Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Een sexy en strak kontje? onmogelijk?

Gestart door Iwan, 19 november 2006, 18:19:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Iwan



Het is mogelijk - of beter: zeer waarschijnlijk - dat we, als we ons de vraag stellen
welke deel van ons lichaam we het minst mooi vinden, 'mijn billen' antwoorden.
Een antwoord dat niemand zal verwonderen, als je bedenkt dat volgens sommige
statistieken zelfs bijna 80% van de vrouwen ontevreden is over het eigen 'achterwerk'.
Ontevreden over de vorm, over de afmetingen, over de 'consistentie' (niet strak genoeg!)...

accepteren
Allereerst je eigen billen accepteren.
klinkt dat je gek in de oren?
bedenk dan dat ideale billen, billen die mannen gek maken en die jaloezie opwekken
in vrouwen, maar heel zelden voorkomen.
Het is vaak een genetische kwestie en/of een kwestie van leeftijd, meer nog dan
een kwestie van dieet en sporten (nooit weg natuurlijk, laten we elkaar goed begrijpen).
Juist om deze reden hebben we vaak het gevoel dat we in de maling worden genomen als
we weer eens een reclame over miraculeuze cremes, 'afslankyoghurt' of fantastische
afslankmethodes onder ogen krijgen....
Producten die van ons allemaal topmodellen met perfect gevormde billen zouden maken.

Een goede raad
Laat je niet al te zeer verleiden (misleiden).
De topmodellen die betaald worden om, met hun prachtige achterwerken, deze miraculeuze producten
aan de man (pardon, vrouw) te brengen, zijn echt niet zo perfect dankzij deze producten.
ze waren dat allang voordat ze voor de reclames poseerden, en zijn juist uitgekozen vanwege
hun onberispelijke vormen.

wat kun je dan wel doen? het opgeven?          
Absoluut niet, want er valt altijd wel iets te doen.
Met een beetje goede wil en frisse moed kun je moeder natuur (die helaas niet met iedereen even gul is)
behoorlijk corrigeren.

Ons 'recept'
Wil je het erop wagen?
Dan heb je hier ons 'recept' (het kost je niets, alleen inzet, een klein stukje vrije tijd en wat moeite).

1. Lichaamsbeweging.
Beweeg zo veel mogelijk.
Wandel, fiets, schrijf je zo mogelijk in bij de sportschool om de hoek waar alle noodzakelijke machines
om te trainen voorhanden zullen zijn (loopband, step, fiets) en voer die oefeningen uit
die een beroep doen op je bilspieren.
Ben je lid van de sportschool, vraag dan of een instructeur je helpt om een doelgericht programma
op te stellen waarin oefeningen die de spieren verstevigen, maar ook oefeningen die vet verbranden, voorkomen.
Houd altijd voor ogen dat het geen zin heeft om je een week voordat je op vakantie gaat,
bij de sportschool aan te melden.
Het is dan al te laat om resultaten voor deze zomervakantie te boeken.
Maar aan de andere kant moet je vroeg of laat toch beginnen en de vooravond van de zomer
is het moment waarop we op dit punt het meest gevoelig zijn.
Dus: direct beginnen dan maar (ook al ga je volgende week op vakantie)

2. Dieet!
Lichaamsbeweging helpt om de spieren te versterken en om vet te verbranden,
maar zonder een adequaat dieet zullen de resultaten uitblijven.
Ons advies is dan ook om te overleggen met je fitnessinstructeur, of beter nog, met je arts over je voedingspatroon.
Een dieet mag nooit drastisch zijn.
Het moet uitgebalanceerd zijn en passen bij onze levenswijze.
Nog beter is het, als het ook nog past bij je persoonlijke smaken en voorkeuren.
Als je minder calorieën consumeert, en er meer verbrandt dankzij je inspanningen in de sportschool,
zullen de eerste resultaten niet lang op zich laten wachten.

3. Massages
Massages zijn duur.
Niet iedereen kan zich een paar massages per week veroorloven.
Maar ze helpen om wel de circulatie in de desbetreffende zone te stimuleren en leveren,
in combinatie met lichaamsbeweging en een uitgebalanceerd voedingspatroon, goede resultaten op.
En toch... bedenk altijd dat massages als enige 'maatregel' weinig of niets zullen uitmaken en vaak
alleen helpen om je geweten te sussen.
'Ik mag dan niet sporten want aan het einde van de dag ben ik er te moe voor, en ik volg geen dieet
want met al die stress op mijn werk is dat niet vol te houden, maar ik laat me wel drie keer per week
masseren!' hoor je dan.

