Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Kwart studentes draagt geen slipje

Gestart door Iwan, 7 augustus 2009, 15:34:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: Spitsnieuws.nl
Kwart studentes draagt geen slipje 

Nederlandse studentes gaan steeds bloter de klas in. Een kwart van de meisjes
trekt geen slipje aan als ze een rok dragen, zo blijkt uit een poll van Studenten.nl.

De studentes hebben verschillende redenen voor het thuislaten van hun ondergoed.
"Als alles in de was zit, is het wel makkelijk", aldus één van de stoute meisjes.
Een ander zegt: "Mooie lingerie is erg duur. Als ik geen geld heb voor een spannend setje,
draag ik liever niets.
"

Eén studente neemt geen blad voor de mond en komt openlijk voor haar wulpse gevoelens uit:
"Niet dragen van ondergoed geeft zo'n heerlijk spannend gevoel. De dag wordt er leuker van."

Het niet dragen van ondergoed is een trend die is overgewaaid vanuit Amerika.
Sterren als Britney Spears en Paris Hilton worden regelmatig zonder slipje gespot.
De trend is vergelijkbaar met die rond het naveltruitje.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

Het is allemaal leuk en aardig dat ze zonder slipje rond huppelen en daar heb ik zeker niets op tegen
maar op school zorg je maar gewoon dat je fatsoenlijk gekleed bent!

Iwan

Het zijn natuurlijk volwassen vrouwen, maar ik zie het er wel van komen dat wanneer ze sliploos
rondhuppelen en een man kijkt daar erg opvallend naar of maakt er een opmerking over dat hij meteen
wordt aangeklaagd wegens seksuele intimidatie. 't lijkt me ook heel onhygiënische. Aan de andere kant
die schotten dragen al eeuwen niets onder hun kilt daar hoor je ook niemand over, persoonlijk heb ik dan
liever een schoone studente dan een (rood)harige schot. 
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl

'Rondlopen zonder slipje kent veel voordelen'

Op het Met Gala trok model Anja Rubik veel bekijks met haar jurk met split tot boven haar heup,
waar ze overduidelijk geen slipje onder droeg. Met enige regelmaat blijkt, bijvoorbeeld bij het uitstappen uit een auto,
dat beroemde vrouwen geen onderbroek dragen. Het lijkt misschien wat extreem,
maar zonder slipje rondlopen kent ook veel voordelen. Het is comfortabel, praktisch en sexy.

Volgens Cosmpolitan zijn er steeds meer vrouwen die het aandurven om geen ondergoed te dragen onder hun kleren.
En ze weten goed waarom.

Praktisch en sexy
In de eerste plaats zijn er enkele praktische voordelen.
Zonder slipje vermijd je namelijk één van de grootste missers in de modewereld: zichtbare ondergoedlijnen onder je kleren.

Bovendien hoef je je geen zorgen te maken of je nog wel schoon ondergoed in de kast hebt liggen.
Plus: slipjes en boxershorts kunnen enorm veel zweet opnemen, en dat voelt niet echt aangenaam.

Een tweede voordeel is ongetwijfeld het sexy gevoel dat je erdoor krijgt. 'Geen slipjes dragen is gewaagd. Het geeft
een ondeugend gevoel als je weet dat je zo bloot bent
', legt seksuologe dr. Ava Cadell uit. 'Het verwijderen van de barrière
die je intieme delen afschermt, doet je meer in contact komen met je innerlijke sensualiteit
', voegt ze toe.

Effect
Een ander voordeel van bloot is de manier waarop het je man beïnvloedt.
In zijn oor fluisteren dat je geen slipje draagt, zal zijn lust meteen opwekken.

Maar ook als je het niet vertelt, kan het effect hebben. 'Zonder de bescherming van ondergoed is het voor een man
makkelijker om je feromonen op te pikken. Dat zijn natuurlijke chemicaliën die je afscheidt en die je aantrekkelijker
maken voor mannen[/i', verklaart Cadell.

