Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Familie verpest homo-begrafenissen

Gestart door Iwan, 25 november 2007, 19:40:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Het Amerikaanse volk hoopt dat een van de meest gehate families van het land definitief het zwijgen
wordt opgelegd. De familie Phelps heeft de baptische Westboro-kerk opgericht, die protesteert bij
begrafenissen van omgekomen militairen. God zou soldaten doden omdat Amerika homoseksualiteit tolereert.

Een jury oordeelde begin november dat de familie 11 miljoen euro moet betalen aan de nabestaanden
van een militair wiens begrafenis zij verstoorden. De kerk beschikt echter maar over een miljoen euro.

De 71 personen tellende familie heeft hoger beroep aangetekend en is zelfs van plan naar het
Amerikaanse Supreme Court te stappen om 'hun recht om als kerk bij begrafenissen te protesteren te waarborgen'.





Ã,©nieuwnieuws.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik wordt hier echt onpasselijk van, deze mevrouw en haar kerk zijn volgens mij niet helemaal 100%.
Ik vindt dat de presentatrice die mevrouw geweldig aanpakt, zoals haar op haar eigen terrein bestrijden,
met quote's uit de bijbel. Dat ze een boete hebben gekregen vind ik meer dan terecht maar vraag me
wel af of de boete hoog genoeg is, want zulke 'valse'-kerken zuigen hun aanhangers altijd leeg en hebben
meestal miljoenen op hun bankrekening staan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Wat een akelig persoon zeg.
Heb niet alles goed begrepen maar wel dat je hier met een behoorlijke gestoorde fanatiekeling te maken hebt.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Maeve

Ik neem de tijd niet eens om naar zulke mensen te kijken. Ze zijn gewoon ziek

Iwan

AMSTERDAM - De vliegtuigcrash van woensdag bij Schiphol is de schuld van God
omdat Nederland een homovriendelijk land is, menen de leden van het Amerikaanse
Westboro Baptist Church. Ze roepen op om de uitvaarten van de slachtoffers te verstoren.

De antihomo-kerk uit Kansas heeft al vaker begrafenissen verstoord
van Amerikaanse soldaten die zijn omgekomen in Irak.
     
De 79-jarige leider Fred Phelps staat aan het roer van de antihomo-kerk.
Hij startte de websites GodHatesFags en GodHatesAmerica. Op de site staat
onder het kopje 'God hates The Netherlands' de oproep om de begrafenissen
van slachtoffers van de vliegramp te verstoren.

Het 'kerkgenootschap' zou zelfs al bezig zijn met de voorbereidingen van hun reis
naar Nederland en Turkije, weet het Nederlands Dagblad te melden.

Nederland staat op de haatlijst van de omstreden kerk, net als onder meer Engeland,
Ierland, Canada en Zweden. Ook staan moslims, joden en katholieken op de lijst.

Phelps heeft enkele tientallen aanhangers. Over Phelps is een documentaire gemaakt
met de titel 'The Most Hated Family of America'.

De overheid in Engeland heeft Phelps de toegang tot het land ontzegd.





Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Die lui zijn knettergek.
En volgens mij is de christelijke God een God van liefde, maar deze mensen hangen een God aan
die wel erg veel haat in zich draagt, maakt dat ze niet gewoon aanbidders van de anti-Christ?
En hun adres is dan ook nog: Topeka. Kansas 66604
Ik denk niet dat er zoiets als een God bestaat of een hemel of hel, maar als die wel bestaan
dan hebben deze mensen na hun dood heel wat uit te leggen aan hun God.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

bertus

Als ze aankomen op schiphol, drogeren, als ze weer bijkomen zitten ze vastgebonden op een bootje op de gayparade.  *G