Tja, zo werkt het  - jammer genoeg - niet.
Met het neertellen van honderden euro's voor massages
(alleen) kom je er niet.
Een goed voedingspatroon en regelmatig sporten is veel belangrijker.
En mocht het je lukken om je vriendje over te halen om je elke dag te masseren, des te beter...
het kost je niets (of bijna niets want hij wil er natuurlijk wel iets voor terughebben! Wat?
dat laten we aan jou over...!)
En het wordt misschien een gezellige gewoonte waar jullie beiden plezier aan en van hebben
(hij zal toch zeker ook trots zijn op jouw billen!).

Dat is het.
We beloven je geen fantastische resultaten.
Wat je bereikt,  hangt af van jouw inspanning maar ook van jouw bouw en moedertje natuur.
Maar feit is, dat iedereen die zich inspant - zonder enige uitzondering - beloond zal worden met resultaten.

Nog een laatste raadgeving: vermijd Dieëten en oefeningen die je zelf hebt 'verzonnen'.
Raadpleeg altijd een instructeur of arts.
Zelf opgelegde regels leveren maar weinig resultaat op en kunnen bovendien schadelijk zijn voor je gezondheid.
Overleg dus altijd met een deskundige, daarna kun je op eigen (slanke!) benen staan.


©trendystyle.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Metalholic

Vooral niet overdrijven denk ik, zon spierbundel kont vin ik ook niets eigelijk.

Layla

Citaat van: Iwan op 19 november 2006, 18:19:02
zeer waarschijnlijk - dat we, als we ons de vraag stellen
welke deel van ons lichaam we het minst mooi vinden, 'mijn billen' antwoorden.
Een antwoord dat niemand zal verwonderen, als je bedenkt dat volgens sommige
statistieken zelfs bijna 80% van de vrouwen ontevreden is over het eigen 'achterwerk'.
Ontevreden over de vorm, over de afmetingen, over de 'consistentie' (niet strak genoeg!)...
Ã,©trendystyle.nl

... Das juist wat ik wel mooi vond aan mezelf. Heb niks tegen m'n billen. Zelfde voor m'n borsten. Goed formaat, niet te klein niet te groot, rond en niet puntig, vol en niet slap. Zelfde voor de billen.
En nee, ik ben niet iemand die daar veel mee te koop loopt. Ben gewoon blij mee :P

Iwan

Citaat van: Metalholic op 27 november 2006, 13:33:16
Vooral niet overdrijven denk ik, zon spierbundel kont vin ik ook niets eigelijk.
Nee, maar een stevig kontje mag wel en heeft ook wel wat.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl

De zomertrend: stevige billen

ROTTERDAM - Tal van sterren met een ronde kont laten deze zomer trots hun derrière zien.
Het is zelfs een trend want bekende dames met een slanker achterste geven toe hier jaloers op te zijn.

Serena Williams onthulde dat het jarenlang geduurd heeft voor ze haar rondingen accepteerde.
Serena Williams: "Ik heb grote borsten en een enorme kont, ik zal er nooit als Venus uitzien.
Vroeger was ik jaloers op haar, maar nu ben ik blij dat ik anders ben.
"

Kim Kardashian houdt ook van haar achterste. "Op school werd ik er om gepest,
maar nu apprecieer ik dit lichaamsdeel. Mijn moeder leerde me namelijk er trots op te zijn.
"

De kont van Dannii Minogue zette uit sinds haar zwangerschap, maar dat vond haar vriend Kris Smith niet erg.

De ultraslanke actrice Cameron Diaz gaf onlangs toe dat ze jaloers is op grote konten. Een recent boek illustreert
deze trend, 'The Big But Book' bevat meer dan 400 foto's van vrouwenkonten, van Pamela Anderson tot Serena Williams.

De 13-jarige dochter van Madonna Lourdes weet ondanks haar jonge leeftijd heel wat over mode,
zo hielp ze een modelijn die verkocht wordt bij het Amerikaanse grootwarenhuis Macy's te tekenen.
Haar blogs over haar favoriete ontwerpen worden door tal van experts gevolgd, haar nieuwste obsessie
zijn shorts met jaren '80 look die je kont groot doen lijken. Dat is iets wat Jennifer Lopez niet nodig heeft.
De celeb, die dankzij haar voluptueuze derrière bekend werd, showde vorige week haar troeven in hotpants
op het strand van Malibu.

