Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Ellemieke Vermolen en Jan Smit uit elkaar

Gestart door Iwan, 19 december 2006, 14:50:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

AMSTERDAM - Presentatrice Ellemieke Vermolen en de Volendamse zanger Jan Smit zijn uit elkaar.
Dat heeft SBS6 dinsdag meegedeeld. Vermolen vertelt dinsdagavond in Shownieuws,
waar ze werkt als presentatrice, haar kant van het verhaal. De twee waren sinds enkele maanden een stel.

Vermolen (30) en Smit (20) hebben samen besloten hun relatie af te breken, wegens te drukke agenda's.
ââ,¬Å¾We hebben gisteren met z'n tweeën lang gepraat en zijn tot de conclusie gekomen dat we gewoon
te weinig tijd hebben om echt wat op te bouwen. Je kunt geen goede basis voor een relatie leggen
als je elkaar zo weinig kunt zienââ,¬Â
, aldus de presentatrice.
Ze benadrukt dat Jan en zij als vrienden uit elkaar zijn gegaan.




Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Whahah, ik had ook niet verwacht dat dit lang zou duren!!


Celine

Voor de nieuwe zal ze waarschijnlijk wel meer tijd hebben

mary-kate

Citaat van: LiNdA op 19 december 2006, 19:29:58
Nu kan ze weer op zoek naar een volgend slachtoffer.  :P

ja zo zie ik het ook dat het niet lang zou duren zag je al aankomen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Denk iedereen dat men hier niet kan spreken van een verrassing.
Zou me trouwens ook niet verbazen als het een hoax bleek te zijn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Slechts enkele weken na de breuk met Ellemieke Vermolen heeft Jan Smit alweer een nieuwe liefde gevonden.

De 21-jarige zanger werd onlangs innig gespot met de evenoude actrice Yolanthe Cabau van Kasbergen .
Dat meldt de Telegraaf.

Ook de familie van Jan zou erg blij zijn met de mooie OnM-soapie.
Op een feestje waren de twee volgens ingewijden bijna niet van elkaar los te weken.

De soapie kon het eveneens zichtbaar goed vinden met haar nieuwe 'schoonzusje',
Jans zus Monique en de vrienden van de Volendamse zanger.



Ã,©nieuwnieuws.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

sow snel hoor alweer een nieuwe vlam
zal ook wel niet lang duren
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen (21) is gek op Jan Smit (ook 21).
De meest sexy vrouw van Nederland en de populairste zanger zijn een hot item.
Yolanthe vertelt: ââ,¬Å¾We hebben dezelfde humor en houden van lachen. En we begrijpen elkaar heel goed.
Alles kunnen we tegen elkaar zeggen.ââ,¬Â
De Onderweg naar Morgen-actrice bekent:
ââ,¬Å¾Maar we krijgen nauwelijks de kans om elkaar nog beter te leren kennen.ââ,¬Â

Is Yolanthe Cabau van Kasbergen, vorig jaar uitgeroepen tot meest sexy vrouw van Nederland,
werkelijk de nieuwe liefde van Jan Smit? Beleeft de Volendamse zanger, die onlangs na enkele maanden
zijn relatie met de mooie Ellemieke Vermolen verbrak, nu een geheime romance met de actrice?
Omdat iedereen maar blijft speculeren vertelt Yolanthe nu haar verhaal.

De mooie Yolanthe glimlacht. ââ,¬Å¾Jan is een heel lieve, nuchtere jongen. Hij is eerlijk, ik weet wat ik aan
hem heb. Hij blijft gewoon zichzelf. Hij is niet arrogant en hij is vriendelijk tegen iedereen.
Dat waardeer ik bijzonder in hem. Zelf kom ik uit een groot gezin en heb een zelfde soort opvoeding gehad
als hij. Dat merk ik en ik vind het leuk om dat in hem te herkennen.ââ,¬Â
Yolanthe en Jan worden de laatste tijd
veel samen gesignaleerd. In Volendam is het tweetal uitgebreid onderwerp van gesprek. ââ,¬Å¾Jan valt op sexy
vrouwen en vooral op donkere typesââ,¬Â
, vertelt een stapvriendje van de befaamde Volendamse dijk.
ââ,¬Å¾Hij vindt zijn collega Belle Perez, met wie hij samen het TROS Muziekfeest presenteert,
ook zoââ,¬â,,¢n mooie vrouw. Donker vindt hij spannender dan blond. Weliswaar had hij een relatie met blondje
Ellemieke Vermolen, maar dat is niet in eerste instantie van Jan uit gegaan. Zij had haar zinnen op hem
gezet en heeft hem veroverd. Jan heeft het toegelaten, maar dat was diep in zijn hart niet wat hij echt
wilde. Volendammers zijn roofdieren, die willen zelf op jacht.ââ,¬Â


