Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Gebruik van je Vakantiegeld

Gestart door Iwan, 26 februari 2011, 22:55:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ik gebruik mijn vakantiegeld daadwerkelijk voor een vakantie.

Ja, ik ga van het geld op vakantie.
0 (0%)
Nee, ik zet het geld op een spaarrekening.
1 (25%)
Nee, ik gebruik het om schulden af te lossen of tekorten weg te werken.
1 (25%)
Anders, namelijk.......
2 (50%)

Totaal aantal stemmen: 4

Iwan

Tegen deze tijd krijgt een groot deel van de Nederlanders een extraatje in de vorm van vakantiegeld.
Wat doe jij met je vakantiegeld?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik zal mijn vakantiegeld voornamelijk besteden aan het betalen aan rekeningen......
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Dit jaar gebruiken we het vakantiegeld voor ons beebje!
Babykamer, geboortekaartjes, kleding, speelgoed.... e.d.

Lynn

Dit jaar wil ik toch eens gaan sparen. We willen binnenkort verhuizen en dan wil ik nieuwe meubels :)

Iwan

En mijn afwasmachine heeft ook nog de geest gegeven dus zal ook moeten investeren in een nieuwe afwasmachine.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ons vakantiegeld gaat op aan de APK voor de auto en het restant/2e betaling van de vakantie. Mocht er geld over blijven, wat ik niet denk, dan gaat het naar de rekeningen.
En de auto gebruiken we ook voor de vakantie (we gaan met de vouwwagen), dus eigenlijk is dat ook wel voor de vakantie.

carola

dat is altijd verschillend waar het aan op gaat, dit jaar was het spullen voor in ons huis

Iwan

Vakantiegeld is net binnen, maar nu alweer op aan rekeningen en aan de andere scooter.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Dit jaar heb ik mijn vakantiegeld in mijn nieuwe toilet gestoken. (het toilet ervan betaald bedoel ik dan)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

ik gok dat dit is opgegaan aan een aantal grote reparaties aan onze auto's, eerlijk gezegd vrees ik dat het in het
wel bekende zwarte gat is verdwenen :-s