Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Varkentje met apenkop geboren in China

Gestart door Iwan, 26 juli 2008, 00:12:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan


Inwoners van een Chinees dorpje konden hun ogen niet geloven toen ze de nieuwe aanwinst
van boer Feng zagen. De man heeft een big met de kop van een aap!

Angstaanjagend lelijk
Het diertje is een attractie geworden op de boederij van Feng in Fengzhang.
"Niemand zal het varken willen kopen, het ziet er gewoon te angstaanjagend uit",
aldus Feng in de krant Oriental Today. Het big ziet er uit als een aapje met twee dunne lippen,
een kleine neus en twee grote ogen. De achterpoten zijn veel langer dan de voorpoten
waardoor het beestje eerder springt dan loopt. Het aapvarkentje is een van de vijf biggen van de zeug.
De andere varkentjes zien er volkomen normaal uit. "Ik wist niet wat ik zag toen het geboren werd.
Het zag er ook zo verschrikkelijk uit maar onze zonen zijn er dol op.
Ze spelen graag met het biggetje en dus gaan we het houden. Het drinkt intussen al melk
", zegt Feng's vrouw.
Ook de buren willen dat het wondertje blijft. Ze willen het diertje zien opgroeien.





Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Heel apart..
Eerst vond ik het heel erg eng, maar hoe langer ik bleef kijken, hoe liever ik hem begon te vinden :)

DonWoozy

ziet er vaag uit maar waarom zo je zo'n beestje van het leven beroven als het toch gewoon gezond
is voor de rest :)

Iwan

Wel een eng gezicht, ik zou me doodschrikken.
Ik vraag me toch af of alles functioneel is bij het varkentje, ogen, neus en dergelijke.
Maar als er verder niets mis mee is, is er inderdaad geen reden om het van het leven te beroven.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."