Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Erotische smsjes

Gestart door Margje, 26 november 2006, 17:11:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margje

Stuur je weleens erotische smsjes naar je vriend/vriendin?

Margje

Als ik er 1 heb wel..maar nu sms ik maar met mezelf   :app:

Lynn

Niet meer, maar heb ik in het verleden regelmatig gedaan.

Metalholic


Layla


Iwan

Nee dat doe ik al een hele tijd niet meer, heb geen vriendin en om ze zomaar lukraak
naar iemand te sturen is misschien ook niet handig.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik heb wel eens erotische smsjes gestuurt maar op dit moment niet meer. :)

Iwan



Citaat van: HLN.be

Do's en don'ts bij sexting

Sexting, het sturen van sexy sms'jes, houdt heel wat gevaren in.
Denk maar aan de talrijke celebs waarvan pikante berichtjes onderschept werden en zo hun affaires uitlekten.
Het kan echter ook je seksleven heel wat leuker maken. Daarom een handleiding bij deze opwindende maar riskante activiteit.

Waarom sexting?
  • 1. Wat virtueel geplaag overdag kan leiden tot een passionele nacht.
  • 2. Velen voelen zich minder gegeneerd omdat je de persoon niet hoeft te zien wanneer je ondeugende gedachten typt.
  • 3. Het kan jullie seksleven leuker maken, het hoeft allemaal niet zo serieus namelijk.
  • 4. Als je nog steeds in het flirtstadium zit met je sextingpartner, kan het de weg naar de volgende stap vergemakkelijken.
  • 5. Het houdt je wakker, je moet nieuwe dingen bedenken om te zeggen en te antwoorden.

    Om sexting veilig te houden, geven we alvast enkele tips:
  • 1. Het maakt niet uit met wie je sms't, verwijder meteen seksueel getinte boodschappen. Het kan leuk zijn om achteraf je ondeugende berichtjes te herlezen, maar leg het maar eens bijvoorbeeld aan je kinderen uit. Gebruik ook nooit je werktelefoon.
  • 2. Verras de ontvanger niet met een seksueel getinte sms, zorg dat je op voorhand zeker weet of  hij of zij er voor te vinden is. Want je kunt een gestuurd bericht niet ongedaan maken. Overdrijf dus niet.
  • 3. Bouw het op, sexting kan al snel van leuk overslaan in opdringerig. Doe het dus rustig aan en volg het ritme van je partner, dan weet je wat juist aanvoelt en wat niet.
  • 4. Wees voorzichtig met het sturen van foto's. Het lijkt op dat moment misschien wel een goed idee, maar eens je de foto in de virtuele wereld stuurde, kun je dit niet meer ongedaan maken. Het is beter je partner zijn verbeelding te laten gebruiken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vindt het trouwens wel erg spannend om te doen, maar als je zulke sms-jes op je telefoon hebt staan moet je wel uitkijken
dat niet iemand die die sms-jes niet mag/hoeft te zien niet zomaar bij je telefoon kan.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Pikante sms'jes komen vooral van (bepaalde) vrouwen

Gezien de taalvaardigheid van vrouwen mag het ons niet verbazen:
twee op drie vrouwen doen regelmatig aan sexting tegenover de helft van de mannen.
Zoals de schandalen rond celebs ook bewijzen zijn vrouwen ook vaker geneigd
naaktfoto's van zichzelf door te sturen dan mannen.

Tenminste: dit geldt voor vrouwen ingeschreven op de 'vreemdgaansite' ashleymadison.com,
waar alle respondenten van een Britse studie werden gerekruteerd. Deze groep vrouwen
zou 'minder geremd, rijker en ouder zijn dan gemiddeld', zo verklaren de onderzoekers.

Plezier zonder grenzen
De reden dat deze vrouwen zich wel overgeven aan pikante sms'jes, geile chats en het uitwisselen
van (half)-naakte foto's maar minder aan fysieke ontrouw, is niet bekend. Een mogelijke verklaring is
dat het niet 'echt' telt als ontrouw en dat ze zich dus niet schuldig moeten voelen. Zonder een grens
over te steken kunnen verveelde of gefrustreerde vrouwen hun leven wat kleurrijker maken dus.

Huwelijk
'Ontrouw leeft, en sexting is aan een opmars bezig,' aldus onderzoekster Diane Wysocki.
'Het internet is niet de oorzaak van ontrouw, er lijkt eerder een verandering in de maak rond het huwelijk
en langdurige relaties. In plaats van te scheiden, verkiezen ze de relatie met de ontrouw erbij,
' aldus Wysocki.

Hier kan de economische crisis een rol spelen.
Een scheiding betekent in veel gevallen een financiële aderlating of zelfs armoede.
Om dat te vermijden zoeken ze de pleziertjes ergens anders zonder de relatie op te blazen.

