Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Vergeetachtig

Gestart door Lynn, 27 juli 2007, 15:00:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lynn

Sinds enkele maanden ben ik ontzettend vergeetachtig.
Eerst begon het met woorden die ik opeens niet meer wist te spelen...
Gisterochtend wou ik wat drinken pakken... dus ik pak een glas uit de kast en een pak Fristi uit de koelkast.
Later vond ik de pak Fristi terug in de kast waar de glazen in staan.
Gisteravond wou ik wandelen met Wicky.... en sta ik opeens buiten zonder hond...

Ik vind het nogal eng...
Mijn vriend werkt op de afdeling Neurologie in het UMCG en heeft dit vandaag voorgelegd aan een arts daar.
Die adviseerde me toch maar even naar de huisarts te gaan.

Ik vind dit echt zo vreemd, vooral omdat ik eerst een ijzersterk geheugen had.

Heeft iemand van jullie er ook last van?

Iwan

Ik heb wel eens dat naar de keuken ga om drinken te halen en als ik in de keuken ben geen idee meer heb wat ik eigenlijk kwam doen, heel vaak niet op woorden kunnen komen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Citaat van: Iwan op 27 juli 2007, 15:03:22
Ik heb wel eens dat naar de keuken ga om drinken te halen en als ik in de keuken ben geen idee meer heb wat ik eigenlijk kwam doen, heel vaak niet op woorden kunnen komen.

Dat heb ik ook!
Ik wil bijvoorbeeld thee.. dus dan zet ik de waterkoker aan, maar vervolgens vergeet ik het.
Zo komt het wel eens voor dat ik op een dag wel 5 keer de waterkoker aanzet en dan nog geen thee heb gehad  :-\

Celine

Het is idd vreemd Lynn en zeker omdat je nog jong bent, ik zou er zeker even langs de huisarts gaan.

Lynn

Ik vind het zelf eigenlijk doodeng.
Vooral doen ik gisteravond opeens zonder Wicky buiten stond...
Toen dacht ik echt "Dit klopt niet"

bertus

Ja ik doe ook wel eens stomme dingen maar dat komt omdat ik met mn gedachten ergens anders ben. 9 van de 10 keer merk ik het vlak van te voren dat ik bezig ben de belegbak in de prullenbak te gooien, en dan stop ik net van te voren en vraag ik me af waar ik mee bezig ben.

Maar ik heb welleens van een ice-t pak het lipje op de aanrecht gelegt en het volle pak in de prullenbak gegooid, vieze glazen in de kast gezet en een mes in mn broodtrommel gedaan  *G

Layla

Citaat van: Lynn op 27 juli 2007, 15:00:11

Gisteravond wou ik wandelen met Wicky.... en sta ik opeens buiten zonder hond...

Whahaha, dat is mij ook regelmatig gebeurt  *G
Maar ik ben gewoon enorm vergeetachtig algemeen.
Vooral in de ochtend en ook heel dromerig in de ochtend.
Regelmatig dat mijn baas in de ochtend 3 keer m'n naam moet roepen voor ik door heb dat hij het tegen mij heeft.

Maar als je normaal niet zo'n slecht geheugen hebt... Sja, misschien toch even laten checken denk ik...

Margje

Ohoh je bent zwanger...zwangerschapsdementie ;)

Lynn

Citaat van: Margje op 27 juli 2007, 20:23:32
Ohoh je bent zwanger...zwangerschapsdementie ;)

Haha nee dat is het niet gelukkig :P

Iwan

Ik ben nog steeds erg vergeetachtig, al word het volgens mijn moeder de laatste jaren steeds erger.... maar dat weet ik niet.  ;D

Heb van mijn huisarts een doorverwijzing gekregen naar het ziekenhuis, waar ik afgelopen vrijdag voor de eerste keer
ben heen geweest. Moest verchillende testjes doen en heb een MRI-scan gehad.... over 2 weken de uitslag.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Ik heb hier nog geen last van, mijn geheugen is nog erg goed