Amerikaanse styliste en trendspotter Sharon Graubard zegt dat de trend van de grote kont niet snel zal verdwijnen.
"Het is niet langer iets waar je je voor moet schamen. Door meer diversiteit bij de bevolking,
wordt het schoonheidsideaal ook diverser. Andere culturen aanbidden al veel langer grote konten,
denk maar aan Braziliaanse modellen.
"
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

een mooie stevige kont is echt HEERLIJK dat zie ik veel liever dan van die
graten zakjes ;)

Iwan

Citaat van: DonWoozy op 14 juli 2010, 13:25:06
een mooie stevige kont is echt HEERLIJK dat zie ik veel liever dan van die
graten zakjes ;)
Inderdaad, denk dat dat trouwens voor de meeste mannen geldt.
Je wilt toch ook iets om vast te kunnen pakken bij je vriendin/vrouw.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Geef mij ook maar een strak kontje, dat doet het altijd goed. :tU:

Iwan

Citaat van: AD.nl

Nederlandse vrouwen vinden hun billen 'wel oké'

Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen best tevreden met hun billen.
Meer dan de helft noemt haar billen 'wel oké' en 28% vindt ze ronduit mooi.
Dat blijkt uit onderzoek van Vrouwonline.nl onder 600 bezoeksters.

Van de respondenten vindt slechts 16% haar billen niet mooi.
Het grootste billenprobleem is cellulitis, bijna een kwart klaagt daarover.
Verder zijn billen te plat, te dik en uitgezakt. Op de vraag wat vrouwen
willen veranderen aan hun achterwerk, antwoordt de meerderheid
dat ze ze graag strakker, ronder, steviger en zonder putjes zouden zien.

Verleiden
Ruim de helft van de vrouwen zegt haar bilpartij te gebruiken als verleidingsobject.
Toch vindt 54% dat mooie borsten belangrijker zijn dan mooie billen.

Ondergoed
De billen worden vaak gehuld in een hipster, maar ook de string scoort nog steeds goed.
17% draagt een slipje, 3% van de respondenten draagt het liefst helemaal geen ondergoed
en 2% draagt het liefst een grote oma-onderbroek.

Beroemde billen
Volgens de lezeressen is een goede mannenkont 'vol, rond en strak' en niet 'klein en gespierd'.
Sven Kramer komt met zijn achterwerk het dichtst in de buurt bij de perfecte mannenkont,
op de voet gevolgd door Cristiano Ronaldo en Arie Boomsma.
Wouter Bos moet het helaas met slechts 3% van de stemmen doen.

Beyoncéwint het bij de vrouwen, ruim 36% vindt haar billen het mooist.
Ook het beroemde achterwerk van Jennifer Lopez doet het nog steeds goed
en de billen van Kylie Minogue staan op een derde plek.
De eerste Nederlandse op de lijst is Yolanthe Sneijder Cabau,
12% van de ondervraagden vindt haar billen de allermooiste.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola


carola

ik vind lekker als me man een lekker knijpkontje heeft  ;)

Iwan



Citaat van: carola op 21 oktober 2011, 22:42:14
ik vind lekker als me man een lekker knijpkontje heeft  ;)
En heeft hij die?????  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: carola op  3 oktober 2011, 14:03:12
ik ben ook niet ontevreden
Over jouw eigen billen of de billen van de Nederlandse vrouw in het algemeen?  ;D

Wat betreft met ex-en en wat ik op het strand zie ben ik over het algemeen ook wel tevreden
over de derrières van de Neerlandsche vrouw.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Citaat van: Iwan op 17 augustus 2013, 20:07:51


Citaat van: carola op  3 oktober 2011, 14:03:12
ik ben ook niet ontevreden
Over jouw eigen billen of de billen van de Nederlandse vrouw in het algemeen?  ;D

Wat betreft met ex-en en wat ik op het strand zie ben ik over het algemeen ook wel tevreden
over de derrières van de Neerlandsche vrouw.

niet over mijn eigen billen

Iwan



Citaat van: AD.nl

Dé oefening voor een stevigere kont

Breng jij minstens acht uur per dag door op een stoel? Dan zit je vermoedelijk met strakke heupbuigspieren.
Hoewel dat misschien goed klinkt, beperkt het de stevigheid van je kont en dijen.
Met deze oefening kan je die sabotage tegengaan.

