Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Kerstboom

Gestart door Iwan, 13 december 2009, 17:12:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wat voor kerstboom heb/haal je dit jaar in huis?

Een echte kerstboom.
2 (18.2%)
Een nep kerstboom.
6 (54.5%)
Helemaal geen kerstboom
3 (27.3%)

Totaal aantal stemmen: 10

Iwan

De volgende week zal ik eens kijken of mijn Kerstboom nog compleet is... anders moet Rias, das een vriend van mij,
een nieuwe meenemen van zijn werk, hij werkt bij Tuinland.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Ik heb vandaag een echte gekocht, morgen komt hij in huis hij staat nu in de schuur


Iwan

Dit jaar toch maar geen kerstboom, heb er helemaal geen zin in om hem op te zetten en te versieren.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Ik weet nu weer hoe fijn ene nepper is! Vind een echte veel mooier en ruikt lekker maar wordt gek van naalden op vegen!!!!

Lejah

Onze kerstboom heeft nu 17 kerstmissen mee gevierd.
Hij wordt oud en kaal.
Vanmorgen een nieuwe boom gekocht, met megaveel korting! Dus volgend jaar een nieuwe nepperd!

Iwan

Dit jaar heb ik de kerstboom weer niet opgetogen, ben de kerstdagen toch niet thuis.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Wij hebben een nepboom, heb hem van zolder gehaald, na dat sinterklaas voorbij was 2 jan gaat die weer naar zolder

Sugamilk

De mijne staat al buiten sinds eergisteren haha

Kim

Onze boom weer op zolder, haha! :D

Sugamilk

Ik ruim hem meestal met 3koningen op. Maar was er dit jaar helemaal klaar mee, had ook geen kerst gevoel.

Iwan

De laatste jaren heb ik geen kerstboom en dat bevalt prima.... Ik denk dus ook dat ik ook dit jaar mijn kerstboom fijn op zolder laat staan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ik moet even zien wanneer ik de kerstboom van zolder haal en of ik hem naar beneden haal, Gj is vlak voor de kerst jarig en als die boom dan ook nog in een hoek staat terwijl huis vol visite zit is niet handig

Iwan

Ook dit jaar heb ik geen kerstboom opgezet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

attje

Heb dit jaar me kleine nep kerstboom weer opgezet. Op zich zou een grotere kerstboom wel leuk zijn, echter dat wordt een uitdaging als ik me verjaardag vier dat alles dan heel blijft en dat het gaat passen.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Iwan

Wil dit jaar de kersboom weer opzetten in mijn schuur, heb daar groot raam in zodat je vanuit buiten naar binnen kan kijken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Willeke

Ik ga hem dit jaar ook opzetten, gewoon een kleintje. Toch een beetje gezellig maken voor jezelf maken toch..
Ga ook elk jaar met mijn tante naar Avri, daar hebben ze echt een supermooie kerstshow!

mary-kate

Ik zet geen boom maar versier wel de kamer een beetje
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kattenhuis

Ook dit jaar geen kerstboom.

Willeke

Ik heb een kleintje. Ga hem van de week eens uit de schuur halen, eens kijken of alles nog heel is haha.