Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Duits jeugdkamp neonazi's opgerold

Gestart door Iwan, 11 augustus 2008, 04:48:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

De politie heeft in het oosten van Duitsland een jongerenkamp van neonazi's opgerold.
In het kamp werden kinderen en tieners door ongeveer vijftig volwassenen
systematisch onderwezen in extreem rechtse opvattingen, aldus de politie in Rostock.

De 39 jongens en meisjes (8 tot 14 jaar) zijn naar hun ouders teruggebracht.
De deelnemers kwamen uit de hele Bondsrepubliek, meldden Duitse media.

De politie kon tegen het vakantiekamp bij Güstrow optreden na een tip uit de bevolking.
Het kamp was een initiatief van de Vereniging van Vaderlandstrouwe Duitse Jongeren (HDJ).
Agenten namen onder andere vaatdoeken met hakenkruisen in beslag.





Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Terug gebracht naar hun ouders?  óH
Welke ouder laat zijn kind nu naar een kamp van neonazi's gaan om ze te laten hersenspoelen
door zo'n stelletje zwijnen. Ik kan me niet voorstellen dat de ouders niet wisten naar wat
voor een kamp hun kinderen gingen, meteen uit de ouderlijke macht laten zetten, is pure kindermishandeling.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

lovelyz

Citaat van: Iwan op 11 augustus 2008, 04:52:03
Terug gebracht naar hun ouders?  óH
Welke ouder laat zijn kind nu naar een kamp van neonazi's gaan om ze te laten hersenspoelen
door zo'n stelletje zwijnen. Ik kan me niet voorstellen dat de ouders niet wisten naar wat
voor een kamp hun kinderen gingen, meteen uit de ouderlijke macht laten zetten, is pure kindermishandeling.

Inderdaad... vet belachelijk.. Dat soort volk moet je opknopen aan de hoogste boom die je kunt vinden.... behoorlijk abnormaal gedrag..... å å å
En als die ouders niet eens weten naar wat voor een kamp die kinderen gaan, kunnen die ouders beter uit de ouderlijke macht gezet worden en die kinderen in een normaal pleeggezin worden geplaatst.. Lijkt me beter voor de hele maatschappij......