Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Betrapt worden

Gestart door Iwan, 19 november 2006, 05:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Is er wel eens iemand binnengekomen terwijl jij in bed lag te vrijen of (solo)sex had op dat moment?
Hoe reageerde je of zou je reageren en hoe reageerde je partner en de persoon die jullie betrapte?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Ik ben ook nog nooit betrapt, wel eens te veel lawaai gemaakt.
Dat viel wel op  :-\

MooW

(gelukkig) ook nooit betrapt
pfff hahaha

Celine

Gelukkig niet tijdens "het" betrapt.
Wel iets genants meegemaakt: de vader van een ex had mijn slipje gevonden (die ik kwijt was). *G

Margje

Ben geloof ik nog niet betrapt...weleens op plekken gedaan waar ik betrapt kon worden...maar voor zover ik me kan herinneren is dat niet gebeurd...

Iwan

Ik ben nooit echt betrapt tijdens de seks,
wel toen ik jong was dat ik aan het masturberen was en dat ineens de deur open ging.
Maar geloof dat ik mezelf snel genoeg gefatsoeneerd heb, want dat is toen niet echt
een fijne situatie om in betrapt te worden door je moeder.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik ben gelukkig ook nog nooit betrapt, ik zou me dan ook geen houding weten te geven als dat wel was gebeurt.

carola

nee nog nooit betrapt hoorde ze altijd gelukkig op tijd aan komen  ;)

Iwan

Toen mijn tante nog leefde, kreeg ik van haar de opmerking dat we 's avonds de gordijnen beter dicht kunnen doen.
Schijnbaar had ik toen met Linda liggen neuken in de woonkamer en had iemand dat gezien, ben er nooit achtergekomen
van wie mijn tante dat gehoord had.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Mijn broer is ook wel eens binnengekomen terwijl ik met iemand in bed lag.
We waren beiden net wakker, zij was bij mij in bed blijven slapen nadat we de avond ervoor seks hadden gehad.

Zij is toen snel onder de lakens gekropen omdat ze nogal schrok en bloot was.
Was toen wel flink pissig op mijn broer omdat hij zomaar in mijn huis was ingegaan,
zonder aan te bellen, en omdat hij daarna ook nog mijn slaapkamer binnenkwam zonder te kloppen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."