Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Ik ben Musje

Gestart door Musje, 20 mei 2012, 21:47:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Musje

hallo,

Ik voelde mij een beetje eenzaam en hoop hier een wat gezelschap te vinden. Ik ben een grote dierenvriend, en zou zonder hond niet kunnen leven. Ik hou van de natuur, dieren, wandelen met mijn hond, fotograferen, en computeren  :laugh:

groetjes !

Iwan

Welkom Musje,

Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben op het forum, al is het forum wel erg rustig en stil helaas......
Ben wel benieuwd hoe je op dit forum terecht gekomen eigenlijk.   ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Hallo musje,
van harte welkom hier op het forum

ik wens je veel plezier hierzo  :app: :app: :app: :app:

gjk

Ook namens mij welkom hier. :tU:

Musje

Dank jullie wel voor de verwelkoming  :)

Musje

Citaat van: Iwan op 20 mei 2012, 21:51:58
Welkom Musje,

Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben op het forum, al is het forum wel erg rustig en stil helaas......
Ben wel benieuwd hoe je op dit forum terecht gekomen eigenlijk.   ;D
Ja ik weet uit ervaring dat het niet gemakkelijk ik om een forum 'aan de praat' te krijgen, leden krijgen, en het forum bezig houden.
Ik heb zelf drie forum gestart sinds 2004 ben dus administrator van 3 samen met nog iemand, maar het tweede is helemaal stil gevallen, het eerst is ook een praatforum, en dat is nog steeds aan de gang maar door omstandigheden ben ik er reeds enkele jaren niet meer actief, het derde is een hondenforum, was wel heel actief maar het laatste jaar ook niet meer
..dus Iwan ..'t is leuk om te doen, maar zeker niet gemakkelijk...

ik ben hier terecht gekomen door via google naar toplijsten van forums te zoeken, ik ben op zo'n lijst terecht gekomen waar je/jullie forum stond....

Iwan



Citaat van: Musje op 21 mei 2012, 21:11:08
Citaat van: Iwan op 20 mei 2012, 21:51:58
Welkom Musje,

Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben op het forum, al is het forum wel erg rustig en stil helaas......
Ben wel benieuwd hoe je op dit forum terecht gekomen eigenlijk.   ;D
Ja ik weet uit ervaring dat het niet gemakkelijk ik om een forum 'aan de praat' te krijgen, leden krijgen, en het forum bezig houden.
Ik heb zelf drie forum gestart sinds 2004 ben dus administrator van 3 samen met nog iemand, maar het tweede is helemaal stil gevallen,
het eerst is ook een praatforum, en dat is nog steeds aan de gang maar door omstandigheden ben ik er reeds enkele jaren niet meer actief,
het derde is een hondenforum, was wel heel actief maar het laatste jaar ook niet meer
..dus Iwan ..'t is leuk om te doen, maar zeker niet gemakkelijk...

ik ben hier terecht gekomen door via google naar toplijsten van forums te zoeken,
ik ben op zo'n lijst terecht gekomen waar je/jullie forum stond....
Persoonlijk vind ik het prutsen op het forum, modificaties en dingen aanpassen aan het forum, en langere stukjes schrijven het leukste,
maar vooral voor het laatste heb ik de afgelopen maanden geen tijd meer. Andere fora vind ik al snel te druk, dus ben amper nog actief
op andere fora. (ik word ook een dagje ouder.  ;D) Maar het leukste van een forum is dat je op den duur een 'vriendenclubje' wordt,
dat je altijd mensen hebt waar je dingen mee kan delen.... nadeel is wel dat het daardoor voor nieuwe leden misschien wat moeilijker
is om er tussen te geraken. (denk dat nieuwe leden daarom ook niet zo lang blijven hangen)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Musje

Citaat van: Iwan op 21 mei 2012, 21:26:37

quote]
Persoonlijk vind ik het prutsen op het forum, modificaties en dingen aanpassen aan het forum, en langere stukjes schrijven het leukste,
maar vooral voor het laatste heb ik de afgelopen maanden geen tijd meer. Andere fora vind ik al snel te druk, dus ben amper nog actief
op andere fora. (ik word ook een dagje ouder.  ;D) Maar het leukste van een forum is dat je op den duur een 'vriendenclubje' wordt,
dat je altijd mensen hebt waar je dingen mee kan delen.... nadeel is wel dat het daardoor voor nieuwe leden misschien wat moeilijker
is om er tussen te geraken. (denk dat nieuwe leden daarom ook niet zo lang blijven hangen)

Inderdaad dat is ook wat ik het leukste vind het aanmaken en prutsen op het forum, en er kruipt veel tijd in. Enkele jaren geleden had ik veel vrije tijd en daarmee ook een forum gestart, sinds 3 jaar heb ik er heel weinig tijd voor..
Wat je daar zegt dat het forum op den duur een vriendenclubje wordt is heel juist, het forum wordt een beetje een thuis..en inderdaad heel juist dat het dan moeilijk is voor nieuwe leden, en die dan vlug weer afhaken, heel herkenbaar

Kim

Met wat voor camera fotografeer je? En welkom!  ;D

Musje

hallo Kim

ik fotografeer met een LUMIX DMC-TZ20 en heb onlangs een CANON EOS 600D aangekocht, maar daar moet ik nog mee oefenen, ik zou graag een cursus volgen of bij iemand privé leren met dit toestel te werken, om er zoveel mogelijk uit te halen.

Kim

Woon je in de buurt van Maastricht? :-p

Kattenhuis

Welkom Musje, ik wens je hier veel plezier.

DonWoozy

van harte welkom op het forum!!

Musje

Citaat van: Kim op 22 mei 2012, 23:38:59
Woon je in de buurt van Maastricht? :-p

niet echt...op 1u30 met de wagen van Maastricht  8*) das nu niet echt in de buurt hé

Musje

Hallo, en bedankt voor de verwelkoming Kattenhuis en DonWoozy  :di:

Lynn


Musje


DonWoozy

graag gedaan natuurlijk