Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Welk Tv-programma heb je als laatst gezien?

Gestart door Lynn, 21 maart 2007, 13:36:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kim



Nevyn


bertus

CCN (comedy central news), gisteren was de eerste uitzending ik vond het grappig. Het is nederlands nieuws dat wordt op een satirische gepresenteerd door Amerikanen, die een ander perspectief hebben op 'ons' nieuws.

"We call Balkende IV the Ikea-goverment, because even though you have a guarentee for 4 years, it falls apart after 2 years."

Nevyn

De pokershow vannacht..

Geen idee hoe het en waar het op kwam.

Iwan

Girls of the playboy mansion.

Wat een heerlijk programma,
als je houd van lachen om domme blondjes.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

sterretje


Iwan

Pauw en Witteman, waarin over Wilders werd gezegt door een gast;
dat ze hem eigenlijk zouden moeten mollen en dat de Wilders-stemmers eigenlijk Nederland dienen te verlaten.
(gelukkig kunnen de presentatoren er hartelijk om lachen)
En Diederik Samson die Wilders niet wilde vergelijken met de facisten maar het stiekempjes wel 3x deed.

Ben geen fan van Wilders, dat zeker niet, maar als Wilders zo'n uitspraak had gedaan of een Imam over Wilders,
dan was het land te klein, maar op de Staats-TV bij P&W mag het zomaar zonder dat iemand ingrijpt.


Vond het wel schokkende tv.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn


Kim


Iwan

Mooi weer de leeuw (de afterparty is nu nog bezig)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn



Lynn

Over mijn lijk Seizoen 1 (Via BNN.nl)
Heel ingrijpend!

Binnenkort zend BNN seizoen 2 uit.


Iwan

Bij mij zijt ge veilig - Wim Helsen

Een geweldige show en dat terwijl ik eigenlijk behoorlijk was uitgekeken op het huidige cabaret.
De show was erg politiek, en niet op de simplistische wijze en luie manier zoals de Nederlandse cabaretiers
te werk gaan door makkelijk te willen scoren met grappen over bv Rita Verdonk.
Neen deze show ging dieper en doet niet aan traditioneel links en rechts denken, waar veel Nederlandse cabaretiers die voornamelijk links zijn, en zich dus superieur voelen ten opzichte van rechtse mensen, zich aan bezondigen laat Wim Helsen zich niet verleiden tot deze simpele gedachtegang. Mao, Stalin en Hitler hoewel de een als links en de ander als rechts worden bestempeld, en dus de een als slechter wordt gezien dan de ander,
weet Wim Helsen dat het niet om de labeltjes en benaming gaat, maar om de manier waarop de verkregen macht
wordt gebruikt/misbruikt en hoe de volgelingen worden gemanipuleerd.

Helsen: "Een machtswellusteling kan niet anders dan alleen zijn. Ik heb de biografie van Mao gelezen,
een tijdje geleden. Die man was een voorbeeld van iemand die alleen maar op macht uit is,
en daarin helemaal alleen staat. Hitler en Stalin, hetzelfde verhaal. Daarnaast is dat personage
een uitvergroting van wat er met iedereen in meer of mindere mate mis is. We hebben allemaal de neiging
om te controleren en vast te houden. Uiteindelijk is iedereen alleen.
En hoe meer je iemand probeert vast te grijpen, hoe meer je je eenzaamheid verraadt.
"
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Izzy


Nevyn


Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn