Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Betalen in natura II

Gestart door Iwan, 8 december 2009, 15:23:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zou jij als klusser (m/v) betaald willen worden in natura?

Vrouw, ja .....
Man, ja ....
Vrouw, als ik de persoon voor wie ik klus al voordien zou kennen wel.
Man, als ik de persoon voor wie ik klus al voordien zou kennen wel.
Vrouw, nee ......
Man, nee ....
Anders, namelijk .....

Iwan

Betaling in natura nieuwe trend onder armlastige Nederlanders
meer...

Zou jij in natura willen worden betaald als je een klusje voor iemand moet verrichten
en die persoon je niet financieel kan compenseren?




Betalen in Natura
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Tyz

Seks, lekker boeien?
Ik kan wel leukere dingen bedenken.

Opvallend dat alle mannen die hier hebben gereageerd op ja hebben gestemd, kan die drie zo aanwijzen :)

gjk

Ik zou er niet zoveel problemen mee hebben denk ik, maar ze moet natuurlijk wel aantrekkelijk zijn. :tU:

Iwan

Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet zoveel bezwaar er tegen zou hebben om betaald te worden in natura,
maar het hangt natuurlijk ook wel van de vrouw in kwestie af.  ;D  (of ik haar al langer ken en of ik haar seksueel aantrekkelijk vindt)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

nee lijkt me niks, hou het gewoon bij me partner  ;)

Iwan



Citaat van: Iwan op 13 oktober 2010, 12:57:44
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet zoveel bezwaar er tegen zou hebben om betaald te worden in natura,
maar het hangt natuurlijk ook van de vrouw in kwestie af.  ;D  (of ik haar al langer ken en of ik haar seksueel aantrekkelijk vindt)
Met betalen voor seks zou ik meer een probleem hebben. Een prostituee bezoeken zou ik bv nooit doen.
niet dat ik mensen veroordeel die het wel doen en vind het ook goed dat er prostituees zijn, maar het is niets voor mij.

En ik zou ook niet willen dat ik nadien, als ik in natura betaald zou zijn, het gevoel hebben dat ik misbruik van haar (situatie)
heb gemaakt, dus wat dat betreft zou ik me niet snel in natura laten betalen. Alleen wanneer ik haar aantrekkelijk zou vinden
en ik het idee zou hebben dat zij het helemaal niet met tegenzin zou doen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."