Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Ultieme poging.....

Gestart door Iwan, 22 maart 2015, 21:03:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

In het verleden is het reeds meermaals geprobeerd om een forummeeting te organiseren, Margje, Tim, Kim, Wim en ik hebben
al eens een eerste aanzet gegeven tot het houden van een forummeeting.... helaas tot op heden zonder enige resultaat.

Bij deze wil ik nog eens een ultieme poging wagen om dit jaar een forummeeting te laten plaatsvinden.
Een locatie voor een meeting kiezen laat ik me handig nadat er bekend is welke leden serieus zin hebben
om te komen opdagen op een forummeeting. Dus bij deze.... wie is er geïnteresseerd om te 'meeten en greeten'
met andere forumleden?


Forummeeting 2015 - Presentielijst

Gaat Mee: Gaat Misschien Mee: Gaat Niet Mee:
Iwan King Nothing DonWoozy
Nevyn - Mary-Kate
Sugamilk - Herjoajax
- Kim
- - Kattenhuis


  • Forummeeting
     

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Mij lijkt het wel leuk om eindelijk eens een paar leden in het echt te gaan ontmoeten....
Ik ga dus zeker bij de meeting aanwezig zijn mochten er zich genoeg leden opgeven.....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Hmm wij hebben jaarlijks forums met het kwebbelforum. Misschien leuk om anders de meetings gezamelijk te doen? ?

Iwan

Citaat van: Sugamilk op 22 maart 2015, 21:14:03
Hmm wij hebben jaarlijks forums met het kwebbelforum. Misschien leuk om anders de meetings gezamelijk te doen? ?
Eerst maar even kijken of er uberhaubt wel animo voor is.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Hihi kijk maar, de eerstvolgende vij ons staat gepland op 30 mei in ouwehands dierenpark. [emoji28]

Nevyn

Ik ben voor en wil er ook best een stukje voor reizen. Datum maakt mij niet uit.

Iwan

Ik wil er ook best een stuk voor reizen, er zijn ook een aantal forumleden die ik nou toch eigenlijk best eens in het echt zou willen ontmoeten.
Datum maakt mij ook niet uit.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Japser

Altijd wel voor in geweest..

Nevyn

Oké, laten we een poll maken met plaatsen en daarna data. Dus eerst de vraag: waar wil je een meeting?

Mijn go 's:
Efteling
Six flags
Dolfinarium
Blijdorp

Mogen ook plaatsen zijn wat mij betreft, maar ik denk dat er een activiteit aan plakken extra leuk is.

Iwan



Citaat van: Nevyn op 27 maart 2015, 13:53:33
Oké, laten we een poll maken met plaatsen en daarna data. Dus eerst de vraag: waar wil je een meeting?

Mijn go 's:
Efteling
Six flags
Dolfinarium
Blijdorp

Mogen ook plaatsen zijn wat mij betreft, maar ik denk dat er een activiteit aan plakken extra leuk is.
Ik ben overal voor in, maar als het een plaats gaat worden, wat ook erg leuk kan zijn, dan bij voorkeur een plaats
waar ook iemand woont die meegaat zodat hij/zij ons een rondleiding kan geven. (hij zij de leuke plekjes in de stad kent)

Bij voorkeur in de zomer en dan in een weekend (al kan ik er ook wel een dagje voor vrij nemen),
laatste week van mei valt voor mij alvast af.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

mij mag je opschrijven als AFwezig

Iwan



Citaat van: DonWoozy op 30 maart 2015, 09:31:02
mij mag je opschrijven als AFwezig
Waarom? Why?  :o :'(
Vind je ons niet leuk, lief en aardig meer?...  :des:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

@carola - @gjk - @Goitske  - @Joost  - @Kim  - @Lynn - @mary-kate - @Sugamilk Jullie kan ik ook noteren als meegangers?  ;D  *spammerde-spam-spam*   :hyp:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

Ha sorry, ik heb het nooit zo op meetings. Het is niet omdat ik jullie niet mag he[emoji12]

Iwan

Citaat van: DonWoozy op 30 maart 2015, 18:33:18
Ha sorry, ik heb het nooit zo op meetings. Het is niet omdat ik jullie niet mag he[emoji12]
Ik heb het ook niet zo op meetings, maar het lijkt me wel leuk om nu eens een aantal forumleden in het echt te ontmoeten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik vind meetings altijd wel leuk. Ik heb echt goede vrienden overgehouden aan andere fora. Mede naar aanleiding van een aantal meetings.

Iwan

Ik stel voor om de meeting in maand mei; juni of juli te houden.
Daarbij is het misschien ook handig om rekening te houden met de vakanties....

Vakantie

Regio: Datum:
Meivakantie Heel Nederland 2 mei t/m 10 mei 2015
Zomervakantie Noord 4 juli t/m 16 augustus 2015
Midden 11 juli t/m 23 augustus 2015
Zuid 18 juli t/m 30 augustus 2015
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Nevyn op 27 maart 2015, 13:53:33
Oké, laten we een poll maken met plaatsen en daarna data. Dus eerst de vraag: waar wil je een meeting?

Mijn go 's:
Efteling
Six flags
Dolfinarium
Blijdorp

Mogen ook plaatsen zijn wat mij betreft, maar ik denk dat er een activiteit aan plakken extra leuk is.
Poll is aangemaakt..... De personen die (misschien) meegaan kunnen hun stem op 2 locaties uitbrengen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Misschien handig wanneer we aan het einde van deze week een locatie gekozen hebben, vooralsnog lijkt de Efteling op de meeste steun te kunnen rekenen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk