Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Samen Douchen

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 00:44:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: Nu.nl
'Ruim 40 procent Nederlandse stellen doucht nooit samen'

Alhoewel 40 procent van de Nederlandse stellen 's ochtends samen de badkamer gebruikt,
douchen ze nooit samen. Dat blijkt uit een nieuw onderzoek.

Terwijl de ene partner doucht, poetst de andere partner de tanden of wast het gezicht,
zo blijkt uit een onderzoek van een meubelketen onder 1.200 Nederlanders.

Een derde van de ondervraagden zit zelfs op het toilet terwijl de partner onder de douche staat.
De ondervraagde Nederlanders brengen dagelijks tussen de tien en twintig minuten
door in de badkamer, zo blijkt uit het onderzoek.

Tevens blijkt dat 48 procent van de Nederlanders niet elke dag doucht. Zo'n 10 procent doucht
één of twee keer per week en een kwart gaat drie tot vier keer per week onder de douche.

Bad
Ruim de helft van de ondervraagden doucht 's ochtend en een kwart doet dat 's avonds.
Bijna 20 procent doucht 's ochtends en 's avonds.

In bad gaan is niet populair, zo blijkt. Zo'n 44 procent van de ondervraagden heeft een bad,
maar 15 procent maakt er nooit gebruik van. Bijna 40 procent doet dat slechts af en toe.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Ik douche graag samen! Zelfs nu met mijn dikke buik vind ik het nog heerlijk
om even samen onder de douche te stappen. Even een momentje voor ons!  :smitt:

Iwan

Ook ik douche graag samen, maar weet niet of ik 's ochtends met mijn partner, als ik die zou hebben,
zou douchen, dan ben ik toch meestal wel meer gehaast. Maar 's weekends is het heerlijk om samen te douchen.


Ik heb geen toilet in mijn douche, maar ik denk niet dat wanneer ik dat wel zou hebben, dat ik dan gebruik
van dat toilet zou maken wanneer mijn partner onder de douche zou staan.

Ik douche dagelijks en ga inderdaad amper in bad... In bad gaan is iets wat ik soms een tijdje bijna wekelijks doe
en daarna weer maanden niet. Samen in bad met iemand is trouwens wel heel gezellig.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."