Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Knul van 13 trotse vader van dochtertje

Gestart door Iwan, 14 februari 2009, 03:31:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

       

Mocht je hem tegen het lijf lopen, zou je zeggen dat hij niet ouder is dan acht jaar.
Maar Alfie Patten is wel degelijk dertien en bovendien kersvers vader van een dochter.
Het kindje heet Maisie Roxanne, de moeder is de vijftienjarige Chantelle Steadman.

Zakgeld
Volgens The Sun heeft vader Alfie geen flauw idee van wat een doos luiers kost,
krijgt de knaap nog zakgeld van zijn ouders en speelt hij iedere dag met zijn PlayStation.
Maar apetrots op zijn dochter is hij des te meer.

Eén keer seks, meteen prijs
De knaap had éen keer seks met Chantelle Steadman, maar het was meteen prijs.
Omdat ze allebei tegen abortus zijn, besloten ze het kind te houden. Alfies vader,
die op zijn 45e opa werd, is erg trots op zijn kind. "Hij had ook achter zijn PlayStation
kunnen blijven zitten, maar kiest er voor een liefdevolle vader te zijn
", zegt hij.

Blijven slapen
Voorlopig woont de baby in bij de werkloze vader van Chantelle,
haar moeder en haar vijf broers. Alfie mag wel blijven slapen om voor zijn kind te zorgen.





Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

bertus

blijft altijd raar dit soort zwangerschappen, maar hij neemt in ieder geval verantwoordelijkheid.

TimT

Ik ben het met Bertus eens, hij neemt zijn verantwoordelijkheid ondanks dat hij 13 jaar jong is. Ik vind dat buitengewoon dapper en moedig.
En ik gun hem het allermooiste wat het vaderschap heeft te bieden, ondanks zijn jonge leeftijd. Voor hem te hopen dat ze hem niet enige vorm van zorg / liefde die hij kan bieden aan het kind ontnemen vanwege zijn leeftijd.

Iwan


De ouders van de 13-jarige Brit die deze week vader werd, willen zoveel mogelijk geld verdienen
met het verhaal van hun zoon. Volgens de Daily Mail hebben de gescheiden ouders al verschillende
lucratieve deals met de pers gesloten. De vader, Dennis Patten, zegt dan ook zonder blozen
dat hij veel geld uit het vreemde verhaal wil slaan. Hij is echter niet de enige, een 16-jarige jongen
heeft een DNA-test aangevraagd, omdat hij claimt zelf de vader te zijn.

Knul
Vorige week schrok Groot-Brittannië toen The Sun uitpakte met foto's van een 13-jarige knul
die trots zijn pasgeboren kind toont. De jongen ziet er op het eerste gezicht zelfs jonger
dan dertien uit. Hoewel de Britten wel meer tienerzwangerschappen gewend zijn,
zorgde dit verhaal toch voor een rel. Alfie Patten was pas twaalf toen hij bij de 15-jarige
Chantelle Steadman een kind verwekte. De ouders ruiken daags na de heisa veel geld.

Dure deals
Nicola, de moeder van Alfie, was eerst razend toen Dennis het verhaal van zijn zoon
in de pers uitsmeerde. Amper 24 uur later was ze echter zelf aan het onderhandelen.
Ook Dennis probeert nog steeds dure deals te sluiten. "Ik wou dat deze baby nooit geboren was,
maar het is nu zo
", zei hij tegen een journalist. "Alfie is te jong om er iets mee te doen,
maar ik ga proberen zoveel mogelijk geld uit deze zaak te slaan
."

Roddelpers
Het gezin zelf is ook geen onbeschreven blad. Vader Dennis (45) heeft negen kinderen
en is twee jaar geleden gescheiden toen Nicola hem betrapte met een 19-jarig meisje.
Ook de jonge moeder Chantelle is populair in de Britse roddelpers. Ze zou de voorbije maanden
drie jongens over de vloer gehad hebben.
"Ze is geen onschuldig meisje dat bij de eerste keer zwanger werd", zegt een kennis.

Eén van die jongens, de 16-jarige Richard Goodsell, zegt dat hij de vader van het kind is
en eist een DNA-test. Zijn vrienden en zijn moeder zeggen allemaal dat de baby zijn ogen heeft.
Een DNA-test is de enige manier om zekerheid te krijgen.




Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Oei.....

