Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat is jouw imago?

Gestart door Iwan, 27 maart 2011, 19:41:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Wat voor imago (beeld) heb jij bij de mensen om jou heen denk je?
En klopt dat beeld dat andere mensen zoals bv; vrienden, familie en/of collega's van jou hebben?

In hoeverre denk jij dat jij jouw eigen imago mee bepaald,
of denk je dat het beeld van anderen van jou hebben helemaal gebaseerd zijn op hoe zij jou zien?

Zou jij, voor zover jij daar zelf iets aan kan doen, je imago willen veranderen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik denk dat je een hele grote invloed op je eigen imago hebt. Andere mensen vormen een beeld van jou
op basis van de dingen die je doet en nog meer op basis van de dingen die je zegt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Mensen die mij niet (goed) kennen vinden mij arrogant. Later hoor ik dan dat het aan mijn uitstraling ligt. Sommige mensen vinden mij zelfs kil (werd wel eens een ijskoningin genoemd), omdat ik redelijk maken over dingen heen stap en prive en zakelijk (te?) goed kan scheiden.

Vrienden, familie en (naaste) collega's zien mij als een "flierefluiter", maar dan in de zin dat ik vaak vrolijk ben en in ben voor een lolletje. Ze vinden me wel een workaholic die intelligent is.

Ik snap wel dat mensen mij in eerder instantie soms liever uit de weg gaan, want ik kan nogal hard overkomen.

Ik wil niets aan mijn imago veranderen omdat het een fijne mix, al zeg ik het zelf :)

carola

ik hoor van iedereen dat ik een zacht karakter heb, heel trouw ben en vaak veel te lief

Iwan

Andere mensen zullen beter kunnen zeggen wat voor uitstraling/persoonlijkheid ik heb/ben.
Maar ik hoor vaak dat mensen zeggen dat ik (te) lief ben, maar ik kan ook best gemeen zijn, al zeg ik het zelf.  ;D

En ik heb eens een dinnetje gehad die bang voor mij was.... vaag kind....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."