Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Zeur, Zaag & Klaag Topic

Gestart door Iwan, 25 februari 2007, 05:10:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kim

Ik heb weinig te klagen of te zeuren.
Kom hier alleen even een positief berichtje plaatsen,
anders is en blijft het zo'n pessimistisch topic hier.

* straalt positiviteit uit *

Zo, nu mogen jullie weer verder klagen!  :D

DonWoozy

hahaha kim :p :)

@topic --> ik heb al zowat 1,5e week last van mijn knie, normaal is dat maar 1 dag ofzo

Iwan

Ik was vanmorgen anderhalf uur te laat op mijn werk.
Moest met de brommerd voor de brug wachten,
omdat de brommerd al een tijdje niet lekker loopt was ik bang
dat ie niet meer zou starten, maar dat deed ie wel tot mijn blijdschap.
Helaas hield ie er 2km verder wel mee op en ik kon hem met geen mogelijkheid
weer lopende krijgen, dus toen moest ik lopen.  :(
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Godverde godverde godver!  Ãâ€"Ã,µ

We willen ons hele appartement met laminaat voorzien. Hebben de slaapkamer nu klaar en nu
wilden we de rest gaan halen bij IKEA, alles op en ook uit het assortiment! Nu moeten we dus
heeeeelemaal naar Eindhoven gaan (2 uur rijden in totaal) om 40 pakken laminaat aan te schaffen.
Er zijn er daar nog 144 op voorraad, maar de vraag is of dat over een uur ook nog zo is......

Hoe kunnen ze nou iets zomaar onaangekondigd uit het assortiment gooien???

AAAAARGH, geen zin om naar Eindhoven te rijden!  þ:ââ,¬Ëœ

StarLight

"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Iwan

Ik ben weer thuis na een paar dagen bij mijn moeder te hebben gelogeerd en zit meteen alweer in de stress, wordt knettergek van mijn broer, zet hem toch binnenkort maar buiten de deur. Ik wil het eigenlijk niet en het is ook heel moeilijk, maar ik kan hem niet meer onderhouden dus ik zie geen andere mogelijkheid.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

 :knuf: Arme Iwan!!!
Heel veel sterkte en succes!  :(

DonWoozy

succes Iwan hopelijk maak je de juiste beslissing!

TimT

Iwan, volg je hart en denk na wat het beste is voorbij. En ik weet zeker dat je genoeg wijsheid hebt om het goede besluit te nemen.

Iwan

Citaat van: TimT op 26 januari 2009, 16:39:17
Iwan, volg je hart en denk na wat het beste is.
En ik weet zeker dat je genoeg wijsheid hebt om het goede besluit te nemen.
Het beste voor mij zou zijn, hem eruit te gooien en hem een rekening te geven voor de 2 jaar
die hij op mijn kosten heeft geleefd, voor mijn wasmachine die hij heeft verkocht,
voor mijn tegels voor de douche die ik van hem had verkocht en die hij een week later
aan iemand anders heeft verkocht. Maar ik weet niet of ik dan met mezelf zou kunnen leven.

In mijn optiek is mijn broer geestelijk niet helemaal in orde, anders kun je niet zo'n parasiet zijn lijkt mij,
ik zou het althans niet kunnen. En daarbij mag ik me ook nog zorgen om zijn alcoholgebruik, mijn vader
was ook alcoholist en die dronk minder dan mijn broer en mijn vader is daaraan overleden, als ik mijn broer
het huis uitzet ben ik bang dat hij mijn vader achterna gaat en dan heb ik er ook nog een schuldgevoel bij.
Ik zit dus in een lastig parket omdat ik het gevoel heb dat welke beslissing ik ook maak en wat ik ook doe,
het altijd verkeerd is. Als ik nou goed met hem zou kunnen opschieten zou het vast beter gaan.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

* knuffelt Iwan *

No offense maar ik zou hem er keihard uitknikkeren! Broer of niet.....hij maakt je dood ongelukkig
en leeft van jouw geld en in jouw huis. Be-la-che-lijk! Je moet eens niet zo aan hem denken, maar
aan jezelf! Kan wel zo zijn dat hij misschien niet helemaal in orde is, maar dat betekent niet dat hij
dan het recht heeft om jou zo ongelukkig te maken!

