Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Minivibrator van Flair bijna 150.000 keer over de toonbank

Gestart door Iwan, 24 januari 2007, 14:56:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: HLN.be


De minivibrator 'celebrator', die tussen 19 december en 25 december gratis bij het vrouwenblad Flair zat,
is bijna 150.000 keer over de toonbank gegaan. Dat heeft An Brouckmans, hoofdredactrice van Flair, gemeld.

"De celebrator heeft met bijna 150.000 exemplaren uitstekend verkocht.
Flair heeft een gemiddelde verkoop van 127.600 exemplaren"
, zei Brouckmans.
"Zeker in deze minder goede periode voor Flair, omdat nu meer aandacht gaat naar tijdschriften
die het over de kerst hebben, is dit een fantastisch resultaat",
aldus de hoofdredactrice.

Op de tandenborstel
Flair pakte met de erotische stunt uit naar aanleiding van de Dag van het Orgasme.
Onder de slogan 'Kom klair met Flair' werd een klein seksspeeltje bij het weekblad gestopt.
De 'celebrator' is een nieuw speeltje, een roze hulpstukje om op de tandenborstel te plaatsen
en dat werkt als een minivibrator.

"Het ging om een stout cadeautje en als mensen er over spreken zit het altijd goed", zei Brouckmans.
In de toekomst mogen de lezeressen van het damesblad zich nog aan gedurfde geschenken verwachten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

't is een artikel uit een belgische krant dus weet niet of het er bij nederland ook bij zit.

Ik vind het idee opzich wel leuk om een stukje voor de tandenborstel te maken,
een vrouw waar ik vroeger wel mee sprak gebruikte haar electrische tandenborstel ook,
maar dan zonder zo'n opzet stukje.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Lijkt me niks om daarna het nog als een electrische tandenborstel te gebruiken   *G

Iwan

Citaat van: Margje op 24 januari 2007, 15:49:50
Lijkt me niks om daarna het nog als een electrische tandenborstel te gebruiken   *G
Nouja het borsteltje haal je er natuurlijk af, lijkt me anders ook pijnlijk,
en je zet dan de celebrator op de tandenborstel, maar het klinkt inderdaad niet erg hygiënisch.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

heb dat ding ook gezien maar het werkte volgens mij van geen meter, heb het niet getest gezien :D