Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Monster aangespoeld in VS

Gestart door Iwan, 31 juli 2008, 20:18:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan


De komkommertijd is het seizoen voor dieren.
Poema's op de Veluwe en ontsnapte ringslangen in de zandbak.
In de VS speelt momenteel een typisch komkommerverhaal,
alleen is de identiteit van het betrokken dier voorlopig nog een mysterie.

Special effects
De blog Gawker berichtte dinsdag al eerste over een "monster" dat was aangespoeld
in Long Island, New York. Het lijf van het dode dier lijkt een beetje op dat van een hond,
maar de kop heeft meer weg van een vogel of een schildpad.
De klauwen van het beest lijken rechtstreeks uit een special effects studio te komen.

Viral
En dat laatste is misschien het geval. Veel mensen doen het verhaal af als een viral
voor een serie van Cartoon Network. Dat Gawker de tip en de foto binnenkreeg
via een freelance medewerker van Warner Brothers helpt de geloofwaardigheid van het verhaal niet echt.

Aan de muur
Het beste bewijs zou natuurlijk het monster zelf zijn geweest, maar dat is helaas verdwenen.
De medewerkers van de plaatselijke Dierenbescherming zijn gebeld om het kadaver
op te halen, maar die zijn nooit langs gekomen. Volgens geruchten zou een oude man
het beest mee naar huis hebben genomen, om het op te zetten en aan de muur te hangen.





Ã,©spitsnieuws.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn


attje

men neemt foto's en shopt die in elkaar
op zich wel leuk gedaan, maar mis dan toch realiteit. de stand van de achterpoten duidt erop dat het iets is wat op 4 poten loopt, maar de voorpoten duiden meer op iets wat op 2 poten loopt
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

DonWoozy

het is ook niet echt zag deze foto gisteren en ik vond al direct er achteraan een link waar het bewezen wordt
dat dit niet echt is!

Nevyn

Citaat van: DonWoozy op  1 augustus 2008, 15:49:37
het is ook niet echt zag deze foto gisteren en ik vond al direct er achteraan een link waar het bewezen wordt
dat dit niet echt is!

Laat zien dan... Ben wel benieuwd naar de bewijzen..