En dus richt Jan nu zijn pijlen op de mooie Yolanthe? Yolanthe grinnikt: ââ,¬Å¾Wij kennen elkaar al heel lang.
We hebben elkaar via onze moeders leren kennen en ik kan het ook heel goed vinden met Jans zusjes
Jenny en Monique. We zijn maatjes, logisch dat we soms met elkaar uitgaan toch? We leiden een zelfde
soort leven. Werken, werken en werkenââ,¬Â
, vervolgt ze. ââ,¬Å¾Wij begrijpen elkaar, maar een diepe relatie? nee.
We krijgen ook nauwelijks de kans om elkaar beter te leren kennen, want alles wat we samen doen,
komt meteen in de krant of op tv. Heftig hoor.ââ,¬Â


Ze vertelt: ââ,¬Å¾Ik zeg het daarom maar één keer heel duidelijk. Ik vind Jan heel lief. Maar verliefd op hem
ben ik niet. Of Jan wel verliefd is op mij? Dat weet ik niet. Ik kan niet namens hem spreken.ââ,¬Â

Yolanthe heeft de ware liefde nog niet gevonden. Verleden jaar reisde zij talloze keren haar hart achterna
naar haar vriend in het buitenland. Maar de afstand werd hun geluk toch fataal. Daarna werd haar naam nog
enkele keren in verband gebracht met bekende Nederlanders.




Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

AMSTERDAM - Ellemieke Vermolen bevestigt de liefdesrelatie tussen haar ex-vriend Jan Smit
en de spannende Yolanthe Cabau van Kasbergen...

Dat valt af te leiden uit wat Ellemieke in Shownieuws zegt over een ontluikende liefde tussen Jan en Yolanthe.
"Ze hebben groot gelijk dat ze het nog een beetje ontkennen. Ik vind ze heel leuk samen en hoop dat het nog
lang duurt."



Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

AMSTERDAM - "Yolanthe is de eerste die mij een rood hoofd bezorgt. Dus dit moet wel liefde zijn!ââ,¬Â
Jan Smit (21) straalt. Yolanthe Cabau van Kasbergen (22) heeft zijn hart gestolen. Een sexy lapdance,
stiekeme afspraakjes en spannende smsââ,¬â,,¢jes leidden tot deze nieuwe showbizzromance.
Yolanthe: "Iedereen mag het nu weten: wij zijn verliefd!"

Jan en Yolanthe zitten in café Old Dutch in Volendam. Dat ze smoorverliefd op elkaar zijn,
is zo klaar als een klontje. Ze kunnen het niet laten om elkaar steeds even aan te raken
en om de vijf minuten roepen ze dat de ander zo lief en zo leuk is.
Vandaag praten de nuchtere Volendamse zanger en de temperamentvolle, verleidelijke ONM-actrice
voor het eerst over hun liefde.

Jan brandt los: "Yolanthe is echt bijzonder. Ze is ontzettend sociaal. Ze heeft een luisterend oor voor iedereen
en je kan met haar over alles praten. We kunnen allebei heel hard lachen om dezelfde dingen.
Zij vindt mij heel droog.
" Yolanthe: "We zijn allebei heel nuchter, maar ook gevoelsmensen.
En we vinden familie allebei heel belangrijk. Jan en ik zijn beiden heel open, bijna altijd vrolijk
en ook heel impulsief.
" Jan vult aan: "Veel mensen vinden ons een rare combinatie.
Yolanthe wordt gezien als die bitch en ik ben die leuke, aardige jongen.
"

Yolanthe geeft toe: "Door die vooroordelen heb ik even getwijfeld. Was het wel slim als Jan en ik iets
met elkaar krijgen? Ik dacht dat zijn fans mij misschien niet leuk zouden vinden.
" De verliefde Jan nam
die gevoelens weg. "Ik zei tegen haar: 'Als jij bij mij een knopje kunt vinden dat mijn gevoel uitschakelt,
dan hebben we het probleem opgelost. Maar ik ben verliefd. Hier ben ik. Ik ga niet meer weg'.
"
Yolanthe straalt: "Dat zei hij echt. Toen dacht ik: het is eigenlijk ook te gek voor woorden.
Twee mensen vinden elkaar leuk, maar beginnen niets met elkaar vanwege de mening van anderen.
"

Jan en Ellemieke Vermolen waren pas net uit elkaar, toen de eerste geruchten over jullie de kop opstaken.
Hoe is het eigenlijk begonnen tussen jullie?