Toch eens meer aandacht geven aan sexuele voorlichting op de basisscholen in Engeland!  :P

StarLight

Ja inderdaad en dat meisje mag na gaan met wie ze allemaal het bed heeft gedeeld.
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Iwan

Het Verenigd Koninkrijk is in de ban van de liefdesromance tussen de 13-jarige Alfie Patten
en de 15-jarige Chantelle Steadman. Het liefdeskoppel beviel vorige week van een baby,
die de naam Maisie Roxanne meekreeg. Toch is het niet allemaal rozengeur en maneschijn
want twee liefdesrivalen van kleine Alfie eisen nu een DNA-test.
Toch is mama Chantelle zeker van haar stuk.
"Alfie is de enige sekspartner die ik tot nu toe heb gehad", schreeuwt ze van de daken.

"Enige sekspartner"
"Alfie ontmaagdde me, hij is de enige in mijn leven. Hij reageert vaak jaloers
als ik met andere jongens praat maar dat is natuurlijk omgekeerd ook het geval.
Alle jongens die menen dat ze met mij het bed hebben gedeeld zijn grove leugenaars
",
zegt Chantelle. De 14-jarige Tyler Barker en de 16-jarige Richard Goodsell verklaarden
intussen al meerdere malen plitsepletse te hebben gedaan met Chantelle.

Tyler Barker
"Het was een koud kunstje om met Chantelle te seksen", pocht Tyler.
"Toch heb ik het maar één keertje met haar gedaan." Maar dat kan natuurlijk genoeg zijn
om het vaderschap te claimen. Tylers broer Jake werd afgelopen weekend uren gespot
op de plaats waar Maisie Roxanne ter wereld kwam. "Hij bleef maar schreeuwen dat Tyler
de vader was
", klinkt het in The Sun.

Richard Goodsell
Ook Goodsell gaat ervan uit dat hij de papa is. "Ik en Chantelle hadden drie keer seks.
Al mijn vrienden zeggen me dat Maisie Roxanne mijn ogen heeft. Zelfs mijn moeder
geeft hen gelijk. Hopelijk kan een DNA-test snel duidelijkheid verschaffen
", zegt Goodsell.
Alfie schuwt het getouwtrek rond zijn dochtertje. "Ik ga me bekommeren over Chantelle
en Maisie Roxanne. Zij hebben mijn steun nu hard nodig
", besluit 'babyface' Alfie.





Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

StarLight

Wat een ophef zeg. Doe gewoon DNA test en je weet wie de vader is. Makkelijk zat.
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Iwan

LONDEN - De 13-jarige Britse Alfie die claimde dat hij een baby had verwekt bij zijn vriendinnetje,
is toch niet de vader van het kind. Dat blijkt volgens het Britse boulevardblad Mirror uit een DNA-test.

Het meisje werd in mei vorig jaar zwanger, op 14-jarige leeftijd, toen ze was vergeten de pil te nemen.
Na de bevalling zeiden nog zeker vijf jongens dat ze seks met haar hadden gehad.
Zij ontkende aanvankelijk, maar volgens de krant blijkt een van de andere minnaars
dus toch de vader van de baby te zijn.

De geboorte van de baby leidde tot veel ophef in Groot-Brittannië,
een land waar tienerzwangerschappen toch niet ongewoon zijn.






Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

EASTBOURNE - Van de baby die wereldberoemd werd omdat een 13-jarig ventje
haar vader zou zijn, is na DNA-tests bekend geworden wie echt de vader is.
Een jongetje die slechts één jaar ouder is dan de eerder vermeende vader, de 14-jarige Tyler...

In februari werd bekend dat de 15-jarige Chantelle Steadman was bevallen
van een gezonde baby en dat het Britse jochie Alfie Patten (13) de vader zou zijn,
omdat hij de enige jongen zou zijn geweest met wie het meisje seks had gehad.

Toen later dudielijk werd dat het meisje ondanks haar jonge leeftijd al vijf
verschillende sekspartners had, werd besloten een DNA-test te laten doen.

Nu is er eindelijk duidelijkheid in de zaak, die in Engeland veel ophef veroorzaakte.
De 14-jarige Tyler Barker is de trotse vader. Tyler verklaarde in The Sun dat hij dacht
dat Chantelle altijd een morning-after pil slikte. "Seks met haar was de grootste vergissing
in mijn leven
". De vader van Tyler beschuldigt Chantelle ervan dat ze zijn zoon
voor de seks eerst dronken heeft gevoerd...




Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."