Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Zeur, Zaag & Klaag Topic

Gestart door Iwan, 25 februari 2007, 05:10:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Lynn

Ik ben echt kwaad :(

Om op onze klantenservice te bellen moet je op je aspect (soort telefoon) inloggen met een persoonlijke code.
Met zo'n code worden onder andere je gesprekstijden genoteerd.
Wij hebben op onze afdeling een te behalen target van 170 seconden per gesprek (Gemiddeld gezien over een week)
Ik werk elke dag keihard om goede tijden te halen.
Elke week zit ik dan tussen de 120 en 140 seconden. Goed dus.
Maar een "lieve" collega heeft gisteren "per ongeluk" een uur lang op mijn code gebruikt.
En dat terwijl ik gewoon vrij was.
Het erge is nog dat deze collega, op zijn zachts gezegd, nogal traag is met haar gesprekken en dus mijn gemiddelde omhoog haalt.
Een andere collega moest gisteren afsluiten en zag opeens dat ik ingelogd was.
Dat vond ze nogal vreemd omdat ik vrij was.
Ze heeft de desbetreffende collega er op aangesproken en een briefje achtergelaten voor de leiding.
En wanneer hoor ik eens een keer dat er iemand op mijn code heeft gebeld? Vanavond om kwart over 6 pas.. En niet eens van de leiding, maar van de collega die gisteravond had afgesloten.
Ik vind het echt belachelijk dat de leiding (onze teammanager) mij dat zelf niet even heeft gemeld  Ãâ€"Ã,µ

De reden dat ik die collega verdenk van opzet is omdat je 2x dezelfde code moet intoetsen om in te loggen.
1 keer verkeerd kan ik me voorstellen, maar geen 2x.
Daarbij komt ook nog dat je naam op het scherm komt te staan als je inlogt.
Mijn naam dus!

Pff zo dat lucht op.

TimT

Ik kan gewoon geen huwelijk op papier krijgen, ik heb alles in mijn hoofd in beeld. Maar ik kan gewoon niet op papier krijgen. En het is zo Fââ,¬Â¦cking mooi! Bedoel iedeereen die er over vertel (2 mensen) die smelten weg. En WAAAROM LUKT HET NIET OP PAPIER

Zo dat lucht ook op.

Iwan

Kwam er vanmiddag achter dat mijn broer €300,- van mijn bankrekening had gehaald.
Ben meteen naar hem toegegaan, hij was aan het 'werk' bij zijn huis met nog wat bouwvakkers,
en heb hem de huid volgescholden. Heb nog nooit bouwvakkers zo geschrokken zien kijken.  *G
Toen ik ze later vroeg of het wat opschiet, interesse tonen enzo das sociaal, mompelden ze heel gedwee: ja
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Frantic

Ik heb gisteren per ongeluk mijn gehele foto collectie ge-delete  :'(
Had Picasa geinstalleerd en wilde juist de bibliotheek leegmaken. Wist niet dat daarmee ook de bestanden van mijn schijf zouden verdwijnen. I-:

Iwan

Citaat van: Valentijn op 28 februari 2009, 19:34:13
Ik heb gisteren per ongeluk mijn gehele foto collectie ge-delete  :'(
Had Picasa geinstalleerd en wilde juist de bibliotheek leegmaken. Wist niet dat daarmee ook de bestanden van mijn schijf zouden verdwijnen. I-:
ff recoveren dan en hopen dat je alles weer (goed) terugkrijgt,
maar zolang er nog niets voor de gewisse gegevens heen is geschreven zal dat wel meevallen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik ben zo boos op mijn zusje! Hoe haalt ze het in haar hoofd mijn pa te slaan?

DonWoozy

Citaat van: Iwan op 28 februari 2009, 23:09:42
Citaat van: Valentijn op 28 februari 2009, 19:34:13
Ik heb gisteren per ongeluk mijn gehele foto collectie ge-delete  :'(
Had Picasa geinstalleerd en wilde juist de bibliotheek leegmaken. Wist niet dat daarmee ook de bestanden van mijn schijf zouden verdwijnen. I-:
ff recoveren dan en hopen dat je alles weer (goed) terugkrijgt,
maar zolang er nog niets voor de gewisse gegevens heen is geschreven zal dat wel meevallen.

over het algemeen als je een beetje goed programma hebt kun je veel terug halen zolang er maar niets overheen
geschreven is dan moet het goed komen maar het is wel klote!

