Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Rivaliteit

Gestart door Iwan, 19 november 2006, 05:40:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Hoe reageer je als je verliefd bent op iemand en er is een ander is in het spel.
Lukt het je dan goed met je rivaal (rivale) om te gaan of neig je er dan meer naar om ruzie te maken.
Durf je wel eens gemeen te spelen?
Of geef je maar je liefde op?


Of als je een partner hebt.
Hoe reageer je mocht je partner veel met een andere omgaan (een beste vriendin/vriend of een collega of zo).
Zijn er misschien grenzen of vertrouw je je partner in alles wat hij/zij zou doen?
Zou je zelf ook intiem durven omgaan met een ander persoon als vriend?

En hoe reageer je als iemand je partner verteld dat hij/zij verliefd op hem/haar is?
Of als je iemand op flirten met je partner betrapt.
Zou je je kwaad maken of zou je je kalm kunnen houden?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Hoe reageer je als je verliefd bent op iemand en er is een ander is in het spel.
Als er iemand anders in het spel is dan hangt het helemaal van de relatie af die het meisje dat ik leuk vind
met die persoon heeft, maar ik ga niet stoken in een goede relatie.

Lukt het je dan goed met je rivaal (rivale) om te gaan of neig je er dan meer naar om ruzie te maken.
Ik maak in elk geval geen ruzie met die ander of hij moet mij gewoon enorm irriteren,
maar dan heeft het weinig met haar te maken of met de affectief die voor haar voel.

Durf je wel eens gemeen te spelen?
Niet als ze een goede relatie heeft.

Of geef je maar je liefde op?
Als ik geen kans zal maken wel.


Als ik een partner zou hebben en die zou met een andere man op stap gaan dan zou ik haar vertrouwen,
als ik haar niet zou kunnen vertrouwen dan zou de relatie weinig zin hebben.
Ik heb geen zin in een relatie met een partner die ik niet kan vertrouwen.
Als iemand met mijn partner zou flirten zou ik het grappig vinden en haar er mee pesten,
maar als het serieuze filtraties worden dan zou het mij wel gaan irriteren.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."