Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Verliefd op een Docent

Gestart door Iwan, 26 december 2006, 05:24:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Ben je vroeger, of nu als je nog op school zit, wel eens verliefd geweest op een docent van je
en hoe ging je er mee om, vertelde je het aan iemand?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Ik ben nog nooit verliefd geweest op een docent.
Ik had dan ook alleen maar stokoude leraren :)

Margje

Ik ook niet echt...weleens een leraar meer leuk/aardig dan een andere leraar gevonden..maar geen verliefheid ofzo...Bedoel je hebt altijd wel voorkeur van leuke leraren e.d.

Iwan

Ik ben zelf nooit verliefd geweest op een docent
wel een docente gehad die ik (seksueel) aantrekkelijk vond,
maar in de pubertijd heb je dat al snel.   (ze was trouwens een jaar of 28)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

Gelukkig niet gehad, nu heb ik daar geen last meer van omdat ik niet meer op school zit :p

jaantje

Verliefd niet,maar erg gecharmeerd van mijn leraar geschiedenis,hij is in 1994 verongelukt bij een auto-ongeluk op weg naar zijn nieuwe baan :'(

gjk

Ik had 1 vrouwelijke docent op de middelbare school waar ik verliefd op was, ze gaf tekenles weet ik nog wel. Ik geloof dat mijn andere klasgenoten het wel in de gaten hadden dat ik een oogje op haar had.

carola

nee heb ik niet gehad, met een docent zou het ook niks kunnen worden.

Iwan

Toen ik les gaf, inburgeringscursus, had ik wel iemand in mijn groep zitten die steeds contact met mij zocht.
Had eens gebeld omdat hij problemen had met zijn mobiel, en toen had hij dus mijn telefoonnummer en heb ik
een tijd lang berichtjes van hem gekregen. Hij had mij ook wel eens verteld, persoonlijk, dat hij zich aangetrokken
voelde tot mij. Heb zijn berichtjes genegeerd en op een gegeven moment kreeg ik geen berichtjes meer van hem.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

muisje

verliefd is een heel groot word, maar had wel een zwak voor bepaalde docenten.

Iwan

Citaat van: Lynn op 26 december 2006, 11:17:05
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een docent.
Ik had dan ook alleen maar stokoude leraren :)
En daar viel/val jij niet?   ;) *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."