Kies voor jezelf!

DonWoozy

Citaat van: Kim op 27 januari 2009, 13:49:33
* knuffelt Iwan *

No offense maar ik zou hem er keihard uitknikkeren! Broer of niet.....hij maakt je dood ongelukkig
en leeft van jouw geld en in jouw huis. Be-la-che-lijk! Je moet eens niet zo aan hem denken, maar
aan jezelf! Kan wel zo zijn dat hij misschien niet helemaal in orde is, maar dat betekent niet dat hij
dan het recht heeft om jou zo ongelukkig te maken!

Kies voor jezelf!

daar ben ik het volledig mee eens Kim, Iwan je moet gewoon hard zijn! En dan nog, jij bent toch niet zijn
vader?! dus waarom moet jij dat voor hem zorgen hij is dan toch in ieder geval oud genoeg (wijs zal ik er maar
niet bij zetten :p ) om op zichzelf te wonen!!

Nevyn

Ik wil nu toch ook echt even klagen! Gister ben ik bijna ingestort, door een te hectische baan en nog wat kleine dingen die gewoon even niet goed gaan. Maar vooral die baan is een stresspunt voor mij! Om te beginnen alleen al de hoeveelheid werkzaamheden die ik in 28 uurtjes moet zien te doen:

Bellen van cv's en mensen vragen om cv in word en een foto. Eerst zelf een mail sturen, zodat ze kunnen replyen, als ik een reactie heb, bespreken met Joseph, mensen weer bellen om de vacature en cv door te nemen zodat ze voorgesteld kunnen worden, of afwijzen (het afwijzen kom ik nooit aan toe)
Elke week krijgen we vacaturelijsten waar veel aan veranderd wordt, ik moet dus alles weer checken en verwijderen toevoegen op de site en vacaturebanken.
Verder wens ik de mensen die op gesprek gaan een dag vantevoren succes, bel ik ze na het gesprek, bel ik ze als de procedure vertraagd is, bel ik ze als ze afgewezen zijn door het bedrijf, bel ik ze om vragen te stellen etc etc
Verder moet ik natuurlijk de 'oude' cv's (dus van de mensen die nooit opnemen) ook nog bellen, die bewaar ik in een map, maar kom ik echt niet eens in de twee dagen doen
En ondertussen neem ik ook nog de telefoon aan, voer gesprekken met de klant over de procedures etc etc
En dan vergeet ik nog het maken van afspraken, die mensen een gespreksbevestiging sturen. En als iemand voorgesteld is, moet ik de de algemene informatie van het bedrijf sturen en de functieomschrijving. En de afwijzingen moet ik ook per mail of telefonisch doen (van de mensen die gereageerd hebben, maar nog niet zijn benaderd, of die niet repre genoeg zijn) Alleen ligt dat laatste al minstens een
maand te wachten, omdat ik er geen tijd voor heb, en geen tijd voor vrij kan maken.

Erg afwisselen en leuk, maar wel zwaar en als zij zich aan hun afspraken hielden, was er misschien nog wel over te praten. Maar nu is het begin februari, ik werk er sinds 1 december. In die twee maanden heb ik in totaal het hele aantrekkelijke salaris van welgeteld € 400,- euro gehad (ja goed gezien, € 400,- voor 208 uur werken is dus € 2,- per uur  Ãâ€"Ã,µ) Ik heb mijn baas gevraagd wanneer hij van plan is de rest van mijn salaris over te maken en dan zegt hij elke dag.. Morgen betaald de klant, dan maak ik weer een deel over.