Nadelen
Toch moet je ook opletten voor een aantal valkuilen. Eén daarvan is uitslag, die veroorzaakt wordt door het schuren
van de kwetsbare huid tegen je broek. Een andere is het voorkomen van schaamluizen, die gewoonlijk overgedragen
worden door seks, maar ook kunnen leven op handdoeken en andere oppervlakten. Als je een rokje draagt en gaat zitten
op een geïnfecteerde plaats, dan raak je snel besmet.

Bovendien ben je nog kwetsbaarder voor infecties als je tijdens je menstruatie slipjesloos rondloopt.
"Elke keer als je een tampon gebruikt, dan stel je je vaginale opening meer bloot, waardoor bacteriën makkelijk binnenkomen
en bacteriële vaginose of urineweginfecties veroorzaken
", zegt gynaecologe Lisa Masterson.

Vuil
Daarnaast is er ook nog de gewone dagelijkse afscheiding, die zonder slipje haar sporen kan achterlaten op je kleren.
Dat lijkt onhygiënisch, maar risicovol is het niet. 'Zolang je je intieme delen dagelijks wast, verhoog je de kansen op een infectie niet',
zegt dr. Masterson.

Toch voelen veel vrouwen zich niet goed of zelfs vuil zonder slipje, en dat is natuurlijk hun goed recht.
Ook in dit geval is doen waar je je goed bij voelt het beste advies.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: HLN.be
Mannen gezonder en virieler zonder onderbroek?

Het type ondergoed dat een man draagt, heeft een grote invloed op zijn gezondheid. Een strakke slip, een losse boxer
of helemaal naakt? Het is niet enkel een modekeuze, zeggen verschillende Britse professoren.

Uit hun onderzoek blijkt dat de stof van de onderbroek een belangrijke invloed heeft op de gezondheid
van een man. Polyester is uit den boze. Weinig absorberende stoffen zoals zijde, lycra en nylon doen
daarnaast een man harder zweten, wat kan leiden tot schimmels, eczeem en andere huidinfecties.
"We raden mannen altijd aan om te kiezen voor een onderbroek gemaakt van absorberende stoffen zoals katoen",
zegt dermatoloog Allan Friedmann.

Verder heeft het type onderbroek een invloed op pijn die een man ervaart. Lossere boxers verlichten de druk op testikels,
maar strakkere onderbroeken zorgen voor minder beweging en dus ook dat de testikels minder moeten incasseren.
Wat is het beste, eerder los of strak? Volgens professor Allan Pacey mag een onderbroek niet te los zitten.
"Als testikels tegen elkaar worden geklopt, kan dat veel pijn doen." Te strak is ook niet goed. "Dan wordt alles platgedrukt
en dat is niet gezond", zegt uroloog Zaki Almallah.

Vooral voor vruchtbaarheid speelt het type onderbroek een belangrijke rol. "Mannen die strakkere onderbroeken dragen
hebben een lagere concentratie sperma vergeleken met mannen die lossere boxers dragen. Een lossere onderbroek
is een goedkope manier om vruchtbaar te zijn en te blijven
", stelt professor Christoper Eden. Hij wijst er ook op
dat een man elke dag een verse onderbroek moet aantrekken. "Dezelfde onderbroek enkele dagen dragen verhoogt
de kans op schimmelinfecties
", zegt Eden.

Naakt?
Misschien moeten mannen gewoon geen onderbroek dragen? "Geen onderbroek dragen reduceert de kans op huidinfecties
en verhoogt de vruchtbaarheid. Schotse mannen die 'commando' gaan, doen het op vlak van testiculaire gezondheid zeer goed.
Maar mannen hebben anderzijds ook nood aan steun en rechtstreekse contact met een broek, zeker een jeans, kan pijnlijk zijn.
De meesten kiezen daarom toch gewoon voor een onderbroek
", aldus Eden.

Eden heeft tot slot nog een belangrijke tip. "Als je overdag je zaakje niet naakt wil, laat je best 's nachts je onderbroek en broek uit.
Naakt slapen zorgt ervoor dat de schaamstreek kan ademen en koel blijft, wat positief is voor de vruchtbaarheid
."
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik draag altijd boxers die niet te los zitten, maar ze moeten ook niet te strak zitten.
's Nachts slaap ik sowieso vaak naakt, als ik niet al naakt ga slapen word ik wel vaak naakt wakker 's morgens.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."