Jan lacht: "Nou, dat Yolanthe nu naast me zit heeft me heel wat moeite gekost...
Toen we elkaar twee jaar geleden leerden kennen, was ik meteen onder de indruk van Yolanthe.
Dus ik haar sms'en. Na een maand kwam ik erachter dat ik het verkeerde nummer had.
"
Daarna had Yolanthe voor Jan een gastrolletje in ONM geregeld. "Bleek zij er zelf die dag niet te zijn. Balen.
Maar drie keer is scheepsrecht.
" De populaire zanger legt uit: "Begin dit jaar belde ik Yolanthe en zei:
'Volgens geruchten hebben we verkering, dus we kunnen net zo goed samen iets gaan doen.'
We zijn toen naar een nieuwjaarsparty gegaan. Daar kreeg ik die lapdance van haar
", grijnst Jan.
"Lapdance? Ik dans wel vaker zo!" joelt Yolanthe. Jan kijkt quasiteleurgesteld: "O, ik voelde me nog wel
zo speciaal. Nee serieus, er gebeurde die avond niets tussen ons, maar ik besefte wel dat ik haar écht leuk
vond.
" Al snel volgde het eerste afspraakje.



Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

marcel1970

 ;D ik zou zeggen Jan veel plezier samen met Yolanth  Cabau van Kasbergen en geniet samen Ãâ€"app Ãâ€"Zw

Iwan

Jan Smit, laat vandaag weten dat hij zijn Yolanthe ten huwelijk gaat vragen.

Yolanthe, die bekend staat als een gedreven flitspaalrammer,
hoeft niet bang te zijn dat ze haar Jantje ten huwelijk moet vragen.

Op de knieën
ââ,¬ÂAls we gaan trouwen en we willen dat goed doen, vergt dat veel voorbereidingstijd
en met Yolanthes schema is dat wel even moeilijk op korte termijn.
Maar uiteindelijk ga ik wel op de knieën
ââ,¬Â, aldus Jan in het gezaghebbende Glossy.

Het is echter nog niet bekend wanneer de twee in het huwelijksbootje stappen.
ââ,¬Å"Wanneer ga ik nog niet verklappen", aldus de vertolker van de onvolprezen
en literair hoogstaande nummers als ââ,¬ËœBoom boom bailandoââ,¬â,,¢ en ââ,¬ËœAls de morgen is gekomen
"




Ã,©nieuwnieuws.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan


Yolanthe Cabau van Kasbergen is best in voor een triootje,
als haar vriend Jan Smit dat zou willen.
Dat vertelt de presenterende actrice deze week in het tijdschrift Grazia.

Erg open minded
"Ik ben trouw aan Jan hoor. Maar als hij zegt dat hij het leuk zou vinden om er een meisje bij te halen,
dan vind ik dat goed.
" De 22-jarige brunette, die zichzelf 'erg open minded' noemt, denkt overigens niet
dat haar vriend snel een trio zou voorstellen.

Niet moeilijk doen
"Hij is net een trouwe hond. Maar mocht hij het ooit willen, dan zal ik er niet moeilijk over doen.
Je leeft maar één keer en het zou zonde zijn als ik op mijn tachtigste denk:
Yo, waarom heb je dat nooit geprobeerd?
"





Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Jammer dat ze met Jan is, heb dan liever 3x Yolanthe.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Jan Smit is niet helemaal goed bij zijn hoofd.
Ondanks herhaaldelijk aandringen van zijn vriendin Yolanthe ziet hij een triootje
met een ander meisje erbij niet zitten. Dat vertelt Yolanthe in de Nieuwe Revu.

Triootje
Yolanthe werd gevraagd hoe Jan reageerde, toen ze eerder dit jaar had gezegd
dat ze wel eens een triootje wilde. De import-Volendamse antwoordt:
"Jan vroeg: 'Waarom heb je dat gezegd?' Ik heb hem uitgelegd hoe ik dat bedoeld heb,
namelijk dat ik voor veel dingen opensta. Als Jan zoiets graag zou willen,
zou ik niet meteen nee zeggen. Ik wil het een kans geven en erover nadenken.
"

Maar, vervolgt Yolanthe, Jan heeft helemaal geen trek in een sessie met twee dames:
"Hij zegt: 'Ik wil alleen jou. Waarom zou ik dan iemand anders erbij willen?'"





Ã,©spitsnieuws.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen zou het wel erg gezellig hebben
met voetballer Wesley Sneijder...