Hoe vaak heb jij mensen al horen klagen dat ze keihard knokken om de binnenkant van hun dijen
steviger te krijgen, zonder resultaat? De kans bestaat dat je heupen daar voor iets tussenzitten.

"Wie last heeft van strakke, gespannen heupbuigspieren, krijgt wellicht geen goede resultaten van
spierverstevigende oefeningen
", stelt kinesist David Reavy. Sterker nog, door chronische spanning
op deze spiergroep kan lage rugpijn ontstaan.

Diepe lunge
Gelukkig is er een specifieke oefening waarmee je niet alleen de heupbuigspieren kan ontspannen,
maar ook ineens je kont, core en benen verstevigen. De diepe lunge is een activatieoefening voor je hele lichaam
die ervoor zorgt dat andere sportsessies veel betere resultaten zullen opleveren. Hoe meer spieren je aanspreekt
bij het bewegen, hoe vlotter de vetverbranding.

Om deze basisbeweging extra veel impact te geven, moet je de armen uitstrekken tijdens de lunge.
Dit zorgt er namelijk voor dat de bovenste hamstrings en bilspieren harder aan het werk worden gezet,
wat voor meer balans in je lichaam zorgt.

Aan de slag
Begin met een voorwaartse lunge op je linkerbeen. Zorg ervoor dat je knie mooi in een hoek van 90 graden blijft staan.
Buig de ellebogen, hou je handen ter hoogte van je schouders met je handpalmen naar voren gericht. Leg je gewicht
op de linkerhiel en hou je linkse heup lichtjes hoger dan je linkerknie. Strek je armen vervolgens uit, hou drie tellen aan
en ga terug naar de startpositie. Doe nu hetzelfde op je rechterbeen en herhaal alles 15 keer. Bouw rustig op naar 3 cycli
van 15 herhalingen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl

Strakke billen dit jaar helemaal in!

Mannen zullen deze zomer heel blij zijn, want nooit eerder kwam zo de nadruk te liggen op de billen als dit jaar.
,,Ik heb heel veel aanvragen van vrouwen die specifiek hun billen willen trainen", vertelt personal trainer Carlos Lens.
,,Nooit eerder was het zo'n hot topic. Iedereen wil ineens strakke, ronde en hoge billen. Dat is het ideaal.
De mode is ook strak, dus je kunt weinig verhullen deze zomer.
"

Een spijker
Om goede billen te krijgen komt er heel wat bij kijken. ,,Het is trainen, trainen, trainen", vertelt Annemarie Wolters
die speciale bilstrainingen geeft genaamd 'Work the Bottom'. ,,Er zijn drie bilspieren die allemaal optimaal getraind
moeten worden, wil je die mooie ronde vorm krijgen. Ik doe in mijn lessen de 'minirok', dus alles van de taille tot de knieën.
Ik kom uit de balletwereld, maar had altijd al een beetje te veel kont. Ik bedekte dat met een T-shirt.
Inmiddels kom ik er door Jennifer Lopez mooi mee weg, maar ik vind ook dat vrouwen billen moeten hebben.
Anders ben je net een spijker.
" Haar lessen, die ze zelf ontwikkelde, staan steevast bomvol. ,,Het loopt storm.
Iedereen wil ineens een goed achterwerk. Er staan tegenwoordig zelfs mannen in mijn les.
"

Volgens Annemarie is 20 % trainen, maar 80 % voeding. ,,Er is niet een soort voeding waar je billen het goed
op doen natuurlijk, als dat zo zou zijn dan was het makkelijk. Maar mensen met zware benen en billen hebben wel baat
bij voeding die oestrogeen ophoping en dus cellulitis tegengaat. Dat doen kruisbloemige groenten zoals broccoli en bloemkool.
"
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Zelf ben ik, al ben ik dan geen vrouw, best wel ontevreden over mijn billen.
Zal wel door de leeftijd komen dat ze gaan hangen, was vroeger erg tevreden over mijn billen,
maarja ik zit veel en doe nooit meer aan sport, vroeger fietste ik veel.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."