Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Goitske's pics

Gestart door Goitske, 28 augustus 2012, 17:48:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Goitske


Goitske

En een paar ouderen

Ik met mijn vriend


Onze beagle Zita



Iwan

Leuke foto's!
Het valt wel op dat je zwanger bent!    ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Ja ontkennen heeft geen nut meer  ;D

Moet zeggen heb vandaag boodschapjes gedaan op fiets, even bij vriendinnen geweest en terugweg nog een paar boodschapjes gedaan iets van 16-17 km gefietst vond het heerlijk maar was wel bekaf toen ik thuis kwam!

Iwan



Citaat van: Goitske op 28 augustus 2012, 20:24:00
Ja ontkennen heeft geen nut meer  ;D

Moet zeggen heb vandaag boodschapjes gedaan op fiets, even bij vriendinnen geweest en terugweg nog een paar boodschapjes gedaan iets van 16-17 km gefietst vond het heerlijk maar was wel bekaf toen ik thuis kwam!
Ik ben na 2km fietsen al bekaf, en ik ben niet eens zwanger, dus vind het best nog een hele prestatie.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Iwan is gewoon lui!  ;D
Leuke foto's!!

Iwan

En Iwan heeft geen goede fiets en een geen conditie/uithoudingsvermogen en is bovendien hartpatient. :-)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Allemaal smoesjes!
Mijn oom is een hartpatient, 2 hartaanvallen overleefd
Een complete omleiding gehad en fietst dagelijk 12 km
Naar zijn werk!  ;)

Goitske

Koop dan ook eens een goede fiets! Enne geen smoesjes fietsen!!!! Ik fiets nog zo veel mogelijk, heb deze week de bus naar het werk gepakt want 4 dagen werken kost al te veel energie maar maandag weer op de fiets naar het werk (4-5 km heen en terug) en dat vind ik heerlijk geweest even je hoofd leeg maken op fiets

Margje

Citaat van: Goitske op  6 september 2012, 18:32:23
Koop dan ook eens een goede fiets! Enne geen smoesjes fietsen!!!! Ik fiets nog zo veel mogelijk, heb deze week de bus naar het werk gepakt want 4 dagen werken kost al te veel energie maar maandag weer op de fiets naar het werk (4-5 km heen en terug) en dat vind ik heerlijk geweest even je hoofd leeg maken op fiets

Ik heb zo een gruwelijke hekel aan die tegenwind ;)

Kim

Ik fiets ook naar mijn werk! :-)
8 km heen en terug.....uurtje zoet mee.
Word je ook goed wakker van! ;-)

Iwan



Citaat van: Goitske op  6 september 2012, 18:32:23
Koop dan ook eens een goede fiets! Enne geen smoesjes fietsen!!!! Ik fiets nog zo veel mogelijk, heb deze week de bus naar het werk gepakt want 4 dagen werken kost al te veel energie maar maandag weer op de fiets naar het werk (4-5 km heen en terug) en dat vind ik heerlijk geweest even je hoofd leeg maken op fiets
IK rook, heb een lekkende hartklep en een opening tussen mijn linker- en rechterhartkamer... dus geen uithoudingsvermogen......  ;D
En kan ook mijn hoofd leegmaken op de brommerd en wordt er ook nog es goed wakker van als ik het visier open heb.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Er bestaat ook een fiets met trapondersteuning kan mn schoonvader zelfs 30 km op fietsen, die heeft zelfs een hartinfarct gehad (dacht ohja heb de trapondersteuning niet aan staan zal daardoor vast komen dat ik buiten adem ben) en daarna nog 20 km gefietst.
Fietst trouwens heerlijk!

Sugamilk


Goitske

Vandaag 40 weken zwanger


Lynn

Spannend! Succes met de bevalling!

Iwan

De zwangerschap valt wel op...  ;D
Ook namens mij sterkte met de bevalling, gaat Marcel erbij aanwezig zijn eigenlijk?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Citaat van: Iwan op 22 oktober 2012, 20:14:47
De zwangerschap valt wel op...  ;D
Ook namens mij sterkte met de bevalling, gaat Marcel erbij aanwezig zijn eigenlijk?

Ja natuurlijk! Wurg hem anders later wel :-)

Goitske

Ik heb op mijn site een serie fotos Van jan marcel en mezelf gezet

goitske.nl/en-toen-was-jan-al-een-week/

Goitske

Zo zit nu achter de laptop dan kan ik wel fotos plaatsen