Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

De Both zoekt droomman op RTL4

Gestart door Iwan, 7 december 2006, 22:25:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Presentatrice en actrice Froukje de Both gaat programma's presenteren voor RTL4.
De omroep liet donderdag weten dat De Both een contract voor anderhalf jaar heeft getekend.

Het eerste programma dat De Both voor haar rekening neemt, heet Wie wordt de man van Froukje?.
In een 13-delige reeks gaat de vrijgezelle presentatrice op zoek naar haar ware Jacob.
Het programma is een variant van Wie wordt de man van Wendy?, dat in België werd uitgezonden
door de VTM en daar voor hoge kijkcijfers zorgde.
De Both is dj bij Radio 538 en acteerde onder meer in de televisieseries Goudkust en Costa.




Ã,©nieuwnieuws.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

"Ik ben nu vrijgezel en in het ergste geval ben ik dat straks ook nog"

AMSTERDAM - Froukje de Both is op zoek naar haar droomman. In Wie wordt de man van Froukje?
maakt ze kennis met twaalf potentiële echtgenoten. De 34-jarige presentatrice neemt het RTL-programma
ââ,¬Å¾met een korrel zout, máárââ,¬Â, zo verzekert ze ââ,¬Å¾sinds ik weet dat ik dit programma ga doen, houd ik
nieuwe mannen bewust af. Anders wordt het te ingewikkeld.ââ,¬Â
In de jury twee vriendinnen én Froukjes vader.
ââ,¬Å¾Wie weet hoopt hij stiekem op een kleinkind?ââ,¬Â

De producent vond haar bij het programma passen, al moest Froukje de Both zelf even over het aanbod
nadenken. "Maar al gauw trok het avontuur mij, ik ben toch wel een thrillseeker. Bovendien, ik heb niets
te verliezen; ik ben sinds een half jaar vrijgezel en in het ergste geval ben ik dat straks nog."


Froukje is mateloos populair bij de andere sekse zo bleek uit het aantal aanmeldingen. Meer dan 1000 mannen
meldden zich de afgelopen maanden als toekomstige partner van Froukje. Uit de 150 mannen die de strenge
selectie overleefden, werden uiteindelijk 12 gelukkigen gekozen. Dat gebeurde door een driekoppige jury.
En wat voor één! Froukjes goede vriendin Pien, haar visagiste Angelique én haar vader bogen zich over de zware klus...

Froukje over het drietal: "Pien ken ik van mijn HBO-opleiding, dus al zo'n elf, twaalf jaar.
Zij is zangeres van de First Show Band en dus gewend aan camera's. En Angelique is visagist.
Haar ken ik sinds mijn Goudkust-tijd. Zij kent door haar werk het wereldje dus ook wel.
Op mijn vader heb ik best wel even moeten inpraten. Maar gelukkig stemde hij toe. Hij heeft wel vertrouwen
in het programma. Zoals eigenlijk in alles wat ik doe. Hij legt nooit druk op mij. Al weet ik dat hij mij nu wel
eens gelukkig zou willen zien in de liefde."


Ze zwijgt even. "En wie weet hoopt hij stiekem op een kleinkind. Want bij mijn halfzusje van 22 jaar duurt
dat denk ik nog wel even... Maar nu gaat hij zich er dus voor het eerst echt goed mee bemoeien.
Al zal hij er niet op letten of een vent lekker is. Maar daar zijn mijn vriendinnen dan weer voor.
Of de winnaar op hem moet lijken? Hmm, mijn vader heeft wel een aantal karaktereigenschappen die ik erg
waardeer. Zo is hij integer, roddelt nooit, heeft geen waardeoordeel, is lief en gevoelig... Alleen ik zoek méér.
Ik zoek weliswaar rust en stabiliteit, maar mijn vriend moet natuurlijk ook spannend en ondeugend zijn.
Dat weet mijn vader ook, hij kent mij natuurlijk als geen ander."





Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

AMSTERDAM - Froukje de Both heeft al met zo'n twintig mannen het bed gedeeld.
Dat bekende de vrolijke presentatrice in een interview. "Ik vind het helemaal niet zo'n bijzonder aantal."

Froukje is op mannenjacht. De populaire presentatrice en radio DJ gaat via een tv programma op zoek
naar een man. In een van de vele interviews die aan het begin van die serie, volgende week, vooraf gaat,
bekende de blonde schoonheid dat ze al met twintig mannen het bed heeft gedeeld. "Ik vind dat helemaal
niet zo'n bijzonder aantal. Ik val bovendien op moeiljke mannen, dus het loopt niet altijd goed af."


Haar Belgische collega Wendy van Wanten, die op dezelfde bijzondere manier een man zocht,
woont nog steeds met deze via de tv gevonden liefde samen.
Froukje; "Dat geeft mij ook vertrouwen in mijn missie."





Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

20 mannen en ik ben er niet 1 van en ik ben nog wel eens moeilijke man. Ãâ€"CÃâ€"
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Celine


"Ik vind het helemaal niet zo'n bijzonder aantal."

Kijk, dit is nu typisch Froukje!!!

Margje

Ik vraag me af waarom dit nu weer nieuws is? Wat maakt het nu uit met hoeveel mannen zij het bed heeft gedeeld? Wat een onzinnieuws......

