet meer kan rijden ofzo :s

Kim

@ DonWoozy

Denk dat daar meer achter zit. Als iemand normaal lopend, met het OV of met de fiets naar zijn werk gaat en het gaat opeens keihard regenen kan het ook zijn dat deze persoon dan liever met de auto gaat. En jah, meer auto's zorgt ook snel voor opstoppingen.  Ãâ€"ó

attje

Tuurlijk gaat iedereen dan meteen rijden, anders wordt je erg nat. Heb er zelf gelukkig weinig last van, doe er hoogstens 5 minuten langer over door dit weer.

Moet je in de spits is http://www.anwb.nl/verkeer/app/popup_regioverkeerssituatie_amsterdam.nl.html checken, dan zie je dat de halve A10 helemaal vaststaat. 
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Kim

Heerlijk, dat wonen in het zuiden van het land.
Ik sta serieus maar 1 keer per jaar in de file en
dat is op de route de soleil als we naar Frankrijk gaan.  ;D

DonWoozy

nou geef mij ook maar het heerlijk zuiden hoor ;) (bijna) nooit geen files, het kan net
gebeuren dat er een ongeluk is gebeurt dat er een kleine file staat maar that's it!