De twee zouden afgelopen weekeinde samen zijn gespot terwijl ze samen
aan het stappen waren, en dat is een slecht teken, zegt Evert Santegoeds in Shownieuws.

De twee zijn eerder al samen gespot. Afgelopen zaterdagavond zouden ze alweer samen
zijn gezien in een aantal uitgaansgelegenheden in Hilversum, en op zondag tot de vroege
uurtjes in Amsterdam. Geen plekken waar je naartoe gaat als je niet gezien wil worden,
meldt Evert.

Volgens hem gaan er in hun woonplaats Volendam al langer geruchten dat Yolanthe Jan
niet trouw is. Nu zou zij dan als een blok zijn gevallen voor de onlangs gescheiden Wesley.

Jans manager Jaap Buijs was niet bereikbaar voor commentaar.





Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

AMSTERDAM - De relatie tussen Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen
zou voorbij zijn. Het tweetal gaat vanmiddag met hun managers om de tafel gaan zitten
om te overleggen hoe het nieuws naar buiten gebracht gaat worden.

                      http://www.youtube.com/v/O_Ecn1SyZFU&hl=nl&fs=1&rel=0&color1=0x402061&color2=0x9461ca

De geruchten gaan al langer dat het niet goed meer gaat tussen Jan en Yolanthe.
Het nieuws dat hun relatie voorbij is zou zijn bevestigd door hun management,
zo meldt RTL Boulevard.

Jan en Yolanthe betrokken in augustus vorig jaar het huis dat ze samen lieten bouwen
in Volendam.





Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Bewoners van Volendam klappen uit de school: Jan zou een relatie hebben
met een getrouwde vrouw die bovendien een eenjarig kindje heeft!
Yolanthe was, volgens hen, degene die het nakijken had..

Volgens de Volendamse bronnen, die anoniem willen blijven, is het reuze oneerlijk
dat Yolanthe de zwarte piet krijgt toegespeeld terwijl Jan zelf de boosdoener is geweest...

Zij melden: "Na gisteren is de hel los gebroken in Volendam. De helft van het dorp
kijkt Yolanthe met de nek aan. Zij zou alle schuld hebben van de breuk tussen de
twee geliefdes. Mensen zijn zelfs voor het huis van Yolanthe en Jan gaan staan
en riepen de tekst: Hoer kom naar buiten! Nu er zo wordt gereageerd hebben heel veel
mensen uit het dorp besloten voor 1 keer niet het hand boven Jan zijn hoofd te houden
en dus te spreken! Overal is nu naar buiten gekomen dat Jan een geheime verhouding
heeft met Liza die getrouwd is en een kind van 1 jaar oud heeft.
"

Het zou volgens hen dus niet Yolanthe zijn, maar Jan die de scheve schaats reed
en daarom drie weken terug een einde maakte aan hun relatie. Yolanthe zou zelfs
op de set van Voetbalvrouwen zijn ingestort omdat ze niet begreep waarom Jan
haar zo liet vallen. Ook Jans familie zouden verbijsterd zijn geweest omdat hij eerst
met haar wilde trouwen en plotsklaps een punt achter hun relatie zette.

De bronnen melden verder: "Heel het dorp weet het en spreekt er schande van.
Jan is dan misschien wel het lievelingetje in ons dorp, maar dat hij geen berouw
en schaamte heeft dat hij Yolanthe nu laat opdraaien voor de keuzes en fouten
die hij zelf maakte, gaat er bij de Volendammers niet in.
"

Volgens de dorpsbewoners is Jan regelmatig met Liza betrapt in zijn stamkroeg,
waar ze aan het zoenen waren in de wc. Maar ook Yolanthe zou de twee betrapt hebben.
Daarna brak de hel los, en zocht Yolanthe troost bij haar moeder op de dijk.

Maar Jan zou ook ook met andere vrouwen hebben gerotzooid...
"Wij Volendammers weten dat Jan nooit vies is geweest van het vrouwelijk schoon,
en hoewel hij stapelverliefd was op Yolanthe kon hij de vrouwtjes niet weerstaan.
"

Veel Volendammers zouden haar dan ook niet kwalijk nemen dat ze betrapt werd
met Wesley Sneijder, omdat zij zo ontzettend gekwetst zou zijn.
"Maar zij zegt niets omdat ze haar Jan wil beschermen."

Toch hopen de dorpbewoners dat het stel weer bijeenkomt:
"Wij Volendammers hebben Yolanthe in ons hart gesloten, en dat mag iedereen weten."





Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Geen idee wat er nog van waar is
Ze maken er wel een hele happening van zelfs j.p. balkenende
Life can be so beautyfull
so follow your heart