Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Ben je sportief?

Gestart door Iwan, 19 april 2009, 01:24:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Doe je een sport of heb je een sport beoefend en zo ja, welke sport(en) beoefen(de) je?
Zo nee, waarom doe je niet aan sport?
Zijn er ook sporten die je zou willen beoefen en ben je ooit van plan om die sport te beoefenen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Van mijn 5de tot van 9de levensjaar heb ik aan Jazz Ballet gedaan.

Van van 5de tot mijn 15de zat ik op zwemmen (16 diploma's aan over gehouden).

Op paardrijden gezetten van mijn 10de tot aan mijn 17de.. Door ziekte helaas moeten stoppen.
Heb op redelijk hoog niveau (M voor de kenners) aan dressuur gedaan.

Op een blauwe maandag op athletiek gezetten.
Datzelfde geld voor voetbal.

Af en toe een jaartje aan fitness gedaan.
5 jaar in competitite verband gedart (schijnt ook een sport te zijn ;))

Nu jog ik regelmatig bij ons door de weilanden heen.
Al ik verhuisd ben doe ik dat in de binnenstad :)

Ik zou heel graag weer willen gaan paardrijden.
Misschien komt het er ooit weer van.

mary-kate

Ja ik ben wel sportief en heb altijd gesport maar nu zoek ik het niet meer maar wil wel weer wat gaan doen.Allen nog ff uitzoeken wat het gaat worden  ;D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Ik heb nooit echt actief aan sport gedaan en ook nooit echt de behoefte gehad.
In het dorp hebben we wel een tijdje een tafeltennisvereniging gehad en daar ging ik wel heen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Metalholic

Ben wel Sportief, Komt er de laatste tijd niet zo veel van helaas.

Maar heb van mijn 5e tm 23ste aan wedstrijdzwemmen gedaan.
Daarna vanaf mijn 24ste Fitness. En betaal nu nog Contributie aan de sportschool. Maar moet t weer even oppikken

DonWoozy

ik vind lekker sporten altijd wel leuk maar kan me er de laatste tijd ook niet echt toe zetten
en heb er ook niet echt veel tijd voor

Nevyn

Van mijn 15de tot 22ste gedanst..
Verschillende danstechnieken heb ik gedaan: 5 jaar stijldansen (zit nu hopelijk nog op topklasse niveau), 1 jaar streetdance en 1 jaar showdance inclusief optreden in de Schourburg en tussendoor een jaartje countrydancing wat bodymagic werd genoemd.

Een andere sport doe ik niet. Ik ben verkocht aan het dansen en het doet me nog steeds pijn dat ik geen lessen meer kan volgen vanwege mijn colleges op dinsdagavond. Gelukkig mag ik de 26ste juni de theatershow gaan verslaan en heb ik ergens volgende week een interview met een danser, zodat ik toch nog met mijn favoriete sport bezig ben..

En heel misschien ga ik volgend jaar assisteren bij een beginnerscursus. Maar dat zou ik nog moeten overleggen met Adje (onze dansleraar/eigenaar dansschool)..

Margje

Ik heb jaren aan basketbal gedaan maar ben hier op een gegeven moment mee gestopt. Ik heb overigens wel enorm veel sporten geprobeerd toen ik jonger was oa handbal, softbal, judo, volleybal en fitness etc. Over het algemeen vind ik teamsporten toch een stuk leuker. Tegenwoordig sport ik eigenlijk niet meer alhoewel ik wel heel wat loop op een dag en ook tussendoor in mijn vrije tijd.

DonWoozy

ik (en mijn vrouw) zijn weer begonnen met fitness

Lejah

Ik ben helemaal niet zo sportief, ik heb wel gesport hoor, maar dat ik het nu echt hoog op mijn lijstje van liefhebberijen heb staan.....

Ik heb gedaan:
zwemmen (jaren, 5e -10e)
basketbal (jaar of 6)
jazzballet (af en toe tussendoor een jaartje)
aqua-gym/aquarobics (jaren)
countryline dansen (2 jaar, maar of dat nu een sport is?)
Yoga (dat doe ik nu een jaar of 2)

Nevyn

Ik ben van plan om vanaf volgend jaar het dansen weer op topniveau op te pakken. Als het goed is gaat het eindelijk goed komen met een danspartner. Anders ga ik same sexe dansen in Breda met een vriendin. In ieder geval moet er echt iets gebeuren, er blijven kilootjes aankomen en niets afgaan..

Iwan

Tot een paar jaar terug zat ik heel veel op de fiets, maar tegenwoordig niet meer,
heb al jaren niet meer gefietst en denk eerlijk gezegt dat ik het ook niet meer zou kunnen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

dreamer

Ik fiets fitness doe aan yoga en mediteer.

carola


Iwan

Ik zit eraan te denken om iets meer te gaan sporten, want als je wat ouder wordt en je beweegt niet meer zoveel,
dan ga je dat toch merken aan je lichaam. Ik krijg een voorzichtig buikje en mijn billen gaan wat hangen.
Het probleem is alleen dat ik niet naar de sportschool wil, want mezelf kenende ga ik er misschien 2× heen
en daarna nooit meer, of moet iemand vinden die mee gaat. In mijn geval is het misschien beter wanneer ik
bv wat meer ga fietsen of skeeleren en misschien wat oefening die je thuis kunt doen om mijn lichaam weer in vorm te krijgen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Ik ben sinds mei lid van de sportschool en sinds juli niet meer geweest...

Nevyn

Inmiddels heb ik minimaal 3 keer per week danstraining, vind ik vrij sportief :)

carola

ik doe nog steeds aan zumba 1 x in de week
daarnaast loop ik veel op het werk en vind ik het ook lekker om stukjes te wandelen

Iwan

Vandaag op de fiets naar het werk, ik was kapot en bijna een uur over gedaan (15km ongeveer)  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Metalholic

Ik zwem, en doe wat buitensporten als het me uitkomt, fietsen, lopen en skeeleren.