Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Meisje (13) pleegt zelfmoord na voorstel triootje

Gestart door Iwan, 23 februari 2009, 20:33:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan


Een 13-jarig meisje heeft zelfmoord gepleegd na een affaire met haar leraar op een vliegschool.
Deze had een trio voorgesteld met haar vriendin (15). Het meisje volgde een cursus op
een militaire school in Wales waar ze les kreeg van de veel oudere vlieginstructeur Paul Nicholls (39).
De affaire duurde enkele maanden maar kwam ten einde toen de man voorstelde een triootje
te doen met haar vriendin. Hierdoor raakte de scholiere Cherryl Evans zo in paniek dat ze zich
ophing in haar slaapkamer. De vriendin stapte hierop naar de politie met het verhaal dat de leraar
ook met haar het bed had gedeeld. De man vervulde een soort vaderrol omdat beide meisjes
geen vader meer hadden. ââ,¬Å"We konden altijd bij hem terecht met onze problemen.
Pas toen per sms een triootje voorstelde liep het fout
ââ,¬Â, aldus het Britse meisje.




Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

StarLight

"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

TimT

Het is inderdaad in één woord vreselijk.

Kim

Ik kan gewoon niet geloven dat dat de aanleiding zou moeten zijn.
Dan zou er meer gespeeld hebben hoor...

Iwan

Bah, om zo misbruik te maken van zulke meisjes!  Ãâ€"Ã,µ
Ik kan me niet voorstellen dat het voorstel voor een triootje de enige reden kan zijn geweest
voor haar om zelfmoord te plegen. Misschien dat ze toen pas erachter kwam dat die vriendin
ook het bed deelde met de vlieginstructeur of dat ze niet er niet mee kon leven dat die vriendin
van haar schijnbaar wist dat zij het bed deelde met de vlieginstructeur.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."