Of de reden is minder pragmatisch: je bent al zolang samen, dat je niet meer weet hoe je alleen moet leven.
Dus hou je de relatie waarin je je gevangen voelt, in plaats van te kiezen voor de pijn, de eenzaamheid
en de problemen die bij een breuk horen. Wat je in de relatie mist, vind je ook wel bij een ander, toch?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Margje op 27 november 2006, 23:00:16
Als ik er 1 heb wel..maar nu sms ik maar met mezelf   :app:
Is dat ook een vorm van zelfbevrediging, om jezelf erotische sms-jes te sturen?  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Linda2009


carola

nee nog nooit gedaan, vaak zeg ik het tegen die gene  ;)

Iwan



Citaat van: carola op 26 september 2011, 20:21:10
nee nog nooit gedaan, vaak zeg ik het tegen die gene  ;)
Ja maar je kunt een sms-je sturen als die persoon op dat moment niet bij je is.
Is wel spannend om bv je geliefde als hij/zij bv aan het werk is een geil sms-je te sturen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: HLN.be
10 redenen waarom 'sexting' leuker is dan seks

Sexting leek wel een hype in 2009. De term werd initieel gebruikt voor het doorsturen van naaktfoto's per sms,
maar is intussen verruimd tot het sturen van pikante sms'jes. Sommigen gaan zelfs zo ver om te stellen
dat 'sexting' leuker is dan seks. The Frisky kon zelfs tien redenen vinden waarom...

1) Creativiteit
Sexy sms'jes sturen vergt veel creativiteit, inleving en verbeelding.
Je weet niet hoe de tegenpartij erbij zit, wat hij of zij doet en zelfs niet wat hij of zij echt denkt.

2) Fantasie
Je kan elk aspect van een fantasie onderzoeken en uitbuiten.

3) Aantal
De personen waarmee je 'sext' tellen niet mee in je aantal bedpartners.

4) Erogene zones
Je hersenen zijn de grootste erogene zone van het hele lichaam.
Door ze op volle toeren te laten werken, bereik je ten minste een basisniveau van bevrediging,
en wie weet zelfs meer.

5) Risico's
Er zijn bijna geen risico's aan verbonden. Je kan niet zwanger geraken of een soa oplopen.
Je loopt wel het risico gestalkt te worden per sms door een opdringerige sext-partner, die jou niet zo ligt.
Maar dan verander je toch gewoon van gsm-nummer?

6) Kennis is macht
Als sext-partners elkaar in het echt ontmoeten, dan weet je al wat de ander leuk vindt.
De sms'en kunnen gelden als voorspel, en wanneer je elkaar ziet, kan je niet wachten om eraan te beginnen.

7) Goedkoop
Je hoeft geen dure lingerie, sexy jurkjes of pikante strings te kopen. Je hoeft ze alleen te beschrijven.
(al kan je gsm-factuur wel oplopen natuurlijk)

8) Geen wachttijd
Je kan altijd met sexting beginnen, als het jou uitkomt.
Je hoeft geen date te regelen en een boel tijd verliezen met smalltalk of zelfs een etentje.

9) Geen slechte seks
Je begint en eindigt wanneer jij wil, eventueel met het faken van technische problemen,
en er is geen kans op slechte seks.

10) Sneller
Het is een goede manier om jezelf sneller te bevredigen. Je hebt alles zelf in de hand!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Nee wand ik heb geen vriend maar ik zou het wel leuk vinden om zo'n smsje te krijgen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan



Citaat van: mary-kate op 25 december 2012, 14:10:18
Nee wand ik heb geen vriend maar ik zou het wel leuk vinden om zo'n smsje te krijgen
Ja ik ook, er zijn vast wel sexting-sites waar je je kunt opgeven om zulke sms-jes te ontvangen,
maar dat zou ik dan weer nooit doen, zulke sms-jes zijn alleen leuk om te krijgen en te sturen
van/naar iemand die je kent.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op 12 februari 2013, 23:07:29


Citaat van: mary-kate op 25 december 2012, 14:10:18
Nee wand ik heb geen vriend maar ik zou het wel leuk vinden om zo'n smsje te krijgen
Ja ik ook, er zijn vast wel sexting-sites waar je je kunt opgeven om zulke sms-jes te ontvangen,
maar dat zou ik dan weer nooit doen, zulke sms-jes zijn alleen leuk om te krijgen en te sturen
van/naar iemand die je kent.  ;D
Ja vind ik ook en niet van een vreemde
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan



Citaat van: mary-kate op 25 december 2012, 14:10:18
Nee wand ik heb geen vriend maar ik zou het wel leuk vinden om zo'n smsje te krijgen
Inmiddels heb je wel een vriend..... dus.....?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Van Linda heb ik er wel eens een gekregen toen ik op mijn werk was, was een spannend fotootje,
dus niet echt wat je zou verwachten bij een erotische sms, ik zou dan althans eerder aan een spannende
tekst denken. Van een niet nader te noemen forumlid kreeg ik in het verleden wel eens een erotische sms.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."