Lynn

Ik behoorlijk boos om het feit dat er een leuke collega ontslagen is!  Ãâ€"Ã,µ

TimT

Ik ben boosââ,¬Â¦
Verdomme een vent in het pril van zijn leven, net hertrouwt, 2 kinderen gaat waarschijnlijk deze week dood. En is niets wat iemand kan doen! Miljarden pompen we in de ruimteshit, zogenaamd veilige wereld, in oorlogje spelen en we kunnen niet eens iemand fatsoenlijk in leven houden. Waarom hij? Waarom ik nietââ,¬Â¦ ik ben ziek, hij heeft kinderen.
Godverdomme, wat is de wereld oneerlijk!!!!!

Spijt mij voor de mensen.. maar jullie begrijpen me.


StarLight

Ik begrijp wat je bedoelt Tim.

Wij zitten nu ook in zo'n situatie. Een kennis van ons heeft een rot ziekte. Ze ziet al geel, haar ogen zijn zwart. Haar armen zijn gerimpeld. Ze laat ook een kind van 15 achter.. Dat snap je gewoon niet.
Ze is wel ziek. Maar dat het zo snel kan gaan? Dat is onvoorstelbaar.
Ze is ook nog veel te jong. :'(
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

StarLight

Citaat van: StarLight op  4 maart 2009, 08:17:10
Ik begrijp wat je bedoelt Tim.

Wij zitten nu ook in zo'n situatie. Een kennis van ons heeft een rot ziekte. Ze ziet al geel, haar ogen zijn zwart. Haar armen zijn gerimpeld. Ze laat ook een kind van 15 achter.. Dat snap je gewoon niet.
Ze is wel ziek. Maar dat het zo snel kan gaan? Dat is onvoorstelbaar.
Ze is ook nog veel te jong. :'(

Helaas is ze zojuist overleden  :'(
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Frantic

Citaat van: StarLight op  4 maart 2009, 21:31:07
Citaat van: StarLight op  4 maart 2009, 08:17:10
Ik begrijp wat je bedoelt Tim.

Wij zitten nu ook in zo'n situatie. Een kennis van ons heeft een rot ziekte. Ze ziet al geel, haar ogen zijn zwart. Haar armen zijn gerimpeld. Ze laat ook een kind van 15 achter.. Dat snap je gewoon niet.
Ze is wel ziek. Maar dat het zo snel kan gaan? Dat is onvoorstelbaar.
Ze is ook nog veel te jong. :'(

Helaas is ze zojuist overleden  :'(


Gecondoleerd.

Was ze een goede bekende van je?

TimT

Citaat van: StarLight op  4 maart 2009, 21:31:07
Citaat van: StarLight op  4 maart 2009, 08:17:10
Ik begrijp wat je bedoelt Tim.

Wij zitten nu ook in zo'n situatie. Een kennis van ons heeft een rot ziekte. Ze ziet al geel, haar ogen zijn zwart. Haar armen zijn gerimpeld. Ze laat ook een kind van 15 achter.. Dat snap je gewoon niet.
Ze is wel ziek. Maar dat het zo snel kan gaan? Dat is onvoorstelbaar.
Ze is ook nog veel te jong. :'(

Helaas is ze zojuist overleden  :'(

Gecondoleerd meis!
Heel veel sterkte, je weet je kan mijn altijd mailen, berichten sturen of via MSN!
Ik ben er voor je.

StarLight

Ja ze is een hele goeie bekende van mij. Als ik bij opa en zijn vriendin kwam zag ik haar regelmatig. Ze zat vaak daar en dan hadden we het altijd wel gezellig. Ook haar zoontje is een goeie bekende..

"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Lynn

Grrr de Tam-Tam op de afdeling is weer actief  Ãâ€"Ã,µ

Frantic

Citaat van: Lynn op  6 maart 2009, 13:37:34
Grrr de Tam-Tam op de afdeling is weer actief  Ãâ€"Ã,µ

Buiten om de hoek deden ze ook iets met rooksignalen  I-:

bertus

Ik heb een huidinfectie opgelopen die normaal gesproken alleen kindjes van 4 krijgen....en Amy Winehouse:
krentenbaard

Frantic

Mijn collega naast mij meurt naar zweet!  :-[

Kim

Citaat van: bertus op 17 maart 2009, 11:00:37
Ik heb een huidinfectie opgelopen die normaal gesproken alleen kindjes van 4 krijgen....en Amy Winehouse:
krentenbaard

Zijn meer volwassenen die er mee te maken hebben!  :P

Lynn

Het is zo druk! Mensen staan erg lang in de wacht :(