Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Versierder richt aandacht op vriendin

Gestart door Iwan, 25 januari 2007, 18:15:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

AMSTERDAM - Om een vrouw te versieren kan een man het beste aandacht besteden
aan vrouwen uit haar omgeving. Bloemen, chocolade of een romantisch diner bij kaarslicht
zijn niet alleen duurder, maar ook minder effectief. Onderzoek aan de Universiteit van Aberdeen
heeft namelijk uitgewezen dat vrouwen dol zijn op onderlinge rivaliteit.

De mening over een man is vaak gebaseerd op het oordeel van andere vrouwen.
Bij het onderzoek kregen 28 vrouwen foto's te zien van telkens twee vergelijkbare mannen.
Vervolgens werd aan de vrouwen een filmpje getoond waarin één van de mannen veel vrouwelijke
belangstelling kreeg en de ander juist geen aandacht van de andere sekse genoot.
De man met de meeste vrouwelijke aandacht werd door de 28 vrouwen veel interessanter bevonden
dan de kerel die compleet werd genegeerd.



©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Dan pak ik het dus helemaal verkeerd aan.  >:(
Als ik iemand leuk vind dan ga ik niet mijn aandacht op haar vriendinnen richten.

Ik heb vroeger toen ik een meisje leuk vond haar wel eens een bloemetje gestuurd
en dat werkte toen wel.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik heb wel eens gehad dat een kameraad en ik achter het zelfde meisje aan zaten beetje rivaliteit op z'n tijd kan geen kwaad lijkt mij. Uiteindelijk is het nooit wat geworden we hebben toen allebij een blauwtje gelopen bij haar. *G

carola

dat verschild vaak toch per peroon, als je als jonge achter een meisje zit, en je weet niet dat je kameraad daar ook achter zit kun je wel eens een blauwtje lopen, want een knap meisje heb je vaak niet alleen  ;)