Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Bram Moszkowicz en Eva Jinek een setje!

Gestart door Iwan, 17 mei 2010, 21:05:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Bram Moszkowicz en Eva Jinek een setje!

AMSTERDAM - Love is in the air. Bram Moszkowicz (49) en Eva Jinek (31) vormen een liefdeskoppel!
De twee leerden elkaar een halfjaar geleden kennen, maar hielden hun liefdesrelatie tot nu toe stil.

Eva presenteert sinds drie jaar het NOS Journaal. Over het liefdesleven van de in Oklahoma geboren nieuwslezeres was tot
nu toe weinig bekend. Wel stond ze vorig jaar in het nieuws toen ze haar decolleté verschikte en zei: If you have it, flaunt it.

Haar geliefde haalde vorig jaar de rubrieken toen hij zijn echtgenote verliet voor de twintig jaar jongere Nienke Hoogervorst,
die in 2005 het tv-programma De nieuwe Moszkowicz won.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Eva Jinek niet naar Nieuwsuur

AMSTERDAM - Eva Jinek zal niet meer voor Nieuwsuur aan de slag gaan vanwege haar romance met Bram Moszkowicz.
"Er lijkt op de redactie van het programma onvoldoende draagvlak te bestaan voor mij als presentator."
Dit hebben Eva en de NOS zojuist laten weten.

Eva Jinek: ,,De hoofdredacteur van Nieuwsuur, Carel Kuyl, heeft de NOS en mij te kennen gegeven dat hij het onwenselijk acht
dat ik mijn functie van presentator van Nieuwsuur bekleed vanwege mijn privé-relatie met Bram Moszkowicz. Daarnaast lijkt
op de redactie van het programma onvoldoende draagvlak te bestaan voor mij als presentator vanwege die relatie.
Mijn journalistieke integriteit en mijn professionaliteit staan niet ter discussie, maar onder de omstandigheden kan
en wil ik niet werken, en daarom trek ik mij terug als presentator van Nieuwsuur.
"
Eva benadrukt: "Ik blijf met buitengewoon veel plezier werken als presentator bij de NOS.''

Hans Laroes, hoofdredacteur van NOS-Nieuws zegt: ,,Ik begrijp vanzelfsprekend de eisen die het anchoren van Nieuwsuur
met zich meebrengt. Eva is een talentvolle, inhoudelijk sterke en onafhankelijke journalist. Binnen de werkwijze van de NOS
kan zij als presentator zeer uit de voeten. Ik vind het jammer dat zij Nieuwsuur straks niet zal versterken.
Ik begrijp haar keuze en ben er blij mee dat ze volop bij de NOS aan de slag blijft, in een belangrijke rol.
''
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: telegraaf.nl

Bram Moszkowicz: 'Hoofdredacteur Nieuwsuur seksist'

AMSTERDAM - Bram Moszkowicz vindt het onverteerbaar dat zijn liefje Eva Jinek door hun relatie haar baan
bij Nieuwsuur misliep. "Het is schandelijk. Als Eva een man zou zijn geweest, en gelukkig is ze dat niet, was dit
nooit gebeurd.
" "Het is puur seksisme. Dat kun je aan je water aanvoelen", zo vertelde hij vrijdag bij Pauw en Witteman.

De topadvocaat noemt hoofdredacteur Carel Kuyl een 'rabiaat heerschap'. "Het is een beetje een sekte daar. Op het moment
dat je iemand capabel acht om Nieuwsuur te presenteren, is het raar dat de professionaliteit geacht wordt niet meer aanwezig
te zijn als je een relatie krijgt met een advocaat in Nederland. Ik ben een professional en dat is Eva ook.
"

Moszkowicz en Jinek zouden nog hebben overwogen naar de rechter te stappen, maar zagen daar van af.
"Eva en ik hebben ons daar niet zomaar bij neergelegd. Een kantonrechter had gezegd: 'Mevrouw Jinek, u heeft gelijk.
Dit is geen reden om u te ontslaan, maar de verhoudingen zijn verstoord.' Dan houdt alles op. Daar hadden we geen zin in.
Daarom zijn we niet naar de rechter gegaan.
"
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Bram Moszkowicz en Eva Jinek uit elkaar

Bram Moszkowicz en Eva Jinek zijn uit elkaar. Dat heeft de strafpleiter vanavond bevestigd aan RTL Boulevard.
Vorige maand gingen al geruchten rond dat de twee uit elkaar zouden zijn, dit werd echter door het stel ontkend.

Onder anderen schrijver Marianne Zwagerman maakte melding van een vermeende split-up van Bram en Eva.

De twee waren sinds mei 2010 bijelkaar. Bram is 18 jaar ouder dan de 34-jarige WNL-presentatrice.
Of dit de oorzaak van hun beslissing is, is onbekend.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."