Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Mooi! Weer de Leeuw winnaar Gouden Televizier-Ring!

Gestart door Iwan, 24 oktober 2008, 22:28:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

AMSTERDAM - Mooi! Weer de Leeuw mocht vrijdagavond in Theater Carré
de Gouden Televizier-Ring in ontvangst nemen.

"Eindelijk, we hebben 'm!", riep een uitzinnige Paul de Leeuw tegen zijn collega's toen Peter R. de Vries
de winnaar van de Gouden Ring bekend maakte. Het is de tweede keer op rij dat het programma voor de prijs genomineerd werd.

Mooi! Weer de Leeuw versloeg vanavond Op zoek naar Evita en de dames van Gooische Vrouwen,
die dit jaar voor de derde keer naast de Ring grepen.

Voor Paul zelf is het vanavond dubbel prijs: eerder won hij ook de Zilveren Televizier-Ster.
Ditmaal kwam het hele team van het programma mee op het podium. "Bedankt, hartelijk bedankt",
riep regisseur Guus Verstraete enthousiast tegen het publiek.

Televisievrouw van het jaar
Yvon Jaspers mocht een Zilveren Televizier-Ster in ontvangst nemen.

De prijs werd door Patrick Lodiers uitgereikt aan een geëmotioneerde Yvon
die onder andere iedereen die op haar gestemd heeft en haar ouders bedankte.

Een speciaal dankwoord ging uit naar haar man Pieter: "De allerliefste en beste vader
voor Keesje en Tijl
", zei Yvon, terwijl ze amper haar tranen in bedwang kon houden.

Het is de tweede keer dat de KRO-presentarice met de Zilveren Ster naar huis gaat,
ze won hem eerder in 2006.





Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

 Ãƒâ€"app geweldig! Ik hoopte al dat hij zou winnen. Zijn show is zo 100%  Ãâ€"TU

Iwan

Leuk voor hem dat hij, zeer terecht in mijn ogen, gewonnen heeft, maar ik vind het wel raar dat Peter R. de Vries
niet genomineerd was, zijn programma heeft het afgelopen jaar toch het meeste stof doen opwaaien.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

Inderdaad vreemd! Maar goed hij mocht in ieder geval wat doen tijdens de uitreiking, hij zal genoegen moeten nemen met zijn Emmy ;)