Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Gevoelens voor mannen

Gestart door Johan366, 31 december 2011, 13:59:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sugamilk

Ik zou hoe moeilijk het ook is, eens met je vrouw er over hebben.
Vind dat zij sowieso de waarheid moet wete.
Hebben jullie ook kinderen? (sorry voorsteltopic nog niet elezen)

Vreemdgaan met een man kan ook, maar zou toch liever hebbedat mn vent open kaart speelt.

Sterkte en volg je gevoel!

Johan366

Hoi hoi

Dat gaat niet zo makkelijk dit omdat mijn vrouw dan gelijk boos wordt.
En nee we hebben geen kids.
Nee ga niet gelijk vreemd met een man maar het verlangen is wel groot voel en merk het aan alles.
Het leven duurt maar even

Sugamilk

Ik kan begrijpen dat z heelboos word.

Zelf heb ik dit in mijn ex schoonfamilie meegemaakt.
Die man kwam okay op een dag na zijn vrouw, dat hij toch meer an mannen hield.

Die vrouw was ook boos in het begin en kwaad en teleurgesteld,
Maar ze zag ook in dat haar man gelukkig was bij een man.

Ze hebben toen samen geprobeerd om te kijken wat hij nou wcht wilde en een man uitgenodigt.

Uiteindelijk zijn ze dus gescheiden en zijn ze nog vrienden met elkaar. Al had ze dat in het begin ook niet verwacht...

Ik blijf dan ook van mening, dat je beter open kaart kunt spelen en samen kunt kijken wat je er aan kunt doen.

Loslopend met deze gedachten lijkt mij ook niet goed voor je relatie, want op den duur zal je vrouw er toch wel achter gaan komen omdat je je anders gaat opstellen tegen haar.

Succes!

Johan366

Lieve allemaal.

Ik weet het dat ik dat met haar moet bespreken. Maar ik wil eerst voor mezelf zekerheid hebben of ik echt mannen hou en of ik een relatie wil met een man.
Ik denk bij mezelf wel eens is het geen bevlieging. het heeft me verleden te maken. Omdat ik toen ik nog was door een man ben seksueel misbruikt maar een vriend,
van me is door die zelfde man seksueel misbruikt maar hij is nu wel Homo en heeft een vriend dus dat wil toch wel wat zeggen dat ik gevoelens heb voor een man en dat ik,
naar een man verlang. Het lijkt me soms gewoon een droom om samen met een man samen te wonen. Maar het vertellen tegen mijn vrouw is en blijft moeilijk omdat het gewoon een worsteling is.
Het leven duurt maar even

Iwan



Citaat van: Johan366 op 14 februari 2012, 16:01:46
Lieve allemaal.

Ik weet het dat ik dat met haar moet bespreken.
Maar ik wil eerst voor mezelf zekerheid hebben of ik echt mannen hou en of ik een relatie wil met een man.
.......................................
...........
Maar het vertellen tegen mijn vrouw is en blijft moeilijk omdat het gewoon een worsteling is.
Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om zoiets met je vrouw te bespreken,
ook omdat je zelf niet helemaal zeker bent van je gevoelens. Zo'n bekentenis aan je vrouw
kan natuurlijk heel veel stuk maken en als je dan achteraf toch tot het besef komt dat mannen
niet jouw ding zijn...... Veel sterkte in elk geval, welke keuze je dan ook maakt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Johan366

Hoi  Iwan

Ja dat is ook moeilijk om dat met haar te bespreken. Ook omdat ik niet weet wat ik nou precies voel en zo.
Daarom moet ik voor mezelf uitzoeken wat ik denk vindt en voel en of ik op mannen val en een relatie met een man,
zou willen. Maar door mijn verleden trekt het zo sterk een man raar maar waar.
Maar bedankt voor je medeleven het is echt een worsteling pfffffffffff heb ik weer.
Het leven duurt maar even

Johan366

Hallo allemaal

Ik kom er steeds meer achter dat ik op mannen val en dus homo ben en uit de kast kom.
Krijg steeds een stijve penis als ik een mooie man spreek en vlinders in me buik.
Dat wil toch wat zeggen of niet. Of zeg ik nou wat raars
Het leven duurt maar even

Iwan

Citaat van: Johan366 op 29 mei 2012, 12:03:08
Hallo allemaal

Ik kom er steeds meer achter dat ik op mannen val en dus homo ben en uit de kast kom.
Krijg steeds een stijve penis als ik een mooie man spreek en vlinders in me buik.
Dat wil toch wat zeggen of niet. Of zeg ik nou wat raars
Heb je nog wat met die gevoelens gedaan of er met je vrouw over gesproken?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Johan366

Hoi Nee eigenlijk niet geloof dat ik het diep van binnen heb weg gestopt raar maar waar
Het leven duurt maar even

mary-kate

Niks mis mee toch als je op mannen valt. Het zal inderdaad moeilijk zijn om het je vrouw te vertellen maar als je niks zegt maak je jezelf ongelukkig
En hoelanger je wacht hoe moeilijker het word te vertellen wand als je het verteld en ze hoord dat je het al een (hele) tijd weet kan ik me voorstellen dat ze zich nog rotter voelt  dan waneer je het verteld als je erbij zegt dat je het zelf nog maar pas zeker weet
succes
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Goitske

Citaat van: Kim op  6 januari 2012, 08:45:37
Mijn mening?
Als je op mannen valt en bij je vrouw blijft om bij haar te blijven dan hou je jezelf gewoon voor de gek.
Dan eerlijk zijn en je gevoel volgen hoe moeilijk dat ook is. Maar leven in een huwelijk met het gevoel
dat je op mannen valt dat hou je echt geen jaren vol?

Je vergeet nog dat je je vrouw voor de gek houdt en haar de kans ontneemt om gelukkig te worden met iemand die vol boor haar gaat.
Homo prima maar verzwijgen voor je vrouw not done. Ken meerdere mannen die homo zijn, ook getrouwd Geweest maar iedereen is gelukkiger als de waarheid op tafel is, tot die tijd lieg je jezelf, haar en de mensen om je heen voor

Johan366

jullie hebben gelijk maar ben ik denk steeds dat ik op mannen val maar weet niet echt of het zo is.
Dus ben gewoon zoekenden wat ik wel. Maar snap jullie reactie helemaal.
Het leven duurt maar even

Goitske

Je moet je jezelf afvragen hou ik echt van haar als geliefde, wind ze mij op en wil ik met haar oud worden is 1 antwoord nee dan moet je daar eerst wat mee doen en dan je zoektocht vervolgen

Johan366

Ik doe me best. Maar ik weet dat ik van haar
geen stijve meer krijg en steeds meer,
naar een man verlang waarom voel ik me dan
goed bij een man en krijg steeds een stijve,
penis als ik aan man denk. Ja ben gewoon
homo seksuele weet het 99,9 % zeker.
Hoor graag reactie,s
Het leven duurt maar even

Iwan



Citaat van: Johan366 op 18 februari 2013, 13:25:05
Ik doe me best. Maar ik weet dat ik van haar  geen stijve meer krijg en steeds meer,
naar een man verlang waarom voel ik me dan goed bij een man en krijg steeds een stijve,
penis als ik aan man denk. Ja ben gewoon homo seksuele weet het 99,9 % zeker.
Hoor graag reactie,s
Je vrouw merkt dan toch wel dat er is aan de hand is met je?
Bedoel als je geen, of moeilijk, een erectie krijgt wanneer je met haar vrijt...
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."