Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Zou je een relatie willen met iemand die je niet aantrekkelijk vindt?

Gestart door Iwan, 14 maart 2010, 04:06:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zou je een relatie willen met iemand die je niet lichamelijk aantrekkelijk vindt?

Man - Nee
Man - Ja.
Man - Ja, maar dan moet hij/zij wel veel compenserende eigenschappen hebben.
Vrouw - Nee
Vrouw - Ja
Vrouw - Ja, maar dan moet hij/zij wel veel compenserende eigenschappen hebben.

Iwan

Ik wil wel eens eerlijk weten hoe het zit met uiterlijk en aantrekkingskracht,
en of je een relatie zou willen met iemand die je zelf niet lichamelijk aantrekkelijk vindt.

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik ga er vanuit dat wanneer ik verliefd ben dat ik die persoon dan sowieso aantrekkelijk vind, immers liefde maakt blind.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik zou het niet kunnen, ik val toch in eerste instantie op het uiterlijk en dan bedoel ik niet dat ze bloedmooi hoeft te zijn maar ik moet haar wel aantrekkelijk vinden.

Iwan

Ik heb gestemd op: Man - Ja, maar dan moet hij/zij wel veel compenserende eigenschappen hebben.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."


Lynn


Iwan



Citaat van: Lynn op 11 oktober 2010, 12:39:07
Vrouw - nee.
Is het uiterlijk van je partner zo belangrijk voor je??
Als het gewoon een hele leuke vent is die misschien wat minder knap is,
dan is voor jou een relatie met hem al geen optie?
Het uiterlijk veranderd met de loop der jaren,
en je kunt hem ook altijd nog naar de plastisch chirurg sturen.   ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Iemand aantrekkelijk vinden behelst voor mij meer dan een aantrekkelijk uiterlijk. Een aantrekkelijke inborst, een lief en goed en aardig karakter vind ik belangrijker dan een knap gezicht.

Tegenwoordig kan je ook heel veel mensen goed leren kennen zonder dat je het uiterlijk kent. Dan kan je dus vallen op iemands karakter en is het uiterlijk niet van belang.

Voor al die mensen die zeggen dat ze het niet kunnen, een niet aantrekkelijke partner:
Stel dat je partner in een brand terecht komt en vreselijk verbrand. Zou je hem of haar dan in de steek laten als hij of zij het overleeft met een vreselijk gehavend gezicht en of lichaam?

Lynn

Ik ben het met Lejah eens

Ik vind iemand niet perse aantrekkelijk als hij een knap uiterlijk heeft.

Iwan



Citaat van: Lynn op  7 januari 2011, 19:49:10
Ik ben het met Lejah eens

Ik vind iemand niet perse aantrekkelijk als hij een knap uiterlijk heeft.
Dus je zou in principe wel een relatie kunnen hebben met een man die qua uiterlijk niet zo knap is
maar die andere eigenschappen heeft die dat compenseren waardoor hij weer wat knapperderiger is in jouw ogen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Citaat van: Iwan op 23 maart 2011, 16:55:04


Citaat van: Lynn op  7 januari 2011, 19:49:10
Ik ben het met Lejah eens

Ik vind iemand niet perse aantrekkelijk als hij een knap uiterlijk heeft.
Dus je zou in principe wel een relatie kunnen hebben met een man die qua uiterlijk niet zo knap is
maar die andere eigenschappen heeft die dat compenseren waardoor hij weer wat knapperderiger is in jouw ogen?

Inderdaad!

King_Fred_II

Een echtelijke relatie houdt doorgaans ook seks in, en dan moet je partner wel (in jouw ogen) aantrekkelijk zijn; anders wordt het een nachtmerrie of een celibatair huwelijk. Vandaar mijn antwoord: nee.
Lees mijn schrijfsels: http://superurl.nl/?Fred+de+Koning
of beluister mijn muziek: http://superurl.nl/?King+Fred+II

Linda2009

Citaat van: King_Fred_II op 23 maart 2011, 18:35:21
Een echtelijke relatie houdt doorgaans ook seks in, en dan moet je partner wel (in jouw ogen) aantrekkelijk zijn; anders wordt het een nachtmerrie of een celibatair huwelijk. Vandaar mijn antwoord: nee.

ik vind dit een zeer goed antwoord waar ik t volledig mee eens ben...

( respect )

carola

als ik een relatie met iemand begin, vind ik het uiterlijk ook mee spelen, als ik geen aantrekkingskracht voel zou ik er ook niet aan beginnen

Iwan

Ik heb wel eens een relatie gehad met iemand die ik niet zo aantrekkelijk vond,
maar het was een schat van een meid en dat is ook heel belangrijk.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Linda2009 op  7 augustus 2011, 23:05:37
Citaat van: King_Fred_II op 23 maart 2011, 18:35:21
Een echtelijke relatie houdt doorgaans ook seks in, en dan moet je partner wel (in jouw ogen) aantrekkelijk zijn; anders wordt het een nachtmerrie of een celibatair huwelijk. Vandaar mijn antwoord: nee.

ik vind dit een zeer goed antwoord waar ik t volledig mee eens ben...

( respect )
Ik vind liefde dan toch belangrijker dan aantrekkelijkheid.....
Zou wanneer jullie partner gedurende relatie minder aantrekkelijk zou worden dan ook een reden zijn om bij elkaar weg te gaan?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Ik vind het wel belangrijk dat ik mijn vriend aantrekkelijk vind en dat hoeft inderdaad niet te betekenen
dat hij super knap is, maar uitstraling, een verzorgd uiterlijk/gebit en dat hij lekker ruikt zijn voor mij
toch best belangrijke dingen voordat ik een relatie aan zal gaan......

Uiteindelijk is de humor, zorgzaamheid, intelligentie ook wel belangrijk....wat een eisen he?

Iwan



Citaat van: Kim op 18 januari 2014, 09:07:17
Ik vind het wel belangrijk dat ik mijn vriend aantrekkelijk vind en dat hoeft inderdaad niet te betekenen
dat hij super knap is, maar uitstraling, een verzorgd uiterlijk/gebit en dat hij lekker ruikt zijn voor mij
toch best belangrijke dingen voordat ik een relatie aan zal gaan......

Uiteindelijk is de humor, zorgzaamheid, intelligentie ook wel belangrijk....wat een eisen he?
Valt wel mee toch qua eisen? En daarbij moet je bij een partner, iemand waar je misschien de rest van je leven
wilt doorbrengen, wel eisen stellen anders ga je het niet lang volhouden denk ik. En bovendien heb jij iemand
gevonden die, naar ik aanneem, aan je eisen voldoet, dus je eisen zijn in elk geval niet onrealistisch.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."