Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Hoe kwam jouw relatie tot stand?

Gestart door Iwan, 28 april 2012, 14:54:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Hoe is jouw relatie tot stand gekomen? (of hoe zijn jouw vorige relaties tot stand gekomen?)
Waar hebben jullie elkaar leren kennen, was het in de disco, via vrienden of bij het skûtsjesilen?

Hoe werd de eerste stap gezet van vrienden/bekenden naar geliefde en partners?
Hebben jullie dagen, maanden of zelfs jaren om elkaar heen gedraaid
of kwam de vraag voor de bevestiging van jullie liefde voor elkaar abrupt en zonder duidelijke aanleiding?

Wie vroeg wie en hoe reageerde de ander?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Linda kende ik via het internet, oa dit forum. Toen ze bij mij in de buurt kwam wonen, hebben we op 30 april 2011 afgesproken.
Diezelfde avond is ze met mij mee naar huis gegaan. We hebben toen de hele stad Groningen afgezocht voor condooms, maar die
waren nergens te krijgen. (Linda vond het een goed idee om condooms te kopen voor het geval.....) Uiteindelijk heb ik in Grijpskerk
een automaat gevonden.... Ze kwam toen regelmatig bij mij thuis, elk weekend toen ze in Leek kwam te wonen.
Uiteindelijk hebben we op 19 juni pas ook echt iets met elkaar gekregen. (zij wou dat graag)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Gert-Jan en ik hebben elkaar leren kennen via internet op de site van badoo. Hij sprak mijn als eerste aan, na een lang gesprek hebben we ons msn uit gewisseld, en daar hebben we eerst een aantal keer gechat. Op gegeven moment hebben we in Grijpskerk afgesproken bij zijn huis. Na een aantal afspraakjes ( ongeveer 1 maand later dan onze eerste afspraakje) heb ik Gj verkering gevraagd.  :) :) :) :) en nu wonen we alweer 9 maanden samen en hebben we bijna 17 maanden een relatie  :smitt: :smitt: :smitt: :smitt: :smitt:

Iwan

Henriët kende ik van mijn school. Een paar jaar later sprak ik haar weer via internet...
Wij hebben toen afgesproken en van het een kwam het ander.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Wij hebben elkaar leren kennen via het internet in 1998 in het Digistad Cafe op dds.nl.
Eind 1999 hebben we telefoonnummers uitgewisseld en met elkaar gebeld als vrienden, wat mailtjes etc allemaal vriendschappelijk.
Zomer 2000 was het EK voetbal in Nederland en Marcel ging daar naar toe had wat dagen extra vrij en mailde van goh zullen we gaan lunchen morgen in Groningen? dus ik mailde terug van ja is goed! Dacht die komt toch nooit welke gek komt er nou vanuit Apeldoorn voor een lunchdate naar Groningen.
Ik heb die dag vrij genomen vanuitgaande dat ik lekker ging shoppen in Groningen in mn eentje en hij belde ja kom wat wat later de auto duurt iets langer bij de garage (mijn gedachte was nog steeds yeah sure!) tot hij na een tijdje belde ik sta in de garage bij de korenbeurs toen had ik wel zoiets van ooooh help!
Hebben een gezellige dag in Groningen gehad en als vrienden uit elkaar gegaan.
Het weekend daarop was het markt en kermis in Grijpskerk en heeft Iwan mijn telefoon gejat en heeft een sms beantwoord naar Marcel dat ik Marcel leuk vond (wel erbij gezet dat hij het was) en later die dag belde Marcel mij of het waar was... een week na de eerste ontmoeting kwam Marcel weer naar Groningen, heeft mij thuis opgehaald zouden 's avonds naar de bios gaan eerst even naar de 3 gezusters geweest om nog wat te drinken en daar zaten we te praten lekker knullig gesprek van ja wat doen we nu...
Ik: ik vind je wel leuk
Hij: ja ik jou ook maar daar schieten we weinig mee op
Ik: ja das waar
Hij: dus wat doen we nu?
Ik: ja uhmm
Hij: dus ik heb nu een dinnetje?
Ik: ja geloof het wel
Elkaar gekust
Hij: We moeten op schieten we komen te laat voor de film!

Iwan

Maria zette ook de eerste stap.
Katrien, niet echt een echte relatie, maar internetliefde, vroeg mij om haar om verkering te vragen.
Ik zet eigenlijk nooit de eerste stap, misschien is het omdat ik onzeker ben.

Met Kim had ik ook niet echt een relatie, althans zij had nog een vriendje kwam ik later achter,
maar de eerste stap naar de vrijages werden ook door haar gezet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

vriend 1: tijdens het hangen op straat leren kennen, met elkaar gesproken, samen gaan basketballen,
bij hem thuis gekomen met vriendinnen en toen kregen we iets met elkaar op een dag.....de pubers!

vriend 2: via dolfijn chat leren kennen, daarna gebeld en brieven geschreven en na 9 maanden elkaar
ontmoet en gekeken of er een klik was....nou die was er en vanaf dat moment 2,5 jaar een relatie gehad
en elkaar elk weekend van vrijdag tot zondag + alle schoolvakanties gezien. Het werd zo'n beetje mijn 2e
thuis!

vriend 3: vriend van mijn broer die ik beter leerde kennen tijdens het uitgaan. Kwam toen ook bij hem thuis
en hij bij mij....puur als vrienden, maar die vriendschap werd opeens meer dan vriendschap!