Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Foute vriend/vriendin

Gestart door Lynn, 1 augustus 2010, 21:36:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lynn

Heb jij wel eens een relatie gehad met een foute man of vrouw?
Zo ja, waarom was hij of zij fout? Heb je de relatie lang volgehouden? Zo ja, waarom?

Iwan

Ik heb nooit een relatie gehad met een echt foute man of vrouw,
ik neem aan dat je met relatie geen vriendschappelijke of zakelijke relatie bedoeld?
Ik heb wel relaties gehad met onbetrouwbare vrouwen, maar met fout dan denk ik meer aan criminelen
en/of mannen en vrouwen die echt financiele of lichamelijk misbruik van je maken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Mijn vorige relatie was dus absoluut een foute keuze van mij, ik heb me behoorlijk in haar vergist ze heeft mij financieel heel veel schade berokkend, desondanks heb ik toch 3 jaar lang een relatie gehad waaronder een jaar gerigistreerd partnerschap en dat had ik achteraf nooit moeten doen.

ik ben veel te goed van vertrouwen geweest en ik zie dit zeker als een goede les voor de volgende keer.

Margje

Citaat van: gjk op  1 augustus 2010, 21:42:26
Mijn vorige relatie was dus absoluut een foute keuze van mij, ik heb me behoorlijk in haar vergist ze heeft mij financieel heel veel schade berokkend, desondanks heb ik toch 3 jaar lang een relatie gehad waaronder een jaar gerigistreerd partnerschap en dat had ik achteraf nooit moeten doen.

ik ben veel te goed van vertrouwen geweest en ik zie dit zeker als een goede les voor de volgende keer.

Ik heb respect voor het feit dat je het dan 3 jaar hebt volgehouden...

carola

ik zelf heb dit nog niet echt mee gemaakt

Iwan

Foute keuzes wat betreft partner ben ik wel een ster in, al waren niet al mijn ex-en foute keuzes.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."