IK BEN HET ZAT! Ik wil er niet meer heen! Ze zadelen me met te veel werk op en betalen mijn loon niet eens! Wat kan mij het schelen dat het slecht met het bedrijf gaat? Ontslag heb ik toch al gehad..

Enne, ander puntje.. In mijn contract staat dat ik vanaf 1 januari 2009 32 uur zou gaan werken.. En ik mag dus niet meer dan 28 uur werken! Niet dat ik meer wil werken daar, maar ze moeten wel ons contract nakomen.. Maar volgens mij hebben ze daar van het laatste nog nooit gehoord!

DonWoozy

kijk het probleem is natuurlijk Dee-E dat wanneer je er zelf mee kapt dat ze je verantwoordelijk
kunnen houden voor werk weigering en dan ben je verder van de weg! Maar dit is toch wel heel
belachelijk dat het betalen op deze manier moet gaan daarvoor zou je toch echt wel gaan aan een
advocaat ofzo!!

TimT

Citaat van: DonWoozy op  4 februari 2009, 16:17:56
kijk het probleem is natuurlijk Dee-E dat wanneer je er zelf mee kapt dat ze je verantwoordelijk
kunnen houden voor werk weigering en dan ben je verder van de weg! Maar dit is toch wel heel
belachelijk dat het betalen op deze manier moet gaan daarvoor zou je toch echt wel gaan aan een
advocaat ofzo!!

Ten eerste hun plegen eenzijdige contractbreuk en voldoen niet aan de eisen van het contract. Dee-E staat hierdoor onder enorme druk. Dus een beetje Jurist zou Dee-E al meteen de ziekte wet insturen. Zodat er druk ligt op de baas zijn schouders door dat hij 2 paar handen kwijt is.

Nevyn

Nou, Don.. Ik doe niet aan werkweigering. Vorige week had ik de griep, dus kon ik niet werken en vandaag barstte mijn kop bijna uit elkaar. Ik trek het niet meer, maar dat ik geen reden om niet te gaan..

Ik ben benieuwd of je gelijk krijgt, Tim. Papa en ik gaan morgen naar de rechtswinkel. Ik ben erg benieuwd wat eruit gaat komen.

DonWoozy

Citaat van: Dee-E op  4 februari 2009, 23:19:23
Nou, Don.. Ik doe niet aan werkweigering. Vorige week had ik de griep, dus kon ik niet werken en vandaag barstte mijn kop bijna uit elkaar. Ik trek het niet meer, maar dat ik geen reden om niet te gaan..

Ik ben benieuwd of je gelijk krijgt, Tim. Papa en ik gaan morgen naar de rechtswinkel. Ik ben erg benieuwd wat eruit gaat komen.

daar ben ik ook wel benieuwd naar want deze situatie is natuurlijk absoluut ROT!

Lynn

Het huis gaat niet door...
Ik moet het via via horen en niet eens via de woningbouw.  Ãâ€"Ã,µ
Echt belachelijk, want ik had sociale noodzaak als reden van verhuizing opgegeven.

TimT

Of all the things I want most of all, I canââ,¬â,,¢t make it come true. Everything else is just writing on the wall. Being taken away in the lonely darkness of sweet old heartbreak hotel

StarLight

Okee ik wil ook even zeuren....

Want. Mijn beste vrienden (2) laten me erg in de steek.

Patricia, die woonde even bij ons. Ze is naar huis gegaan en iedere keer als ik belde zei ze ja ik kom morgen. Maar ze komt niet terug. Kijk dat moet ze zelf weten, maar als ik dan om mijn huissleutel vraag, en mijn fiets en ze reageerd niet. En ze verwijderd de krabbeltjes ga ik toch echt twijfelen aan haar.
Wat moet ik nou met haar?

Daarnaast heb ik nog een goede vriend. Laurens. Die heeft sinds kort een nieuwe relatie. Dat niet helemaal soepel loopt. Maar hij kijk nu niet meer naar mij om :'(
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."