Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Relitest

Gestart door Iwan, 24 oktober 2009, 18:15:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Welke levenbeschouwing past bij mij?
Heb ik religieuze wortels?
Doe de Relitest en je weet het!

Relistest
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Je beschouwt jezelf als atheïst. Maar misschien vertoont je overtuiging wel (meer) overeenkomsten
met andere levensbeschouwelijke tradities. Welke past het beste bij jou? Waar liggen de wortels van je ideeën?

De Relitest geeft het antwoord. Dat zie je in het diagram hieronder.
Dat houdt niet alleen rekening met je opvattingen,
maar ook met hoe je in het leven staat, met wat je denkt en doet.

Opvattingen
Je bent een spirituele vrijdenker of je gelooft nergens in: in ieder geval schiet je denken geen wortel.

Handelingen
Je doen en laten toont op sommige punten overeenkomsten met wat men in het atheïsme gewoon is te doen.

Houdingen
In het dagelijks handelen spelen je wortels soms wel, soms nauwelijks een rol.
Of je traditioneel of liberaal handelt hangt af van de situatie.


Atheïsme:      83%
Niewe Spir.:   30%
Boeddisme:    11%
Christendom:  11%
Hindoeïsme:   11%
Islam:           11%
Jodendom:     11%
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Atheïsme:      75%
Niewe Spir.:   20%
Boeddisme:    22%
Christendom:  11%
Hindoeïsme:   10%
Islam:           11%
Jodendom:     0%

Je beschouwt jezelf als atheïst. Maar misschien vertoont je overtuiging wel (meer) overeenkomsten met andere levensbeschouwelijke tradities. Welke past het beste bij jou? Waar liggen de wortels van je ideeën?
De Relitest geeft het antwoord. Dat zie je in het diagram hieronder. Dat houdt niet alleen rekening met je opvattingen, maar ook met hoe je in het leven staat, met wat je denkt en doet.

Opvattingen
Je bent een spirituele vrijdenker of je gelooft nergens in: in ieder geval schiet je denken geen wortel.

Handelingen
Je doen en laten toont op sommige punten overeenkomsten met wat men in het atheïsme gewoon is te doen.

Houdingen
In het dagelijks handelen spelen je wortels soms wel, soms nauwelijks een rol. Of je traditioneel of liberaal handelt hangt af van de situatie.

DonWoozy

Je beschouwt jezelf als christen. Maar misschien vertoont je overtuiging wel (meer) overeenkomsten met andere levensbeschouwelijke tradities. Welke past het beste bij jou? Waar liggen de wortels van je ideeën?
De Relitest geeft het antwoord. Dat zie je in het diagram hieronder. Dat houdt niet alleen rekening met je opvattingen, maar ook met hoe je in het leven staat, met wat je denkt en doet.

Opvattingen
Je opvattingen over de grote thema's van het leven vertonen overeenkomsten met dat wat in de traditie van het christendom wordt gedacht.

Handelingen
Je doen en laten toont op sommige punten overeenkomsten met wat men in het christendom gewoon is te doen.

Houdingen
Religieus of niet - allemaal leuk en aardig, maar voor jou heeft spiritualiteit stevige wortels in het alledaagse leven.

Atheïsme:      8%
Boeddisme:    22%
Christendom:  44%
Niewe Spir.:   0%
Islam:           22%
Jodendom:     22%
Hindoeïsme:   10%

Metalholic

Je beschouwt jezelf als christen. Maar misschien vertoont je overtuiging wel (meer) overeenkomsten met andere levensbeschouwelijke tradities. Welke past het beste bij jou? Waar liggen de wortels van je ideeën?
De Relitest geeft het antwoord. Dat zie je in het diagram hieronder. Dat houdt niet alleen rekening met je opvattingen, maar ook met hoe je in het leven staat, met wat je denkt en doet.

Opvattingen
Je opvattingen over de grote thema's van het leven vertonen overeenkomsten met dat wat in de traditie van het christendom wordt gedacht.
Handelingen
Je doen en laten toont op sommige punten overeenkomsten met wat men in het christendom gewoon is te doen.
Houdingen
Religieus of niet - allemaal leuk en aardig, maar voor jou heeft spiritualiteit stevige wortels in het alledaagse leven.

Boeddisme 22 %
Christendom 42 %
Hindoeisme 20 %
Islam 0 %
Jodendom 22 %
Atheisme 50 %
Nieuw Spiritualiteit 20 %

Tyz

92% atheïst,
10% nieuwe spir.

Wel duidelijk denk ik zo  :)

King_Fred_II

Geen relitest gevonden onder die link.
Lees mijn schrijfsels: http://superurl.nl/?Fred+de+Koning
of beluister mijn muziek: http://superurl.nl/?King+Fred+II