Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Weekblad Party: 'Sylvie en Rafael van der Vaart gaan scheiden'

Gestart door Iwan, 2 mei 2012, 23:52:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
Weekblad Party: 'Sylvie en Rafael van der Vaart gaan scheiden'

Volgens het weekblad Party zijn er grote problemen in het huwelijk van Sylvie en Rafael van der Vaart.
De situatie zou inmiddels zo ernstig zijn dat 'een scheiding onafwendbaar is.'
Het nieuws moest tot na het EK-voetbal geheim blijven, maar is nu dus uitgelekt.

Volgens een bron uit de vriendenkring van Sylvie zou er al lange tijd geen sprake meer zijn van genegenheid tussen het stel.
Op dit moment zou er door advocaten van de voetballer en de presentatrice al hard gewerkt worden aan een overeenkomst.
Het stel is in gemeenschap van goederen getrouwd en het is de bedoeling dat de twee allebei goed worden achtergelaten.

Sylvie en Rafael trouwden in 2005 in Heemskerk en hebben een zoon, Damián.

Onzin
De manager van Sylvie heeft echter aan de redactie van SBS-Shownieuws laten weten dat het verhaal van de Party
'klinkklare onzin' is. Het stel wil volgens hem juridische stappen ondernemen tegen het blad.
'Het is een schande dat ze geen hoor- en wederhoor hebben gepleegd. Hier zijn juridische stappen aan verbonden'.

Ook Sylvie bevestigt zelf via Twitter dat het verhaal niet klopt.


Party blijft ondertussen gewoon achter het verhaal staan.
'Onze bron is 100 procent betrouwbaar, anders hadden we het niet gepubliceerd', klinkt het.

Gemanipuleerde foto
Het is overigens niet de eerste keer dat Sylvie en Rafael het weekblad voor de rechter gaan slepen.
In 2009 plaatste het blad op de cover een gemanipuleerde foto van Sylvie met een kaal hoofd.
De presentatrice kreeg op dat moment een behandeling voor borstkanker.
Het blad bood - nadat het stel dreigde met een rechtszaak - zijn excuses aan en doneerde 5000 euro aan Pink Ribbon.

Hoewel zowel Sylvies management als de voetbalvrouw zelf vandaag lieten weten dat er niets van het verhaal klopt,
reageert hoofdredacteur Ton de Wit overtuigd.

De twee zijn zelfs al een maand uit elkaar, beweert De Wit. Ze zouden het nieuws pas na het EK-voetbal bekend willen maken,
maar het is dus nu al uitgelekt. Vrienden van het stel, met name die aan Sylvies kant, hebben het nieuws bevestigd, zo stelt hij.
Dat het showbizzkoppel juridische stappen wil nemen tegen Party baart hem geen zorgen;
De Wit ziet een rechtszaak met vertrouwen tegemoet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Zulk nieuws interesseert mij nou echt niet. Laat die mensen doen wat ze willen, ga er toch niet allemaal bovenop springen. Bij 538 was het gisteren ook hot news.

Iwan

Ik kan me niet voorstellen dat de Party gelijk heeft, niet nadat Sylvie en Rafael het zo nadrukkelijk ontkend hebben.
Bedoel als ze echt bekend willen maken na het EK dat ze uit elkaar gaan dan kunnen ze dat nu niet meer doen,
na het uitdrukkelijk ontkennen, dan slaan ze een modderfiguur.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Sprookjeshuwelijk Sylvie en Rafael ten einde

Aan het glamourhuwelijk tussen Sylvie en Rafael van der Vaart is na zeven jaar een einde gekomen.
Dat zegt het stel tegen de Duitse boulevardkrant Bild. 'Het was een sluipend proces dat simpelweg niet te stoppen was',
aldus een teleurgestelde Sylvie tegen Bild. 'Het klinkt misschien raar, maar we houden nog wel van elkaar.'

Ook voetballer Rafael van der Vaart bevestigt het bericht aan de Duitse krant. 'Ik ben ontzettend teleurgesteld
dat het niet meer werkt tussen ons. Wij zijn de schuldigen. Alleen Sylvie en ik zijn er verantwoordelijk voor
dat ons huwelijk niet functioneert', aldus de speler van Hamburger SV.
'

Geslagen
Sinds de zomer zou het huwelijk al onder druk zijn komen te staan. Op oudejaarsavond barstte de bom toen Rafael
op een feestje bij hen thuis Sylvie voor de ogen van de gasten een klap verkocht. Daarbij viel Sylvie op de grond.
'Het was heel dom van me. Ik ben een idioot en het spijt me heel erg. Dat had nooit mogen gebeuren',
zo citeert Bild de voetballer. Die excuses lijken bij Sylvie in goede aarde gevallen. 'Ik heb hem al vergeven', zegt ze.
De gasten waren volgens de krant geschokt. Opvallend is dat Sylvie op oudejaarsdag nog een foto twitterde
met het bijschrift 'Hope u all have a great party'. Rafael stuurde zijn nieuwjaarswensen een dag later.

Rafael van der Vaart (29) en Sylvie Meis (34) kregen in 2003 een relatie. Ze trouwden in 2005 en kregen in 2006 een zoon,
Damian (6). Hij blijft bij zijn moeder. Hij zal volgens de twee weinig hinder ondervinden van de scheiding.
'Daar gaan we ons voor inzetten', zegt Rafael. Volgens Sylvie zullen de twee elkaar met respect blijven behandelen.
'Jammer dat het zover is gekomen.'

Kaars
Sylvie van der Vaart voelde al op haar trouwdag, in 2005, dat het sprookjeshuwelijk met voetballer Rafael
niet voor de eeuwigheid zou zijn. Een weigerende kaars tijdens de ceremonie bezorgde Sylvie het voorgevoel.
Op oudejaarsavond werd haar angst, met een klap, werkelijkheid.

Toen Sylvie, gehuld in een trouwjurk van zo'n honderdduizend euro, bij het altaar op de knieën ging om een Mariakaarsje
aan te steken met een andere kaars bleef de lont uit. Ook de hulp van een aansteker mocht niet baten.
Zelfs de dienstdoende pastoor van de Laurentiuskerk in Heemskerk kon de kaars niet doen branden.

Sylvie keerde ontdaan terug naar haar bruidegom, zo schrijft De Telegraaf. Een vriendin van Sylvie dacht toen ze hoorde
van de aanstaande scheiding direct terug aan het voorval. De kijkers naar de door SBS6 uitgezonden trouwdag,
als betrof het een koninklijk huwelijk, kregen van van het kaarsincident niets mee.

Naar nu blijkt, verbood Sylvie om het ongelukkige moment uit te zenden. 'Sylvie was er zó van ondersteboven van, dat zij het zag
als een slecht voorteken. Op last van haar management liet zij de weigerende kaars uit de uitzending knippen
', aldus de vriendin.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Och dat was te verwachten. Zij heeft hem gebruikt om hogerop te komen en dat is gelukt nu is hij weer bedankt. En dat zal ook met Yolante gaan als Wesley minder gaat verdienen zoekt wel weer een ander
Zo zielig als je zo bent ook al verbloemen ze het
Life can be so beautyfull
so follow your heart