Iwan

Citaat van: Margje op 15 maart 2007, 09:40:45
Ik vraag me af waarom dit nu weer nieuws is? Wat maakt het nu uit met hoeveel mannen zij het bed heeft gedeeld? Wat een onzinnieuws......
't is nieuws omdat het reclame is voor haar nieuwe programma.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Citaat van: Iwan op 15 maart 2007, 12:02:47
Citaat van: Margje op 15 maart 2007, 09:40:45
Ik vraag me af waarom dit nu weer nieuws is? Wat maakt het nu uit met hoeveel mannen zij het bed heeft gedeeld? Wat een onzinnieuws......
't is nieuws omdat het reclame is voor haar nieuwe programma.  *G

Dat snap ik ook nog wel maar vind het toch onzinnieuws... :D

Iwan

(Novum) - Alexander Kruis is inderdaad de droomman van Froukje de Both.
De actrice verkoos de luchtverkeersleider dinsdag boven zijn rivaal Etienne Baumann,
in de finale van 'Wie wordt de man van Froukje?'.
De uitslag van de show, waarvan de opnames maanden geleden plaatsvonden, lekte vorig weekeinde al uit.

De 35-jarige De Both was verbaasd dat de winnaar zo lang geheim is gebleven.
"Die opnames zijn al bijna drie maanden afgelopen. Dit hou je toch niet tegen",
zei ze tegen het gratis dagblad De Pers. Dat ze in Alexander de ware heeft gevonden, lijkt onzeker.
"Wie zegt dat ik met hem verder ga", vroeg De Both zich hardop af.

Om de knoop door te hakken, reisde De Both met de twee finalisten af naar Parijs.
In de Franse hoofdstad slenterde De Both met haar twee minnaars langs romantische plekjes
als de schilderswijk Monmartre, de Eiffeltoren en de Notre-Dame.

Hoewel Baumann een favoriet was van de televisiester, speelde zijn timide opstelling een rol bij zijn eliminatie.
"Hij praat niet zo heel veel over zijn gevoel, dus bij hem is het altijd een beetje gissen",
zei De Both in de televisie-uitzending.

Na de laatste uitzending van het programma, dat werd gepresenteerd door Martijn Krabbé,
vonden op de website van de televisieshow speeddates plaats tussen de afvallers en geïnteresseerde dames.
Via de site konden die zich eerder voor de internetafspraakjes aanmelden.

In de twaalf afleveringen van 'Wie wordt de man van Froukje?' moesten twaalf kandidaten het hart
van de BN'er zien te veroveren. De mannen, die waren geselecteerd door de vader en vriendinnen van
De Both, namen hun intrek in een villa. Door middel van opdrachten konden de deelnemers dates winnen
met de blondine. Aan het einde van elke aflevering moest één kandidaat de villa verlaten.

De realityshow is gebaseerd op het Belgische televisieconcept 'Wie wordt de man van Wendy',
waarin de Vlaamse zangeres Wendy van Wanten op zoek ging naar een man.
Van Wanten hield aan de show een partner over, met wie zij inmiddels samenwoont.



Ã,©nieuws.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Hoorde dat ze betrapt was in Amsterdam met iemand anders dan een van de mannen die meededen aan het programma.

Celine

Verbaasd me niets! vond die Alex  þ:ââ,¬Ëœ

Iwan

AMSTERDAM - Heel Nederland mocht meegenieten van haar mannenjacht op televisie. Maar nu Froukje
de Both uiteindelijk liefdesgeluk lijkt te hebben gevonden, zwijgt de 35-jarige presentatrice in alle talen...

Ingewijden weten het zeker: Froukje heeft haar hart verloren aan Jeroen te Rehorst (26),
die in het uitgaanscircuit beter bekendstaat als dj Dekky.

De presentatrice en de 'winnaar' van Wie wordt de man van Froukje? Alexander Kruis (35) wisten al dat het
niets tussen hen werd, toen het programma nog werd uitgezonden. Een paar weken nadat de opnames van
de tv-mannenjacht waren beëindigd, zouden Jeroen en Froukje elkaar hebben leren kennen.

Froukje, die wekenlang lief en leed deelde met het Nederlandse publiek, heeft er kennelijk genoeg van
om haar liefdesleven met de buitenwacht te delen. De presentatrice, die het zondag op een Amsterdams
terrasje meer dan gezellig leek te hebben met de betreffende twintiger, lacht als ze met haar nieuwe relatie wordt geconfronteerd.

"Froukje is nog steeds vrijgezel en geniet van het leven", draait ze er omheen.
"Ik heb gewoon een aantal goede vrienden. Ik begrijp dat mensen, zeker na het programma,
nieuwsgierig zijn naar mijn liefdesleven. Maar Dekky is gewoon een heel goede vriend van mij.
En daar laat ik het even bij. Ik wil er pas weer iets over zeggen als er iets serieus over te melden valt.
"

In sterrenkringen is een 'goede vriend' meestal een eufemisme voor 'degene met wie ik nu het bed deel'...




Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

AMSTERDAM - Presentatrice Froukje de Both is zondagavond bevallen van een dochter.
Dat heeft haar management maandag bekendgemaakt. De naam van het meisje luidt Emma Sara Maria.

Emma kwam op 14 december om 18:56 uur ter wereld in het ziekenhuis te Amsterdam.
Ze weegt 3560 gram. "Moeder en dochter maken het goed."
Emma Sara Maria is de dochter van Froukje en haar vriend dj Jeroen te Rehorst.
De baby is bijna twee weken na de uitgerekende datum geboren.

De bevalling van Froukje duurde erg lang. Na uren zwoegen kwam
Emma Sarah met een keizersnede ter wereld.

De tv-vrouw ligt dus noodgedwongen enkele dagen in het ziekenhuis.
Terwijl ze het liefst maar huis wil. ââ,¬Å"Het voelt toch een beetje alsof je op visite bentââ,¬Â.

De 36-jarige moeder vertelde vanmorgen bij Edwin Evers op Radio 538.
ââ,¬Å"Ik had niet verwacht dat het zo heftig zou zijn.
Maar alle clichés zijn waar: als het kindje er is, valt alles weg.
ââ,¬Â





Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."